ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Mama kuja (incest zoo)

Pozdrav, zovem se Marko i ovo je moja prva prica. Zelim da kazem da je sve o cemu cu ovde pisati 100% istinito i desilo se bas onako kako cu opisati, ni jedna rec nije izmisljena osim nasih imena, jer ne bih zeleo da se imena clanova moje porodice provlace u ovom kontekstu. Molim za vase komentare jer je svaka pohvala kao pocetniku dobrodosla. U naslovu pise da se radi o zoo incest prici, tako da molim one koje tema ne interesuje ne ostavljaju negativne komentare. Posto sam se predstavio mogu da pocnem:

Rodjen sam pre 29 godina u jednom gradu u unutrasnjosti. Otac i majka su sa sela, tako da smo cesto isli u posetu babama i dedama. Ovaj dogadjaj se desio prilikom jedne takve posete, a ja sam tada imao 17 godina i pokusacu da napisem sve sta se desavalo po svom secanju.

U stanu na 7. spratu zivim sa majkom, ocem i sestrom, jedna obicna porodica sa normalnim zivotom i navikama. Sestra je mladja od mene 4 god i tada je imala 13.

Majka Vera je imala 39, i bila je jako zgodna i lepa. Duga plava kosa, skladno gradjena i lepih grudi mamila je uzdahe svih u komsiluku i na poslu. Cuo sam i kako se neki moji drugovi potajno loze na nju. Otac je imao 45 i bio u punoj snazi. Vredno je radio cele nedelje, a vikendom smo isli u selo gde je on pomagao svojim roditeljima u uobicajenim seoskim poslovima.

Baba i deda su se uvek radovali kada im dodjemo u goste.
"Babo, evo nam unucica" - cesto se culo kada bi nam deda otvarao kapiju. Oboje su se veselili susretima sa unucima. Cesto bi nam davali i poneki dinar (tada za vreme inflacije se to merilo u milionima pa smo cim se vratimo u grad zurili kod dilera da kupimo marke kako novac ne bi propao). Naravno, novac je razmenjivao tata jer nije zeleo da se oko dece motaju dileri sumnjivog morala.

Baba i deda su vredno radili a kada bi bili slobodni nasli bi vremena da se poigraju sa svojim unucicima. Imali su po 65-66 godina i bili su dobrodrzeci za svoje godine. Bili su sede kose i uvek blagi prema nama. Baba je imala dugu sedu kosu koju je vezivala ispod marame, i uvek je bila zakopcana do grla. Nikada je nisam video golu, ali pretpostavljam da su njene sise i guza bile opustene.

Ovaj dogadjaj se desio prilikom jedne nase posete baki i deki. Sve je zapravo pocelo 2 godine pre tog dogadjaja kada je nasa kuja Azra (ime je namerno promenjeno) ostenila jedno musko stene - Gladijatora (takodje izmisljeno ime). Rase je bila balkanski gonic, skraceno Balkanac. Posle 2 god mladi Gladijator je bio polno zreo i naskakao je na sve zivo. Kad bismo mu se priblizili naskakao je na nase noge i izvodio je pokrete kao prilikom parenja. Mi smo se svi smejali tome. Nama deci je to bilo interesantno i zabavno. Primetio sam da majka prilikom takvih dogadjaja obicno pocrveni.

Jednog dana su se otac, majka, baba i deda vratili iz njive. Sestra i ja smo ih cekali i igrali se po dvoristu. Cesto smo se igrali sa kujom Azrom i njenim Gladijatorom. Voleli smo da se igramo lova i da ih teramo da po dvoristu jure macke i drugu pernatu zivinu. Tako smo bili u sred igre kada smo zaculi zvuk traktora. Znali smo da se to nasi vracaju iz njive. Otvorili smo kapiju i obradovali se kada smo videli da je baka uz kukuruz donela veliku bundevu koju cemo kasnije ispeci u rerni. Deka je mogao sam da pojede pola pecene bundeve. Uz bundevu smo dobili i nekoliko klipova belog kukuruza za kuvanje, a nama deci osim toga nista vise nije trebalo.

Deda je uterao traktor ispod vajata i povukao sajlu sa znakom STOP. Traktor se ugasio i on je sisao i krenuo prema nama. Baka nam je vec pokazivala bundevu i kukuruz kojim cemo se sladiti. Mama i tata su oprali ruke i dosli do nas.
"Sta ste radili blago tati?" - upitao nas je otac.
"Jeste li se lepo igrali?" - pitala je i majka.
"Jesmo mama"- odgovori sestra. "Bas malopre smo se igrali sa kucicma" rece seka i pokaza na Azru i Gladijatora. U tom trenutku mladi i uvek napaljeni Gladijator naskoci na Azru i poce brzim pokretima kukovima da simulira sex. Gladijatoru nije smetalo sto su ga u tom trenutku gledali baba, deda, mama, tata, seka i ja. Ubrzavao je pokrete, a Azra se umirila i pocela da cvili. Gladijator je dahtao sve brze. Nama je kao i uvek bilo smesno. Mi deca smo se glasno smejali, a osmeh je bio i na licima starijih. Mama i baka su malo pocrvenele. Otac je zagrlio majku i zajedno smo svi posmatrali scenu pred nama.

U jednom trenutku Gladijator se smulji sa Azre i videsmo mu tanak dugacki kurac sa koga se cedi sluz. On ponovo naskoci na Azru i nastavi kao da se nista nije desilo. Ubrzo oboje pocese da se grce i umirise se. Gladijator je jos malo bio na Azri, a onda se ponovo smulji i uvuce svoj kurac unutra.

Nema komentara:

Objavi komentar