ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Mali brat

Ovo je prica o mom malom bratu, tj. kad sam shvatila da vise nije tako mali. Za mene je uvek bio klinac koji me smara jer moram da ga pazim, oblacim hranim i sl.
Naime taman sam bila zauzeta probanjem stajlinga, znaci da sam se presvlacila po pedeseti put, a naravno bez razloga, kad me je majka pozvala. Morala je kod tetke kojoj treba neka pomoc, pa sam ja bila ta koja ce da pazi da rucak ne zagori i da deca ne naprave nesto... Sta je to nesto, niko nezna, ali je uvek kriv ko ih pazi. Mladji brat, ima 14 godina i naslednik je naravno, pa ga svi maze i ne teraju ga da radi, jer zasta je inace sestra tu. Dosao mu je drug iz skole, pa su se zatvorili u sobu, valjda da igraju igrice na kompu. Toliko sam se koncentrisala na rucak, da sam zaboravila na decu...ja sam inace tri godine starija, pa sam odrasla. Nisu se culi i to me je uplasilo. Obicno se deru kao ludi i skacu ako im ne ide kako oni hoce.Posto sam odrasla i odgovorna osoba, morala sam da proverim sta se desava. Na vratima sam zastala i oslusnula...Cula sam neke neartikulisane sumove i kao da neko stenje. Uplasila sam se i resila da otvorim vrata. Kad sam usla i shvatila sta rade, pitala sam ih, zar niste mali za to...
Da su mi rekli nesto kao dodji da vidis ili tome slicno ja bih pobegla napolje uz vrisak...
Ali posto su oni jos bili zgranuti mojim upadom u sobu i nisu stigli nista da kazu, samo su pokusali da se pokriju i da ugase komp. Ne znam odakle mi hrabrost da pogledam u ekran i kazem, sad ce seka da vam pomogne da to ne radite sami.
Nisu shvatali sta hocu, a ni meni nije bilo jasno kako cu to da uradim, ali prisla sam im, cucnula izmedju njih i otkrila, tj pomerila majice kojima su bili pokriveni.
Pruzila sam ruke ka njima, a oni su se samo pogledali i bili su crveni u licu i nisu znali sta da kazu.
Pocela sam da ih mazim po kurcevima koji su bili napola spali od straha. Lagano sam ih mazila i pocela da ih uzimam u ruke oba odjednom. Osecala sam kako rastu i postala sam sigurnija u sebe.
Prestala sam da im drkam i jednim potezom skinula majicu sa sebe, za njom je otisao i brus. Dozvolila sam da malo gledaju u moje grudi, a onda hrabro rekla, mozete da me dirate za sise ako hocete...ali budite mirni i seka ce da vam pomogne da svrsite...
Ponovo sam ih uhvatila za kurceve i pocela da ih drkam, polako pa sve jace...prvo me je bratov drug uhvatio za sisu, pa onda i moj Jova...stezali su mi sise i prelazili preko bradavice, sto me je jako palilo.....pa sam krenula jace da im drkam i ubrzala sam pokrete,
Sperma je potekla gotovo istovremeno iz oba kurca, razletela se po sobi, po monitoru, po meni...
Skocila sam kao oparena, pustila ih i rekla, eto to vam je od mene, sad se sredite, ocistite sve i nikome ni rec...inace cu svima da kazem sta ste gledali.
Pobednicki sam izasla iz sobe i prihvatila se posla koji mi je majka ostavila da uradim. Oni su sve sredili i posramljeno izasli napolje da se igraju.
Kasnije cu reci sta sam ja posle toga radila..

Nema komentara:

Objavi komentar