ponedjeljak, 1. lipnja 2015.

Tata voli kad me kara decko

Redovan sam citatelj erotskih prica.Pa odlucih da sex od sinoc podjelim sa vama.U vezi sam sa momkom dvije godine.Sex nam je ne procjenjiv.Kad god imamo vremena jebemo se.Nekada i vise puta dnevno.I svaki put je eksplozija strasti na vrhuncu.Mnogo volim da mu pusim kurac.Sinoc je dosao kod mene,inace zivim sa tatom u stanu.I naravno poceli smo da se vacarimo Ljubimo tako strasno da je zvuk mljackanja od poljubca mogao i tata da cuje u susjednoj sobi.Jedva sam docekala da ga stavim u usta.mmmm taj okus je ne zamjenjiv.Poceo je da mi ga nabija duboko u grlo.Grcala sam.U jednom trenutku sam cula da nesto suska.Predpostavila sam da je tata iza vrata.Tad se napalih jos vise i pocela sam doslovno da ga gutam.Momak je poceo da stenje.Skinuo mi je glavu i rekao sad ces da vristis da te tata cuje.Inace kurac mu je 23cm.Blago meni aaaa izcurilo mi je kroz zube kada me je nabio na kurcinu poput neke drolje u kerecoj pozi.Poceo je da me nabija zestoko aaaaaa obozavam taj osjecaj aaaa svrsiiicuuuu taticeee aaaa.Odjednom je stao pitala sam sta se desava..Rekao je neko je ispred.Rekla sam da znam i da cuti.Jer me to lozi nevjerovatno.Razbij me kao nikada,radi od mene sta hoces.Aaaaah opet me je nabio pljeskao me je po guzovima ah ah ah daaa aaaa svrsicuuuu aaaaaaa pocela sam da se grcim i tresem.AAAAA svrsavanje za pamcenje.Tako je ljubavi ajde sad mene zavrsi rekao mi je.Opet sam ga halapljivo primila u ustaa mmm miris mojih sokova na njegovom kurcu me dodatno napalio.Onda je rekao ipak ne jos.Okrenuo me,dva tri puta presao preko cmara i sjurio mi se u guzu.Aaaa pocela sam da vristim zacepio mi je ustao i karao me kao najvecu drolju.Mmmm kako me to lozi.Osjecala sam kako mi pucaju crijve kako me cijepa.Ali zadovoljstvo je bilo mnogo jace.Smakela sam ruku sa usta i pocela glasno da vicem aaaa tooo jebiiii meee aaaaaa karaj mi guzu.. aaaa svrsaaaavaaaaaaaam aaaaaaaaaaah kakav je to orgazam bio.Dok sam se jos tresla osjetila sam vrucu spermu koja se razlila po mojoj unutrasnjosti crijeva.Izvrnula sam se poljubila ga i rekla.Nadam se da je i tata uzivao. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar