nedjelja, 20. ožujka 2016.

Najbolji drugar njenog sina deseti dio

Mama, I meni se piša, uvek kada sršim posle toga se dobrao ispišam, kao da sam popio dve litre kole. Izvini što sam ti upao u wc.”

U tom   trenutku je skinuo šorc koji je sada imao na sebi, ja sam samo raširila noge. Tada sam njegovim očima otkrila svoj bujni žbun, I rekla mu; “Pišaj Adame, slobodno pišaj, I meni se jako piša pa se ne mogu ustati, slobodno ti pišaj mami među noge.”

“Hvala mama,” rekao mi je I počeo da piša, prvi mlaz me je pogodio u sotmak, oko pupka, a onda je počeo da mi piša među noge, pomalo mi zapišavajući I rutavu pičku.Ne znam zašto,ali počela sam vlažiti, pogledala sam na dole I videla da su mi stidne dlake orošene žutim kapima pišake.

Počeo je isprekidano piškati I stao, pomislila sam da je gotov I da odlazi. Ali, u tom trenutku, sklonio mi je kosu sa  lica I nabio mi penis u usta I počeo nabijati, postavljao je opet nekakav ritam. Nisam mogla da verujem šta se dešava, strane su se promenile, sada je on mene natako na penis, budan, svestan. Pogledala sam ga u oči, iznenađena, pomalo začuđena, I one je spojio svoj pogled samnom.

Tad je rekao nešto;   “Izvini mama,  morao sam,  pogrešio sam ono što sam ti rekao,  da ne bi trebalo da postane navika, dosad se nisam mogao zamisliti u seksanju sa 40-oodišnjakinjom,iskreno nisam ni mislio na to dok nisam video kako sI dobra u sisanju kurca, kako to dobro radiš, svaka ti čast mama, jeste da si me rodila,ali moram te pohvaliti; Ne znam gde si to naučila, ali kurčinu pušiš za 10ku,pa I jače od toga, ko zna kakva si onda u ostatku jebačine, mogu samo da zamislim…”.

Joj, kada mi je to rekao zacrvenela sam se u licu kao nekakva klinka,a u mom žbunju su se pojavili nekakvi trnci,nešto me je probadalo,ali ugodno, dok je moj um hteo ne hteo vrtio film kako bi izgledalo to da smo se poseksali sada do kraja,pa da I on vidi čemu su me naučili moji muževi, ali I njegovi drugari Jovan I Milan, pa čak I njegova bivša cura Maja…  Ko zna…  možda… videemo…  Ne odustajem n ja tako lako… Ne više…

Nekada sam bila povučenija I tada bi se u ovakvoj situaciji brzo povukla, ali kada sam videla kako ni Milan,Jovan,pa ni Maja, ne prihvataju NE,kao odgovor, ne znam da li ću ga I ja prihvatiti, ipak, ŽIVOT JE SAMO JEDAN, a pička mi ide sve starija ,a ne mlađa, treba da je dajem dok ima ko da je traži,jer kasnije ću ja želeti,ali neću imat kome da je dam… I zato…. IMA DA UŽIVAM, pa nek ie sve u pičku materinu…

Ne znam da li si svesna ali predobro pušiš kurac,I to treba da radiš svaki dan, stalno, samnom.”

Tu je zastao  s pričom, I desilo se nešto na šta nisam n pomišljala,čak ni ja koja sam pokazalo se bila ne normalno perverzna, počeo ja da mi piša u grlo.Htela sam da izmaknem glavu, da izvadim penis iz usta I usmerim ga dole u šolju, sin mi je stavio ruke na glavu,čvrsto me uhvatio za nju I počeo si je nasađivati na kurac, da kurac, a u isto vreme I mi pišao niz grlo.Nisu to bili jaki mlazevi,ali činjenica je da mi sin piša u usta, a da ja to gutam I ne bunim se.

I jesam-gutala, I nisam.se bunila, kako sam I mogla, to je bio moj sin, moja krv I meso,kako sam mogla da se bunim, perverzno jeste bilo,ali ništa gore od onoga što sam I sama uradila malopre.Možda mi je čak I prijalo.Kada je prestao da piša, uzeo ga u ruku, otresao mi ga u usta a ja popila I zadnje kapi, izvadio mi ga je iz usta.Bila sam pomalo razočarana,ali ne zadugo. Pogledao me je u oči.Pogledala sam I ja njega.Uzeo me je za ruku I ustala sam sa  wc šolje,a on je seo na nju, doveo me rukom do sebe, stavio mi ruke na kukove I osećala sam da me pritišće na dole. Sada sam svojom dlakavom šumom dodirivala njegov debeli glavić, osetila kako mi glavićem dodiruje usmine I lagano ih širi.

“AaaaaaaaaaHHHHHH, UuUUUUUU,”vrisnula sam glasno, “Jaoooo BOŽEEEEEEE,” dahtala sam kako je malo po malo ulazio u mene,a ja sam sedala sinu na kurac, uskoro je sav bio u meni. Znala sam to jer sam mu osetila jaja kako mi se smeštaju među guzove šireći ih.

“Sine miliiii, u  uuuhhhhhhhhh,” počela sam dahtati.

Pogledala sam Adama u oči, I on je mene,” a zatim mi se obrati rečima; “Mama, želiš li I ti ovo koliko I ja sada?”

“Da,Adame, ŽELIM, nisi ni svestan koliko te želim, od jutros.” S tim rečima, svukla sam moj nesretluk od spavaćice, koja koliko god udobna bila I nije nešto naročito I sakrivala od muškog pogleda, I bacila je pokraj kade.

Sada ni ja nisam želela da se suzdržavam, nisam se ispišala do kraja, prekinuo me je kada mi je zabio kurac u usta.Ovako nabijena na kurac, sa jajima među guzicom, nastavila sam da pišam, opušteno, Adamu po stomaku.

On me je pogledao u oči,nasmešio se I rekao ; “Mama, stvarno si topla, I iznutra u pički I izvana sa tom prelepom pišaćom. Nisam verovao da mogu I sa matorkom da uživam u seksu I perverzijama kao I sa mlađim curama,ali ti mama, ti ih šiješ samo tako.”

Sada sam se ispišala I počela da se I sama nabijam na sinovu moćnu čvrstu alatku.
Stavila sam mu ruke iza vrata I počela I sam da vrtim dupetom gnječeći sinu jaja guzovima.

Upravo u tom  trenutku,kada smo se ja I moj sin Uznojan I zapišani,pa I popišani seksali kao dve životinje, na wc šolji, začula sam zvono.  A , u pičku materinu, pomislila sam, zaboravila sam na radodajku I Jovana,verovatno je već vreme dogovoreno za moje druženje s njima u kom sam skoro došla u situaciju da otkrijem sve, kada sam htela da je optužim za aferu sa mojim sinom.

“Mama, ko je to sad? Ko nas prekida,sada, kada sam te konačno nasadio na kurac, joj kako lepo stenješ, uživam u svako zvuku zadovoljstva koji ispuštaš iz svoje utrobe, baš zato jer znam da sam ja uzrok tome.Samo stenji mama, uzdiši,a kada počem da te karam ima da vrištiš,jesi matora ali se jebeš kao da si puno mlađa,sada primaj kurac,primaj ga I ne slilazi ko god da je!!”

Da je drugačija situacija,sada bi se čitav svet rušio oko mene, a možda čak I moj brak, samo da je reakcija moga sina bila drugačija. ALI, nije, srećom, karte su se poklopile na načn koji je iskreno,čak I mene iznenadio,nisam to očekivala od Adama, iako sam to I sama zapolčela, sada mi je drago to jesam.Mislila sam da ćemo se izbegavati po kući sin I ja,ali sada mi je drago što se varam, jednostavno je ušao kod mene I uzeo ono što mu pripada, uzeo je MENE, svoju mater.

Sada je njegov red da me jebe, dosta su me drugi jebali,sada je I moj sin došao na red da ima svoje vreme sa svojom materom, skakala sam mu po kurcu I tiho stenjala, gnječeći mu jaja, a za svo to vreme me je Radodajka dozivala s ulaznih vrata. U sledećem momentu stigla mi je poruka na mobitel koji je ležao na veš mašini kraj mene.Uzela sam mobitel u ruku,stavila sinu sisu u usta,on ju je halapljivo cuclao,ja sam lagano vrtela guzom,s kurcom do balčaka nabijenim u svoju utrobu,čitala sam prvi deo poruke pazeći se da je ne otvorim I tako se odam da sam je pročitala.

“Radodajka je došla, I evo piše mi poruku, dogovorila sam se s njom da dođe, da je ispizdim jer sam bila ljuta na nju što mi te je zavela,ali ako neka treba rado da ti da pičke,to ću onda biti JA, ja ću ti rado davati pičke kad god hoćeš, ZAPAMTI to, JA, a NE ona, jel ti to jasno?”

“Ma dobro mama, ne moraš biti ljubomorna, to je bila I moja misao, šta će mi druga kada je tu moja mama, očigledno preiskusna u stvarima o kojima nisam ni pomišljao da si toliko iskusna, ko zna možda oboje naučimo jedno drugo ponekim stvarima, a sada,mama moja, jaši I ne obaziri se ni na šta, neka dođe ko god hoće, ti samo skači na kurcu kao da ti je to zadnji dah u životu,skači I jaši, sin tvoj te voli I želi.!”

S tim rečima sam ostavila mobitel I legla sinu na prsa, I počela skakati po njemu,kao oni kauboji na onom biku što se otima.Jbt, popišana, zapišana, I izjebana, pa postoji li išta lepše u životu od ovoga? Toliko kuraca me želi,a sin me sada ima,uzima me kao nespašen,a ja mu se u tom tonu bezrezervno dajem, a za sve je zasluan moj muž,što je odbio onaj dan, pa Jovan,pa Milan, Pa jovan, pa Milan, pa Maja, I sada I moj ADAM..

Sledeći tren osetila sam kako me je nešto vrelo pošpricalo u utrobi.Bila je to Adamova vruća sperma, super mi je godila u stomaku, I sama sam posle nekoliko trenutaka doživela orgazam,drhtala sam kao devojčica, da me sin nije pridržao možda bi I pala s kurca.Samo sam mu klonula na prsa dok se špricanje I  oblaganje spermom unutrašnjosti moje utrobe nije završilo.

“Mama,meni se piša,ajd siđi,”zamolio me je sin,a ja sam mu na to odgovorila; “Znaš šta,pišaj ti meni u pičku,ali ja sa ovako lepog kurca ne silazim, hvala ti što si me pošteno izjebao,sada slobodno pišaj,ja ću se malo odmoriti na tebi.” Rečeno-učinjeno.moj sin Adam me je lepo napunio sprmom a sada I pišaćom.

Ne znam zašto, ali bio je to prelep osećaj.Sedela sam, tj ležala na sinu još neko vreme a zatim se I ustala.Ona sperma,pomešana sa pišaćom mi je izletela iz pičke, izlivala se sinu po kurcu I iscurila dalje u wc šolju, ustao se I on I pogledali smo oboje unutra.Bio je tto stvarno prelep prizor za oboje.Ja sam uzela peškir,prostrla ga na pod kupatila,legal na peškir, savila noge u kolenima, htela sam da se malo opustim,a da ne sapirem sve ovo sa sebe.

Bilo mi je super biti ovako umazana. Videla sam da je adam uzeo mmoj mobite I počeo da me slika, sakrila sam si lice,ali se nisam bunila.Prijalo mi je nekako biti izložena oku kamere, imala sam osećaj da me je to samo popalilo još više.Prestao je da me slika I otvorila sam oči da vidim šta sada namerava. Namestio je mobitel tako da gleda u mene, I pretpostavila sam da me snima.

Stao je ispred mene, niže mojih nogu, uzeo kurac u ruke I počeo pišati po meni… Ovaj dan je stvarrno počeo bolje nego što sam mogla I zamisliti.Kada se ispišao po meni, pomogao mi je da se operem, uzeo me u naručje I odneo me do kreveta, spustio u krevet, pokrio plahtom I ja sam zaspala.

HVALA VAM KURČEVI MOJI!!! Bila je zadnja misao pre nego što sam utonula u san…

Nema komentara:

Objavi komentar