utorak, 6. kolovoza 2019.

Zagrebačka Dama - Ulična Drolja 10 Мајка I Ćerka Maximum Perversum

Dileme više nije bilo: Sonja i ja smo se spremale za put u Nemačku. Frau Rouz i debeli svežnjevi maraka Sonji su potpuno zavrteli mozak. Više nisam uspevala da je odgovornim od upuštanja u najekstremnije vrste seksa uključujući i shit-akcije. Sasvim ogrezla u bludu, školu je potpuno zapustila tako da sam na izričit zahtev direktora došla na razgovor.
Odmah sam procenila da je čovek perverzan kao i nas dve. Valjda je očekivao da se sablaznim kada mi je otvoreno predočio šta je Sonja sve bila u stanju da uradi. Rekao mu je da su je izjebala šestorica starijih učenika u školskom WC-u za vreme nastave na redaljku, i valjda je mislio da ću posle te informacije dobiti histerični napad pred njim.
Kako nije mogao da me baci u depresiju, ovaj licemerni moralist nastojao je da mi drži predavanja o moralu, pa kad u tome nije uspeo, poveo me je u službenu odaju i pustio mi video kasetu radoznalo posmatrajući moju reakciju. Na traci je počela da se odvija prava pravcata redaljka na nekoj žurci. A kako je Sonja bila redovna na žurkama iskazivala se i kao redovna seks takmičarka, proveravajući svoj seksualni kapacitet tucajući se sa preko dva tuceta prisutnih momaka.
- Izbrojao sam, dvadeset šestoricu! Gospođo Danijela, ne mislite li da je to nenormalno. Pa ja je moram izbaciti iz škole!
- Znači li to da bi i vas i sve vaše kolege koji su je jebali tokom cele školske godine trebalo najuriti iz ove ustanove? - upitala sam ne skidajući pogled sa ekrana. Bio je zaprepašćen mojim odgovorom pa je smušeno počeo da mi se ulizuje. Iskapio je čašu viskija i ponudio piće i meni. Bio je zatečen neočekivanim obrtom i mojom reakcijom.
- Znate, gospođo, vi ste vidim zgodna i pametna žena. Zašto ne pokušate malo da je obuzdate. Ja razumem mlad svet, ali ovo je previše, zar ne? - i dalje se trudio da drži nivo.
- Da skratimo priču, gospodine. Sa njom je teško izaći na kraj i ne verujem da će se vratiti u školu. Vi ste jedan od profesora koji je koristio njene seksualne usluge, pa pokušajte onda da je prebacite u drugu školu da ne izgubi godinu. Za uzvrat, mogla bih vam pružiti malo zadovoljstva - rekla sam direktno i raskopčala mantil ispod koga ništa nisam nosila.
Dok sam palila cigaretu, gledala sam ga ispod oka. Drhtavom rukom natočio je novu čašu i sručio je naiskap.
- Zaključajte vrata, ne bih želela da vas uhvate na radnom mestu kako me jebete! - dodala sam i zavodljivo njišući kukovima skinula mantil. Stajala sam gola ispred njega samo u čipkanim crnim čarapama i cipelama sa visokom štiklom. Namah se uzbudio, usta su mu se sasušila i buljio je kao tele u moje telo i obrijanu pičku dahćući od uzbuđenja. Kao iskusna kurva, znala sam šta hoću i šta mogu. Prišla sam i zgrabila ga za jaja. Kurac mu je već bio toliko čvrst da sam shvatila da jedva čeka da ga uvali u neku od mojih pohotnih rupa. Otkopčala sam mu šlic i osobodila neviđeno veliki komad kurčevog mesa koji je čak i kod mene izmamio uzdah:
- Kakva kurčina! Pa zar si ovom batinom jebao maloletnicu, svinjo perverzna? - rekla sam i spustila se na kolena i stala energično da sisam i dudlam stimulišući glavić kružnim pokretima glave.
- Uh, kako dobro pušiš... Jao, jeste, ovim sam je jebao... - dahtao je kao vepar.
- I u usta si joj ga trpao, priznaj -mumlala sam punm ustima dodatno ga paleći pričom.
- Mmm.. neverovatna si. Oh, i ona ga je dudlala, kurvica mala, možda i bolje od tebe - primao se na priču.
- Gade! Đubre direktorsko, mogla bih da ti ga odgrizem sada - plašila sam ga i ponovo vraćala monstruozni kurac u svoja nezasita usta. - Do jaja si joj ga trpao, stoko, je li tako?
- Jesam, oh, jesam - cvileo je. - Radio sam to tvojoj ćerki, a i tebi ću kurvo, samo ga dobro nadrkaj!
- Već je nadrkan, više porasti neće. Dakle ovo si trpao u Sonjinu malu pičkicu, idiote matori! Hajde sad da te vidim, nabij ga i meni! - rekoh natrćivši se tako da svoj debeli pendrek lako može da strpa u moju razvaijenu pičku.
Direktor me dohvati i stade teškom mukom da smešta ogromnu žilu u moju cureću pičku. Klečala sam na njegovoj fotelji nagužena a on se krvnički zabadao u moj pizdu. Prstom je prešao i preko mog dupeta i otvorio i tu rupu. Čim mi je dodirnuo guzni otvor, odmah je probudio u meni analnu drolju. Dupe me je zasvrbelo i poželela sam da mi debeli palamar nabije u guzno crevo. Ah, kako me je razbijao taj manijak. Teglio je moje sise, terao me da urlam, da ričem kao stoka i da bogu zahvaljujem što se takav mamutski kurac nalazi u mom telu. Budio je u meni neopisivu pohotu, pomamu i neutoljivu perverznu alavost. lako sam se suzdržavala, nisam mogla da odolim:
- Voliš li da trpaš u dupe? - upitala sam ga već prstima pripremajući svoj analni otvor za ovaj magareći kurac.
- Voliš to, kao i Sonjica! - prostenja direktor. - Uh, kako se ona jebe u šupak, ta nezasita analna droljica!
- Govno jedno, zar si i to morao da uradiš, magarče jedan. Hajde, daj ga već jednom - nestrpljivo sam iščekivala kolac u svom užarenom analnom grotlu.
Usmerila sam monstruma na svoje dupe i počela polako da se nabijam. Oboje smo bili iznenađeni s kakvom lakoćom je tolika kurčina gotovo bez otpora nestajala u mojoj guzici. Direktor me je dohvatio za bedra i navukao do jaja. Ostao je par sekundi u meni a onda ga naglo izvukao. Dupe mi je zevalo kao gladni ptić. Pravi analni krater ukazao se pred njegovim očima.
- Sunce ti jebem, ovako razvaljni šupak nikad nisam video. Pa tebi i pesnica staje u dupe bez problema! -zavapio je oduševljeno.
- Staje, šećeru šta god hoćeš. Vrati ti ovo što imaš, pa da nastavimo -molećivo sam cvilela jedva čekajući da mi svoj pendrek ponovo nabije u dupe i da počne da me jebe.
Nisam mogla da verujem da je ovoliku kurčinu utrpavao u maloletne analne droljice poput Sonje. Drhtala sam pod njim, grozničavo se napinjući i šireći guzove. On ga je povremeno vadio diveći se miganju mog izmetnog otvora.
- Ah, smrdljiva dupedavko, kakvu zanosnu rupu imaš, jebaću te kao najprljaviju kučku! - mumlao je idiot krvnički mi zabijajući svoj debeli kurac.
- Mmm, jebi me izdrkana magarčino, oh, uništi mi bulju, trpaj me, kao stoku, kao krmaču, raščereči me, rasturi - sladostrasno sam urlala ne mareći što se nalazimo u školskoj zgradi.
Bilo je jasno da sa takvim kurcem zabijajući ga do jaja direktno rastura moju analnu masu. Znala sam kuda to vodi, grčevi su već počeli da se sustižu i bilo je jasno da se moram isprazniti. Kad je posle nekoliko uboda počeo da vadi svoj konjski kurac iz mene već je počeo da se oseća smrad iz mog dupeta. Grimasa na mom licu jasno je govorila da sam u analnoj agoniji. Stoka direktorska je to znala pa mi ga je nabio do jaja sprečavajući evakuaciju mog klozetskog tovara! Ali, morala sam da se iskenjam. Izrovarena, prekopanog dupeta, izmrcvarena do bola, pustila sam ga da lupa šakama po mојој guzici dok sam ja vrištala, cičala i čekala priliku da izbacim čep iz dupeta i da nakon toga isteram sve što mi se u govnari nalazi.
- Uh, kako smrdiš, fekalna razvratna droljo, jel  ti se sere?
- Da manijače... želim to da uradim. Nateraj me, teraj me u govna - drala sam se kao nenormalna.
- 'Ajde, krmačo, ugovnaj se, poseri se famfuljo... - držio me je sve više. Iskoristila sam njegov trenutak nepažnje, skinula se s ražnja i počela nekontrolisano da serem.
- Ne ovde, idiotkinjo odvratna -zavapio je i zgrabio korpu da poturi pod mene, ali bilo je kasno; gomile govana već su krenule iz mene i počele da dobiju po podu.
Stoka, kakav već jeste, pokušao je da mi umuva govnjivi kurac u usta, ali se nisam dala. Onako razjebanog, zjapećeg dupeta, preskočila sam govna, zgrabila mantil i na brzinu ga ogrnuvši izletela iz kancelarije. Manijak najgori, na sud ću ja njega, besnila sam usput. Imala sam dokaza da ga oteram na vešala.
Do kuće sam uspela nekako da se smirim, ali tamo je čekala nova nevolja. Zatekla sam Sonju kako raskrečena leži dok joj neki klinci u pičku trpaju bocu šampanjca iz koje se potom kao gejzir izliva penušavo vino. Eh, ko zna šta će biti sledeće, pomislila sam, ali nije trebalo mnogo mašte da bi se predvideo sledeći potez: isto to uradili su sa njenim dupetom. Oh, bože ima li kraja mašti perverznjaka.
Otišla sam do kupatila, istuširala se i kad sam se vratila imala sam šta da vidim: gospon X, stari pajtaš naše nove poslodavke frau Rouz, nadrkavao je svoj kurac nad Sonjinim licem dok je naš gazda divlje trpao kurčinu u Sonjino zamazano dupe. Analna klinka je odrađivala posao. Na sceni su očigledno bile generalne probe Sonjinih shit-akcija, koje je frau Rouz brižljivo beležila foto aparatom.
Bila je to suptilna igra da se neiskusna klinka utera u 'tor' i da se u njoj izazovu animalne strasti koji će joj, kad za to dođe vreme, biti podmetnute pod nos. Tada će morati da se otvara i za najprizemnije radnje koje ikada ikome padnu na pamet. Znala sam da sam zakasnila da Sonju ubedim da odustane. Gazda joj je razbijao dupe, a ona je, videla sam to, nestrpljivo čekala da dođe do finalne akcije.
- Hoću da kenjam! Ne želim više da čekam... - vapila je čežnjivo tražeći odobrenje do frau Rouz.
Analna agonija koju je moja ćerka upravo prolazila morala se završiti samo na jedan način: istovarom izmetnog tovara iz debelog creva. Nije trebalo biti puno pametan pa da se zaključi da će momenat istovarivanja izmeta biti uhvaćen kamerom.
To više nisam htela da podnosim. Okrenula sam se i izašla pre nego što je seansa počela. Znala sam šta će biti, kako će se odvijati i kuda sve to vodi. Sve sam znala ali ništa nisam mogla da sprečim. To što je moj život uništen, što sam do zagrebačke dame postala najogavnija drolja koja se zamisliti može, više i nije bilo toliko važno. Ali, činjenica da je moje dete, moja mala Sonjica jednako razvratna i pokvarena kao i ja, bila je činjenica sa kojom sam teško više mogla da se nosim.
Izašla sam iz kuće, ali nisam znala kuda da idem. Imala sam pred sobom čitav svet, ali ispalo je da je moj svet jedino onaj u toj smrdljivoj sobi za kurvanje. Stajala sam nasred ulice, zbunjena i sluđena. Tražila sam pomoć sa bilo koje strane, želela sam da me prva osoba koja naiđe povede sa sobom, bilo kuda. Ali, dok sam tako stajala, na vratima se pojavio gazda.
- Danijela - prodrao se prostački. -Šta radiš tamo, ulazi u kuću!

Nema komentara:

Objavi komentar