utorak, 6. kolovoza 2019.

Zagrebačka Dama - Ulična Drolja 16 A Gedže, Jebu Li, Jebu!

Kurva je uvek na radnom mestu, bilo je pravilo koje je važilo i za Sonju, moju ćerku, i mene. Naše prostituisanje nije se prekinulo ni kada smo bile na odmoru, kod mog mladog prijatelja N.. odnosno njegovog dede, na selu. Brzo smo pokazale svoje pravo kurvanjsko lice i upustile smo se u akciju sa seljacima. Čitavu jednu noć tucale smo se sa njima u poijskoj kućici nadomak njiva i solidno zaradile. Istina, debeli kreten koji nam je namestio posao, zaradio je još više, ali neka, nismo ni mi loše prošle. Posle iscrpljujuće noći, dan smo provele spavajući.
Kasno popodne kada su se seljaci vratili sa njiva, Sonja i ja smo još uvek bile u jebarniku, trošnoj kućici blizu njiva u kojoj su bili samo madraci koji su služili za jebanje i u koju nas je debeljko smestio da bi nas paori besomučno karali. A seljaci su čudne živuljke. lako su nas celu noć razvaljivali, pre podne su otišli u svoje njive, i sada evo ih opet, na porciju karanja. Pristigla ih je čitava traktorska prikolica.
- 'Ajte cure, evo rakije - povika tip silazeći s traktora i pruži nam flašu.
Rakija nas malo razgali i zagreja. Sonja je već bila mnogo ornija za posao, kao da je zaboravila da je prethodno govorila da neće da se jebe u svinjcu sa seljačinama. Meze i piće, masni vicevi, zadimljena prostorija i dve kurve naspram petnaest zagorelih znojavih seljaka tek pristiglih sa njiva.
- Jebote, ala su napaljeni, k'o da pičku u životu nisu videli - prošapta klinka smejuljeći se, očito zagrejana pravom domaćom rakijom.
Dve flaše prepečenice kružile su iz ruke u ruku. Ubrzo, Sonja je već drpala jednog seljaka za kurac dok joj je drugi svoj trpao u usta. Ja sam se samo spustila na dušek i raširiia noge. Prvi tip koji je legao na mene, zadrigao kao vepar, smesta mi je uterao kurac do balčaka. Uh, ala je zagoreo, pomisliia sam i stala da mu se naturam na karu. I Sonja je zadovoljno stenjala s ustima punim kurčevog mesa, dok ju je drugi seljober pričepio s guza i deljao je kao životinja.
Dahtanje, mumlanje, stenjanje... Menjali su se nad nama dvema, trpali čas u usta, čas u pičku. Sonja se proderala kad su joj uvalili kurac, naglo i bez pardona, u njeno pohotno vruće dupe. Maloletna droljica, kojoj je anal već bio specijalnost izgleda nije očekivala debeli palamar u dupetu pa se, iznenađena, ukočila i napela kao struna, žile na vratu joj iskočiše dok je ovaj gurao kao životinja ne obazirući se na bolnu grimasu na njenom licu. Kad joj ga je uterao, počeo je da je razbija iz sve snage. Rovario je po njenom raspaljenom analnom grotlu sve brutalnije kao da je hteo da je natera da rokće kao svinja i rže kao ždrebica.
Onda je nastala prava gužva oko mene: krdo napaljenih veprova htelo je pošto poto da utrpa kurčeve u sve moje otvore. Odjednom, nemam daha, nemam predaha, a oni trpaju li trpaju. Mese, drpaju, gnječe, štipaju i brutalno nabijaju u moje razbijeno dupe, pičku i usta tako da mi se sva utroba pomerala. Sonja je takođe trpela trojicu odjednom. Radili su svojski na njoj. Malo je mumlala ali je prihvatala tri seljačke kurčine istovremeno bez velikih problema.
Sonja i ja smo bile polupijane i demolirane. Sonja se nije videla od golih znojavih tela koja su se sjatila oko rupa na njenom telu. Trpali su u sve otvore, vadili pa opet trpali, menjali se, a ona se potpuno predala i trpela sve što su joj činili. Videla sam da se predala, ali da je pohota počela da je obuzima.
Oni to jedva dočekaše, pa počeše još brutalnije da je razbijaju, vade pa trpaju u njen šupak do jaja, naizmenično, krkaju njenu razjebanu maloletnu pičkicu i razglavljuju kurcima njena usta. Ona se ne opire, trpi i naprosto usisava sve njihove udove. Prihvatala je kite tek izvađene iz njenog rasturenog otvora za izmet ustima, dudlala ih, sisala pa ponovo trpala u rupe za jebanje.
I na mene su navaljivali svom silinom, teglili moje sise, raščepljivali čmar i uteravali kurčeve do balčaka, razlokavali mi dupe brutalno i nabijali smrdljive kurčeve u usta. Svi su roktali, dahtali, stenjali. Kupali smo se u znoju i udisali isparenja sa naših tela, kao da se životinje pare, a ne ljudi. Onda je krenulo istovaranje semenih tereta po nama i u nas; u usta, u pizdu, špricanje, prskanje semena po celom telu, lizanje ljigavih kurčeva, sisanje, ispumpavanje zadnjih kapi sperme, a na kraju seljačka marva poče da prazni bešike. Bar pola od njih je pišalo po nama.
Sonja, pijana razjebana maloletnica, namestila se, raščepila pičku u koju stadoše da pišaju, kao da je to neki pisoar. Topla zlatasta tečnost prskala je po nama, šarali su, terali nas da raščepljujemo usta za njihovu pišaćku. Lilo je po našim bludnim raskalašnim telima. Lude i perverzne, usta punih pišaćke, valjale smo se po podu. I Sonja i ja smo se smejale onako pijane dok su nas nameštali, presavijene u struku, s karlicama jedna uz drugu i raščepljenim pičkama i čmarovima. Potom poče novo brzometno trpanje, pa novo pražnjenje semena i urina. Prostačenju nije bilo granica. Na kraju, obe smo iz svojih dupeta ispraznile pišaćku i spermu priredivši pravu analnu fontanu.
Ostavili su nas tako pijane i izjebane na prljavim dušecima mokrim od mokraće i sperme, usmrđene i upišane, raskokane do besvesti. Posle nekog vremena dovukle smo se do bureta s vodom i malo se zaprale. Sonja je bila toliko pijana da nije mogla da hoda. Valjala se po zemlji od smeha. Odjednom, kao da su nikli iz mraka, pred nas ispadoše tri seljaka vodeći konja na uzdi.
- Šta sad vi hoćete - promumlala sam zaplićući jezikom.
Oni ništa ne rekoše već povedoše konja do štale. Sonja, pijana razuzdana klinka poče da se cereka. Iako sam bila nesposobna da ustanem od pijanstva, shvatila sam da će jedna od nas morati da puši konjski kurac. Izbor je pao na Sonju. Maloletnica je bauljala, pa je dvojica podigoše i uneše u štalu. Kikotala se kao luda. Pokušala sam da ustanem ali sam tresnula dupetom o zemlju i blesavo se zasmejala onako urokana rakijom. Uh, kako je udarala u noge! Bila sam ispred vrata štale i čula kako se Sonja histerično smeje. Jedan od seljaka je pokušavao da me uvuče unutra, a ja sam se opirala. Znala da će nas naterati na seks s konjem.
- Uh, Sonja, izlazi, jeb'o te bog, izlazi napolje - drala sam se promuklo.
- Šta je kurvetino, šta se dereš - prišao mi je jedan rmpalija. - Pusti kurvu, vidiš 'oće da puši konju!
- Pizda ti materina seljačka - promumlala sam i opet se zanela i udarila o zid.
On mi priđe i utrpa mi kurac u usta:
- Puši ga kravo i ne kenjaj. 'Oćeš moj ili konjski? Biraj! - zaroktao je od smeha seljačina.
- Uh, jebem ti rakiju, muka mi je -stenjala sam jedva izlazeći na kraj s njegovom mesnatom toljagom.
Razbijao mi je usta, jedva sam se borila za dah. Srećom, zasitio se pušenja pa me je natrtio. Uleteo je u moje dupe tako krvnički da sam se proderala kao kreten:
- Jao, životinjo, ah, pocepao si me!
A kad me je tako silovito navukao na pendrek do muda i zgrabio za kosu brutalno me povukavši unazad, tek tad sam zavrištala. Kurac je nemilice rovario po mom kanalu za izmet i ništa nisam mogla da učinim da to sprečim ili izbegnem. Kroz poluzatvorene oči ugledala sam kako Sonjina silueta uz pomoć dvojice tipova ulazi u štalu gde se vrpoljio konj. Jebem ti, pa ovi će je naterati da puši konju! Pokušala sam da se otmem ali me stigla kazna: još silovitije zabijanje kurca u dupe i cimanje za kosu, tako da sam bila potpuno nemoćna i sapeta, prinuđena da se borim za goli život i da istrpim torturu debelog creva. Ovaj me tako pričepio da me počelo dupe žuljati. I to mene, kroz čije dupe je protutnjalo na kilometre kurčeva. Trebalo je da istrpim užasno zabijanje ogromnog uda; vratne žile su mi poiskakale od bola i napora. Roktala sam od muke i besa što ništa nisam mogla da preduzmem i sprečim bestidnu maloletnicu, moju ćerku, da krene u veliko iskušenje.
- 'Ajde kurvetino, šta si se stisla, uteraću ti ga u govno - derao se ,,moj" gejak i zabijao mi kurac u dupe do balčaka.
Na momente sam uspevala da podignem pogled i ugledam Sonju kako se savija i pijano cereka. Ona dvojica kretena drkali su i terali je da se prihvati konjskog kurca. Gurali su je prema konju koji je rzao, a ona, pijana kao daska, osvrtala se, kolebala, da bi napokon podigla ruku i prihvatila konjska muda. Malo je mesila pečurkasti glavić, cerekajući se pritom:
- Jel' ovako... - pitala je tražeći podršku.
- To, kurvo, to, drkaj mu silovito, vidiš koliki mu je! - bodrio je jedan od tih kretena istovremeno je pendrečeći po dupetu svojom kurčevom batinom.
Ona drugom rukom zateže svoj guz i otčepi šupak da joj lakše utera. Drugom poče agilnije da masira konju muda, a onda oduševljenim usklikom proprati narastanje konjske kurčine. Gedža joj utera do jaja, a onda promumla:
- Uh, to... to, sad njemu puši, ajde neće ti ništa biti - roktao je kao napaljeni krmak tražeći od Sonje akciju.
Ona poče nekontrolisano da drka konju kurac i osvrće se kao da traži od ove dvojice zadriglih prostačina potvrdu da posao odrađuje kako treba. Kad je ugledala nihova zažarena lica još više se raspomami i ubrza drkanje konjskog kurca. Sonja, sigurno u pijanstvu i znatiželji koja joj je bila dodatni motiv da sve to radi, nije ni bila svesna čina koji je obavljala. Onda joj gurnuše glavu napred i njena usta se nađoše na glaviću kolosalnog životinjskog uda. Onjušila je bestidnica animalni falus koji je visio, malo se kiselo osmehnula, liznula ga vrškom jezika, pa počela da ga obujmljuje ustima lagano zaguljujući kožu konjske batine. Začas Sonja, manirom iskusne drolje, prilagodi usne veličini glavića koji je trebalo da popuši, pa usisa veliku budžu i poče da ga stiska usnama i sve žustrije zaguljuje drkajući konjsku žilu.
Ova dvojica se uzbudiše kao divlji veprovi i razbijaše Sonju u dupe, dok je ona strpljivo bez imalo stida opušteno sisala konju kurac. U jednom trenutku, onako pijana, zastala je i zagledala se u njega, opčinjena veličinom životinjskog uda. Onda je pljunula po glaviću pa ga ponovo usisala. Počela je da ga drka sa obe šake, podvukavši se pod sapi i sva se predavši pušenju.
Gledala sam šta moja ćerka radi, dok me je ovaj besomučno karao u dupe i sam se naslađujući prizorom sa Sonjom i konjem. A ona, kučka bestidna, nije popuštala. Uživela se u pušenju konjskog kurca, kao da je to najnormalnija stvar. Neverovatno! Onda kuja poče da ubrzava drkanje ne vadeći glavić iz svojih usta. Svinje je bodre, navaljuju, teraju da žustrije puši, iako je već davala sve od sebe. Napokon, mlaz konjskog semena šiknu direktno u Sonjina usta. Ona nespretno pokuša da izbegne mlazeve semena koji su usledili jer nije ni bila svesna koliko sperme konj može da izbaci. Tako je nastavila da drka i primala još nekoliko gustih mlazeva pravo u lice; bila je zalivena kao šmrkom.
-Uh, jebote, šta je ovo, oh, boga ti... ha-ha-ha... - cerila se maloletnica perverzno, ne prestajući da cima konja za kurac kao da želi da istrese još sperme iz njega.
Tako je Sonja, moja ćerka i maloletna drolja koja se već isprostituisala i sa stotinama mušterija, ne prezajući od najgorih mogućih perverzija, stigla u samoponižavanju do samog dna, a da toga nije bila svesna. Pijano se smejala ne shvatajući u kakav glib se upravo uvalila. Seljačine izvedoše konja i nestadoše u mraku. Sa vrata štale gledala sam Sonju. Obe smo bile pijane kao dupeta. Lizala je prste probajući natenane konjski ejakulat koji ju je okupao. Cerila se raskalašno kad sam joj prišla i tresnula šamarčinu od koje sam se i sama zanela i pala u balegu. Opsovala sam mater svima, i onim seljacima, i sebi, i Sonji koja se valjala od smeha gledajući šta se sa mnom zbiva.
- Eto ti, kravo, to je zato što si me udarila, krmačo! - prostenjala je Sonja i oteturala se do bureta sa vodom. I dok sam se ja iskobeljala iz brloga, ova je već bila u kolibi, zavaljena na prljavom dušeku i hrkala...
Probudila sam se sutradan besna kao ris. Htela sam da zgromim Sonju. Vikala sam da je bez mozga, da je stoka, glupa tuka. I kako se samo pokvareno naslađivala pušeći konjski kurac, to mi je bilo najgore! A onda podadula, nateklih kapaka, bila je potpuno nezainteresovana za moju ljutnju i bes, samo je promuklo odgovorila da me ne jebe dva posto i da, što se nje tiče, mogu da kenjam do sutra, ona me uopšte neće slušati. Nastavila sam da pridikujem, ali ona me grubo prekide:
- Ne deri se, probi mi glavu! Pa šta ako sam pušila konju! I ti si tako zarađivala pare, pa šta! - odjebala me Sonja dok sam treptala. - Misliš da ne znam šta si u Nemačkoj radila!
Toliko sam bila besna na nju da sam se spakovala i pošla peške kod đeda. Uopšte me nije interesovala, sasvim mi je bilo svejedno šta će ta besprizorna bestidna drolja da radi. Tek što sam izašla iz vidokruga kolibe i štala, spazih da mi u susret dolazi auto one debele seljačine, koji nas je u sva ova govna i uvalio.
- Ej, gde si pošla? - upitao me kroz prozor auta.
- Idem kod đeda... rekla sam nabusito.
- Stani, a posao? Sad će doći par traktora sa radnicima, dogovorili smo se - rekao je sa facom ozbiljnog biznismena.
- Ne! N. će se naljutiti, nisam se dogovorila sa njim, razumeš? Eno ti ona mlada kuja, pa radi šta hoćeš sa njom! - odbrusila sam mu besno.
- Ha, čuo sam, bile ste pijane k' o letve, mala popušila konju, ho-ho-ho, alal vera cure! - grohotom se smejao prostak kome je to izgleda bila obična stvar da maloletna drolja puši kurac pastuvu. Nagovorio me je da uđem u auto uz obećanje da će me odvesti do đeda samo da se dogovori sa Sonjom o poslu.
- Mala, radiš li? - upitao je debeli kad smo stigli pred brvnaru.
Sonja je ležala gola na tremu, raspičena, sunčala se kao da je na plaži. Spustio je hranu i piće, čučnuo i počeo nešto da se domunđava sa njom. Vidim, ona se smeška i klima glavom u znak pristanka. Uveo je potom u kuću i posle pet minuta vratio se zakopčavajući šlic. Okinuo je curu na brzaka, a onda me povezao do đeda. Hm, pa mogao je i mene, pomislila sam kao najgora ljubomorna kurvetina, kao da mi je malo kurca bilo tokom potekle noći.
- Šta je bilo s vama, ne govorite? -upitao me je debeljko usput.
- Nismo se ovako dogovorile... Uostalom nije važno, nek' radi šta hoće, boli me dupe za nju! - rekla sam izvrdavajući pravi odgovor.
- Da ti rečem nešto - započeo je svoju staru seljačku priču. - Prošli put sam doveo Ruskinje ovde. Svaki dan sam ih dovodio iz kafane mojim komšijama da ih razbijaju. I one su za sitnu lovu pušile konjima i džukelama. Izgleda da ni ova mala to ne odbija. Već se priča po selu da ima neka klinka iz grada koja puši konju kurac! To je odlična reklama - mleo je debeli, navodeći vodu na svoju vodenicu. - I sad ima u kafani dve Ruskinje obe dudlaju konjsku karinu kao lude, trpaju ih u svoje pizde, a Ruskinja uvaljuje sebi i u dupe. Da ne poveruješ! - oduševljeno je pričao, a mene je spopadala mučnina.
Konačno, stigli smo do đedove kuće. Jedva sam čekala da izađem iz njegovih smrdljivih kola.
- Ej, imam dogovor sa one dve iz kafane. Mogle biste da napravite čudo sa konjima, vas dve i njih dve! Velika je lova u pitanju, a šta veliš! - konačno je došao do poente svoje priče.
- Ma, jebi se bre, seljačino! - odbrusila sam mu besno i zalupila vrata.
- Kako ti volja, ako se predomisliš, upadaš u akciju. Stotka za posao sa konjima! - nastavljao je on ne obazirući se na moju besnu reakciju.
- Šta si navalio na nas dve, imaš kurve za to!
- Ej, nove ste pičke, tu je lova, sveže meso se uvek ceni! - odgovorio je kao iskusni menadžer. - Šta te boli dupe, popuši konju i mazni lovu. Eto, klinka je sinoć već pušila za džabe, a sutra će da dobije stotku, pa ti sad vidi! - rekao je i zgazio na gas, ipak me ostavljajući u nedoumici.
Prava seljačka svinja, pokvarena i podla! Ali, šta god da jeste, imao je pravo za lovu. Kad drpiš pare, niko te ne pita ko si i šta si, odakle si došla. Svi ionako znaju da si kurva i hoće da se iživljavaju, da te uteraju u štalu i da sa tobom rade šta god im padne na pamet...
Sutradan se debeli zaustavio pred đedovom kućom kao da se pozdravi. Sonja je već bila u autu i nije izlazila. Ovaj je pričao da je vodi u neko selo gde je ta kafana sa one dve Ruskinje.
Usput mi je rekao da sam pogrešila što sam odbila da radim za njega. Reče da je Sonja prethodne noći povrh dvadesetak kuraca koje je odradila, pristala da za pedeset maraka pupuši konju kurac. Posle toga su je guzili do jutra.
- Mala je maznula 250 DM, pa ti sad vidi šta si propustila - još uvek nije prestajao da me nagovara da radim za njega.
- A ti, majmune koliko si ti oteo od nje! - prosiktala sam besno.Ulazeći u auto, pokazao mi je pet prstiju. Đubre, zaradio je na Sonji pet stotina maraka za noć!
Kurvica se potpuno preokrenula za dva dana. Prvo je protestvovala što se jebe u svinjcu sa seljačinama, a onda je pristajala na animal akcije! Strašno. Bila sam iznenađena što je Sonja preko noći postala nepredvidljiva bestidna drolja bez ikakvih kompleksa i barijera. Narednih dana dobro sam se odmorila na čistom seoskom vazduhu. Bila sam sa N. i đedom i više me niko nije jebao osim njih dvojice. Strašno sam se dosađivala, ali nema odmora bez dosade. Glasine o Sonji su preko N., koji je svaki dan išao u prodavnicu, dolazile do mojih ušiju. Čula sam da zajedno sa Ruskinjama radi kao profesionalka u toj kafani. Jebi ga, nisam dugo mogla da izdržim, i prve subote N. i ja smo krenuli da obiđemo tu birtiju.
Kad tamo, puno kao čep. Došli šiljokurani i iz susednih sela. Dve Ruskinje plešu u toplesu, vrte dupetima, dižu noge, glume balerine. Pogledom tražim Sonju i jedva je primetih u jednom ćošku. I ona je bila u toplesu, samo ogrnuta nekim plaštom, valjda u očekivanju svoje tačke, da i ona izloži pogledima potencijalnih mušterija svoju 'robu'. N. је pokušao da uspostavi komunikaciju između Sonje i mene, aii mu nije pošlo za rukom. Sonja je potom plesala, uvijala se, obučena samo u tanga gaćice, čepila se, pokazivala pičku i dupe na najprostačkiji način.
Kada se završila njena tačka, Ruskinje i Sonja, sedoše u kola sa gazdom kafane i odoše nekuda. Za njima krenu još nekoliko auta. Vratiše se posle nepuna dva sata. Gazda kafane tada dođe da se upozna sa mnom. Pričao mi je upola glasa kako ima razraden posao sa debelim za zoo seks. Čujem ga kako govori da sve tri svoje kurve vodi u jednu štalu. Tamo puše konjske kite i rade štagod ko iz publike poželi. A klijenti su puni love. Ruskinje su, kaže, odlične, ali ova mala je čudo. Bilo mi je muka da sve to slušam pa sam se okrenula na stranu ostavljajući N. i njega da pričaju.
Brzo sam ukapirala da je tražio od N. da i ja radim za njega. Kad je ustao da se prošeta, N. mi je to rekao. Glatko sam odbila. Zapravo, nisam želela da radim sa Sonjom, odnosno da gledam šta sve ona radi. N. je provalio da je to glavni razlog i počeo da me nagovara. Posao je, kaže, išao odlično. Gazda je bio gastarbajter i uložio je silnu lovu u kafanu. Pogotovu vikendom, kafana je bila puna kao šipak. A što više kurvi, to je posao bolji.
- Dobra je lova, Danijela - ubeđivao me je N. - Ima u ovom kraju dosta gazdinih kolega iz inostranstva. Sad su svi tu, leto je, a to je neviđena kinta. Znala sam ja sve to, samo me je Sonjino prisustvo nerviralo. Gazda kafane, koji nam se ponovo priključio, nije mogao da shvati zašto profesionalna kurva, kakva sam bila, odbija da uđe u njegov zlatni rudnik. Nešto je načuo da sam u zavadi sa Sonjom, ali nije ni slutio da smo nas dve u krvnoj vezi.
Dok sam na pola uha slušala kako N. i gazda izvode računicu o mogućoj zaradi, pogledom sam ponovo tražila Sonju. Ulovila sam je kad je ustala od jednog stola i krenula do toaleta. Za njom je krenuo neki tip. Ugovoren posao: jebanje na brzaka. Posle svega nekoliko minuta, moja ćerka je izašla iz WC-a, a za njom i onaj tip, zakopčavajući šlic. N. je primetio šta sam gledala, pa reče:
- Eto, to je najmanje deset maraka, za samo pet minuta! Sonja jeste klinka, ali je te stvari ukapirala. Pa ne misliš valjda da vas dve nećete govoriti sto godina. Ipak ste... - pričao je N. i za-stao.
Gazda je ukapirao da u čitavoj priči ima nešto što ne zna. N. se nagnu prema njemu i prošaputa nekoliko reči.
- Uh, jebem ti, nije valjda! - lupi gazda šakom o sto i oduševljeno se zasmeja.
- Jeste - rekla sam - Sonja je moja ćerka! Hoćeš li da mi pokažeš objekat? - upitala sam ga želeći da prevaziđem za mene neprijatnu situaciju koja je nastala za stolom.
Osim toga, htela sam da se pojebem sa gazdom i N-om, i da donesem konačnu odluku. Čim smo se popeli na sprat, u prvoj sobi sam klekla ispred njih dvojice i krenula da ih obrađujem. Najpre sam demonstrirala svoje umeće drkanja dva kurca istovremeno uz oralnu podršku. Pokazala sam gazdi da sam sisačica i pušačica kakvu do tada nije sreo. Obradila sam mu kitu tako dobro da je huktao od slasti. Razrogačenih očiju gledao je kako ustima usisavam njegov kurac do jaja, a odmah zatim, kako isto to radim sa N-ovom kurčinom.
 - Uh, majko moja, ala je ova dobra. Gde si je, bre, našao ovakvu - stenjao je navlačeći mi glavu na kurac.
Sisala sam mu čučeći raširenih kolena ispred njega, trudeći se da vidi kako drkam svoju pičku dok mu pušim. Znala sam da to muškarce izluđuje. Već u sledećem trenutku, gazda me nasadio na svoj kurac i spretno strpao moju desnu sisu u svoja usta. Poludela sam od pohote. Smesta sam krenula da radim dupetom kao mešalica. Znala sam da će to biti poziv za N-a. Nije izdržao i odmah mi je sjurio kurac u dupe.
- Ah, trpaj, tako... mmm... - mumlala sam zadovoljna dobrom jebačinom. Bila sam u formi.
Bili su sjajni fakeri, a dobro karanje mi uvek godi. Rastakala sam se od miline. Ipak, Danijela - to sam ja - je pre svega istinska kurcoljupka, kurva koja uživa u svom poslu, koja uživa da bude dobro izjebana, da tvrdi i debeli kurčevi provaljuju u njenu analnu i vaginalnu dubinu, da se potura pod svaki nabrekli kolac za jebanje samo da bi se zadovoljila i isisala i poslednju kap sperme iz oteklih muda. Kad još od toga može dobro da se zaradi, to je tek super!
Osetivši da su blizu orgazma, N. i gazda rešiše da me napoje spermom. Očigledno im se svidelo kako pušim, pa uvališe oba kurca u moja raščepljena usta. Usisavala sam glaviće, zaguljivala ih stručno i drkala neviđenom brzinom, samo da što pre izazovem erupciju sperme iz njihovih palamara. Drkala sam im i dudlala, sve dok nisu počeli da se prazne kao bikovi. Oh, koliko su sperme istovarili u moja usta. Prava poplava punoglavaca! Istinski sam se sladila razmazujući kremast ejakulat po svojim obrazima, vratu, sisama. Iscedila sam ih do zadnje kapi.
Rasterećeni semena, moji jebači se izvališe na kauč u sobi u kojoj smo se zatekli. Sela sam na kožnu fotelju naspram njih i još uvek raspičena, raširenih nogu, gladila sam svoju pičku koja je i dalje pulsirala posle jebačkog vatrometa. Gazda nam natoči po viski i ponudi nas cigaretama.
- Kučko jedna, bolju u životu nisam jebao! - komplimentirao mi je iskreno.
- Znam - nasmejala sam se pripaIjujući cigaru.
- Povećaću ti zaradu, samo pristani da radiš ovde. Bićeš ekskluzivka! - molio me je, ne znajući da sam se već prelomila posle dobrog karanja i odlučila da počnem da radim kod njega.
- Važi gazda, dogovorićemo se...
I tako sam pristala na ono od čega sam danima pokušavala da pobegnem. Podsvesno, verovatno sam želela da budem blizu Sonje i pokušam da je sprečim da od sebe napravi ruglo, da se izraubuje do dvadesete godine toliko da posle više neće biti dobra ni bogu ni ljudima. Ipak, prevagnula je psihologija kurve: dobra zarada i od najpoštenije žene čini drolju. To se i ovaj put potvrdilo. Znala sam da je vraćanje Sonje u kolosek normalnog kurvanja gotovo nemoguće, ali htela sam da probam. Majka sam! Verovatno se na to ipak ne bih odlučila da nisam videla da kod ovog tipa u kafani mogu veoma dobro da se pojebem i još bolje zaradim. Kurva ipak, prvo misli na svoj posao i zaradu, sve ostalo je u drugom planu.

Nema komentara:

Objavi komentar