nedjelja, 20. ožujka 2016.

Najbolji drugar njenog sina osmi dio

Kad sam se probudila bilo je skoro 11 sati I bila sam spremna I željna još akcije I to duboko u mestu gde bi mi donela više zadovoljstva iako mi je drago što sam ga posle toliko vremena ponovo primila u dupe.Virnula sam oko sebe I videla uspavano dete pored sebe,razmatrajući da li da ga probudim ili ne. Nisam ga budila I umestoo toga otišla sam u kupatilo da pišam. Dok sam se vratila u sobuu ponovo,Milan je već bio budan,jastukom se podbočio iza glave. Očima je skenirao moje 42-ogodišnje telo dok sam se ja polako vraćala u krevet praveći seksi kretnje.

“Mislim da sam spreman za još,” obavestio me je,  jednom rukom hvatajući penis I udarajući se njime po butini. Bio je to komentar tipičan za Milana,najavljujući tako šta želi,a to nije ono što bi napaljena matorka poput mene želela da čuje, bilo bi za uvce prijatnije čuti nešto poput;  “Kako bi bilo da se poseksamo ponovo?”
Bilo je previše za očekivati neku vrstu kulture I manira u spavaćoj sobi skupa sa ovim lepim mladim telom uz divne seksualne tehnike.  Čak sam već I odustala od nade da u ovom detetu ima neke saosećajnosti I odlučila da se zadovoljim samo sa jebeno dobrom jebačinom,jer ovaj mali kreten I nije nizašta drugo,ali dobro rukuje kurčinom…

I zaista I jeste bio spreman za još jebanja dok sam gledala kako njegov penis reaguje na njegove dodire,postižući stanje krutosti začas. Milan je posegnuo zamnom…  morala sam brzo reagovati ili ćemo se začas početi jebati, a ja bi mogla da zaradim nekakvu infekciju. Penis mu je upravo bio  u mom šupku I mogao bi na sebi imati ostatke fekalija.Nikako to nisam želela u svojoj vagini.

Izmakla sam se njegovim rukama,silazeći s kreveta,ostajući van dohvata njegovih ruku “ajde Milane vreme je za tuširanje.”

“Ne, dušo,tek kad završimo što smo počeli,da znaš!”

“E bome nećeš Milane,ajde da operemo tvoj kurac da se sjaji.Nemoj zaboraviti  da si mi njime rovario po govnima u guzici, I ja to ne želim u svojoj pički,ne želim bakterije unutra.Svaka tebi čast,imaš lep kurac, I dobro rukuješ njime,dobar si  jebač,ali ako želiš I dalje ovu matoru pičku da jebeš ima da me poslušaš.”
Moje reči su ga omele u nameri, I na licu mu se pojavio osmeh,retkost za ovakvog neodgojenog mladića.

“Dobro!” uzvikno je oduševljeno,  očigledno je bilo kako je na njega uticalo  njegovo prvo,lično analno jebanje.

Uzela sam ga za ruku I odvela u  kupatilo.Pustila sam vodu na tušu I kada mi je moja ispužena ruka potvrdila da je temperature vode u redu zakoračila sam pod tuš a Milan je ušao zamnom.

Sve između nas dvoje bilo je novo za mene I ja sam uživala u tome što sam starija,zrela matorka, recimo iskusnija koju u nova seksualna iskustva vodi napaljeni mali klinac,dete, probavajući   nove stvari usput,kako ja ponešto naučim,tako I on stiče nova iskustva.

Voda koja je pljuštila o našim golim telima godila nam je oboma. Gurnuo je mene I moje lice uza zid, stavljajući moje otvorene dlanove na pločice I iznad glave. Zatim je rukama šarao posvuda, sapunajući, mazeći, milujući, I uturavši. “Da li su to samo njegovi prsti, ili je to njegov kruti… oooo božeeee!”

Sada mi je lice bilo prignječeno uz pločice,okrenuto u jednu stranu,pritome osetivši mu prste kak se zabijaju po mojim rupama.Osetila sam pulsiranje,a to je bilo dobro,uzbudila sam se.Raširila sam stopala koliko sam mogla dozvoljavajući njegovim prstima da ulaze dublje koliko od mogu, da me probijaju duboko I što intimnije.
Zatim su mu ruke bile na mojim ramenima,okretavši me,leđa su mi sada bila uza pločice,moje oči su gledale duboko u njegove oči dok je on uspostavljao kontakt sa mojim magičnim dugmetom među nogama ponovo,po ko zna koji put izazivavši pulsiranje negde u dubini moje utrobe.


Žudela sam za njegovim poljupcem I prinela sam mu glavu bliže,usta su mi već bila otvorena,tražeći kontakt sa njegovim usnama.Alli,on je odmaknuo svoja usta ustranu baš u trenutku kada sam pomislila da je poljubac neizbežan. A zatim njegovi prsti…ljudi moji,uh..njegovi prsti…kako je dobro znao šta raditi s njima.Njegove usne su pronašle moju bradavicu,već  tvrdu,  počeeo ju je sisati  halapljivo.Bio je to okidač  za kojim sam žudela i…i…svršila sam snažno, moj pulsirajući dlakavi stidni brežuljak je poskakivao oduševljeno na njegovim stručnim prstima.

Telo je počelo da mi mlitavi,noge su mi bile kao da su od želea, klizila sam nadole niz mokre pločice kako me je tresao orgazam.Ali,Milanove snažne ruke su me pridržale I privukao je moje telo k sebi,moje butine su bile raširene, I moj brežuljak smeštao se nad njegov čvrsti kurac.

Očekivala sam da me uzme u naručje I odnese u moj bračni krevet,I nežno me polegne na njega I da tamo uradi sve što je zamislio samnom. Ali,naša tela su bila mokra od vode,I znala sam da bi malo odlaganje I brisanje naših tela od vode ubrzo nas vratilo u stvarnost I ubilo ovu čaroliju koja potresa matorku poput mene koja se navabila na mladu kitu. I jeste, iako me je Milan nabrzinu obrisao pre nego što sam I sama stigla uzeti peškir da njega obrišem.

“Ajde da malo plivamo,” predložio je iznenada.

“Molim,šta, sada?” bio je moj začuđeni odgovor.

“Da,sada,baš ovakvi kakvi smo.”

“Jesi li ti normalan,pa to je napolju, ne mogu biti gola napolju,šta ti je dete drago?”.

Pogledala sam ga,uzduž I popreko,primećujući koliko je krut trenutno,  “a pogotovo ne sa nekim drugim osim sa svojim mužem.”

“Daj ne seri matora,a možeš da budeš gola sa detetom koje ti može biti I tvoje rođeno nasred svoje kuće,to možeš,je li?  A uostalom,šta je loše u tome,imaš ionako dovoljno privatnosti vani, komšiluk te ne može videti preko ograde,jel da?”
Iako sam bila začuđena njegovim rečima, “paa,pretpostavljam da nas ne mogu videti,”  morala sam popustiti, ipak dobro me zadovoljava.

“Onda smo se dogovorili, ajde,dolazi”, a ovog puta je on vukao mene I izašli smo u dvorište I stigli do bazena gde su moj sin I društvo pre nedelju dana imali zabavu I druženje.

Milan mi je pustio ruku I odmah uskočio u bazen,roneći I izranjajući,okrećući se na leđa,a njegov dignuti kurac  virio je iz vode kao periskop od podmornice. “Ajde matora, dovlači tu pizdurinu rutavu ovamo u vodu,super je ovde.”

Oklevala sam za trenutak, pre nego što sam I sama skočila u bazen,na glavu.Izbegla sam njegove ruke koje je pružio prema meni I uspela da otplivam tamo I nazad pre nego što sam doplivala u njegovo naručje. Pa,ionako je to bilo ono što sam I tražila,nema smisla sada I dalje se folirati… Trebala sam to, da se osetim poželjno, da me klinac drži snažno u zagrljaju, da drži moju vlažnu pičku uvek u blizini svoga uvek čvrstog uda I da mu dam do znanja da slobodno može da iskoristi moje telo da zadovolji svoje  požudne želje kako god misli I zna da treba.

Milan me je pritisnuo uza zid bazena,a ja sam podigla ruke iznad glave I stavila ih na  rub bazena da se odmaraju. Moja glava,ramena,I ruke, bile su u kontaktu sa površinom bazena.Ostatak moga tela plutao je na površini vode,a površina vode lupkala me je po bradi.

Bili smo u delu bazena gde je on mogao da stoji, I ušao mi je među butine. Osetila sam mu njegov prelepi čvrsti kurac kako me dira po klitorisu, I zatim kako palaca glavićem po otvoru moje pizde,šireći mi usmine glavićem,koje su ionake bile otečene od krvi koja se slila u njih dve.

Nežan pokret napred, pa još jedan, I bio je u meni,upravo tamo gde sam ga I trebala. Toliko mi je lepo godilo kada je Milan počinjao da me jebe,lepo,nežno I polako, uspostavljajući nekakav ritam,ritam za koji bi rekla da bi ga mogli satima održavati…u položaju u kojem mi je telo opušteno putalo na površini plićaka—tj,ako bi on mogao da izdrži toliko dugo.

“Adame,sad ću da ti jebem mamaru,ponovo I ponovo,reče on ponosno, a ja sam širom otvorila oči, ne očekujući da će me tako nešto bolesno samo još više uzbuđivati.Šta je to samnom,imam osećaj da se ne bi  bunila ni da me rođeni sin natakne sada,koliko sam uzbuđena bila.Minute su prlazile,ali mi ih nismo brojili.Začula sam nekakav zvuk od nekuda iza sebe.Trebao mi je koji trenutak da registrujem šta je to, bila sam tako opuštena I omamljena zvukovima okoline,ambijentom, I opčinjena pohotnim namerama ovog mladog dečka.

Kada mi je napokon došlo iz pičke u glavu I kad sam mislila das am skontala šta je to, nabrzinu sam okrenula glavu, “O bože moj, Pa Milane,dete, šta je to? Jel to mala kapijica?”Bila sam u panici, ko mi to ulazi sa zadnje strane kuće, u moje dvorište…moj muž, moj sin? Bilo bi pogubno za mene bez obzira na to ko je da je od mojih.

Moje oči,koje su bile zatvorene u mom anjarenju I uživanju u mom položaju u kom sam bila nasađena na kurac,I to ne na onaj mog muža,nego na kurac nekog klinca iz komšiluka, nabrzinu sam se pokušala fokusirati da vidim ko je, I videla nekoga, kako dolazi odozdo I ide prema nama,gde smo ja I Milan spojeni bili sa našim telima.Osetila sam kako se snažno nabio u mene,osetivši mu jaja na svom šupku. Uspela sam da prepoznam posetioca,  tada sam shvatila da je I mene bog pogledao I spasio me,bila je to najbolja moguća opcija, “Jebi se Jovane,bože mili,nemaš pojma kako si me uplašio.Šta koji kuac ti radiš ovde?”

“Zdravo teta Barbara, čuo sam da se održava nekakva žurka kod vas.”

“Izvini Jovo,ovo je privatna zabava,a nas dvoje smo počeli bez tebe,” rekoh mu, nataknuta na kurac I dalje. Vraćajući pogled prema mladiću koji me je natakao I čije je međunožje do jaja zabijeno u mene I u moje međunožje, uzburkavajući vodu oko nas.

Ali,zvuk ženskog glasa prepao me je isto onako kao zvuk otvaranja male kapijice dole u dvorištu. “Oppaaa, teta Barbara,opaaaa,vi…I Milan…I on je u vama sada…pa vi doslovno jebete Milana!”
Još jednom sam okrenula glavu I sada sam ugledala malu Maju,Jovanovu novu curu kako mu viri iza leđa, njih dvoje su sada stajali na ivici bazena,baš iznad Milana I naših tela koja se klate u bludnom seksu.

“Jovan je ispravio svoju curu, “Ne,dušo, on nju jebe…ne jebe ona njega.”

“Pa zar je važno ko jebe Jovane?” protivrečila je Maja, “Činjenica je da on ima kurac zabijen u nju,a ona je dovoljno matora da mu bude majka,pa mogla ga je I roditi čoveče, ta ne bi prezala ni da se jebe s rođenim detetom koliko voli kurac.”

E,ovo me je već zabolelo,bila je u pravu, šta ja to koji kurac radim sa ovim mladim ljudima? Bila sam dovoljno stara da budem majka svima troma…ali što je još gore,bila sam majka jednom od njihovih najboljih prijatelja.Sada se činilo da je I Maja postala uključena u naše kolo,povećavajući mogućnost da moja nezakonita afera sa Milanom I Jovannom bude otkrivena,jbt biću gradska kurva I ruglo grada ako se pročuje.

Stvarno sam se sa Majom povezala na intimnom nivou pre 8 dana dok joj je glava bila zabijena meni u krilo,skor o među noge dok je Jovan zabijao svoj masivni organ u njenu pičku.Ali,sada—upravo ovde, na mom posedu—ona je predstavljala ogromnu pretnju po daljnje održavanje tajnosti moja afere sa Milanom. Ko zna da li zna da sam se ja jebala I sa sada već njenim Jovanom?

Jovan I Maja stajali su iznad Milana I mene, gledajući mladićevo ritmično zabijanje kurca u matoru,čupavu pičku. Htela sam I ja da budem gore, dag a odgurnem od sebe…da izvučem njegov kurac iz sebe I izađem iz bazena I otrčim da se sakrijem u neki kutak svoje spavaće sobe. Bilo me je jako sramota što imam svedoke svoje pootne I besramne jebačine sa jednim detetom, iako sam sama htela da me jebe I poticala ga, nisam mogla da zaustavim Milana sada kada me tako lepo I u ritmu jebe.

Ne sada,kada mi to toliko prija, I kada se tako dobro osećam. Ponovo mi je trebalo pražnjenje.Jednu ruku sam sklonila sa ivice bazena I stavila je sebi pod glavu,I dalje održavajući dobr svoje telo na  vrhu vode,a drugu ruku sam stavila Milanu oko vrata I pridržavala se za njega sada I sa drugom rukom dok je on tajao predamnom,sa svojim telom uglavljenim među moje raširene slabine.Noge sam zaključala na njegovom dupetu, I začula sam samu sebe kako uzdišem,glasnije I glasnije zbog njegovog sve bržeg ulazećeg kurca koji je praktično uletao u mene.Jovan I Maja su me čuli sigurno.

Oči su mi bile poluzatvorene,otvarala sam ih I zatvarala u zavisnosti od ritma kojim me je jebao…ali uspela sam kao kroz maglu da vidim Maju kako zavlači ruku Jovanu u gaće.
Usprkos svom postojećem uzbuđenju pitala sam se koliki će biti Jovanov ud kada ga MAja zgrabi.Videla sam dosta aktivnosti u Jovanovim gaćama dok mu je Maja očigledno drkala,ja sam gledala,a Milan me je trpao. Želela sam I dalje da gledam, želela sam da preklinjem Maju da mu ga izvadi napoljemda otkrije bogati ud ovog mladića svima nama.

Ali najava moga galopirajućeg orgazma imala je takav uticaj na mene da sam zatvorila oči,I tako presekla bilo kakvo ometanje sopstvenom vrhuncu,bez obzira na to koliko god bio uzbuđujuć za sve nas. Jednostavno sam svu sebe predla Milanu koji me je majstorski,kao I inače dovodio do svršavanja, I to kakvog svršavanja.
Držala sam se sa obe ruke oko njegovog vrata,I praktično se okačila za njega,a glava mi je I sama sada plutala na vodi.. Donji deo moga tela bio je van svake kontrole,skakala sam guzicom I kukovima po njegovom kurcu koji se I dalje nesmanjenom žestinom zabijao u mene, dok sam počinjala da svršavam, I glasno I snažno.




Kada sam uspea da otvorim oči, I nekako fokusiram svoj vid,videla sam das u Jovanu gaće pale dole do gležnja.Maja je klečala na svojim bedrima ispred svog novog dečka I radosno mu sisala kurčinu,tj oblizivala je I uživala u njegovom masivnom glaviću,jedinom delu njegovog kurca koji si je nekako uspela strpati u usta.

Milan je izvukao svoj kurac Iz mene I poveo me je prema stepenicama bazena. Teturala sam se na nesigurnim nogama,lelujala se I malko ih okrznula,uzela peškir koji je bio kraj njih, I srušila se umorno na ležaljku koja je bila u blizini,slušajući zvuke koje je proizvodilo Majino pušenje kurca,sve dok ga nisam začula kako je glasno svršio. Uspela sam nekako da malko otvorim oči I ugledam Jovana koji obilno svršava Maji u usta njoj se jadnici sa krajeva usana sperma izliva I curi niz bradu,preko sisa I ide do pupka,praveći trag,vidljiv I lepljiv.

Sve je nekako utihnulo posle toga. Nije mi bilo jasno gde je Milan nestao,ali svejedno mi je trebalo odmora od jebačine. Ležala sam gola,napolju,na popodnevnom suncu,prisećajući se zadovoljstava kojima me je Milan počastio do sada u toku dana.  Tada,dodir kao pero,osetila sam na unutrašnjim delovima svojih bedara a ja sam prela kao zadovoljna maca,ne otvarajući oči,kako bih uživala u novom Milanovom zadovoljavanju.Koliko god arogantan I neugodan bio,seksualne tehnike koje je sprovodio nadamnom su bile magične,barem meni,u ovim godinama.

Usne su zamenile prste,kretajući se naviše,sve više se približavajući mom prečupavom ljubavnom razjebanom brežuljku. Nešto me je nagnalo da otvorim oči, ežna I glatka koža brade,  I obrazi osobe koja me je ljubila,nije mi se činila kao da je to Milan.Trgnula sam se u šoku,  gledala sam dole I videla kosu male Maje,koja je sada klečala u donjem delu ležaljke,pognuta I sa licem među gornjem delu mjih bedara.

“Majo, NE..dete, pa šta to radiš? Nisam nikada….NE,ne, ovo je pogrešno…Ja nisam takva,nisam lezbejka…O BOŽEEE!” Dok sam pokušavala da smirim svoj glas,ona je podigla glavu I jezikom dotaknula moje vanjske obešene I otečene usmine,a zatim jezikom čačkala moje unutrašnje usmine.

“Bože dragi..dete milo…pa šta to radiš, neee,NEMOJ Majoooo!”

Dok su moje reči bile namenjene obeshrabrivanju Maje I odbijanju njenog postupka,  moje telo joj je poručivalo nešto sasvim drugo,  moja bedra su se otvarala I širila popout ppupoljka ruže, povlačila sam noge unazad,dižući kolena prema sebi, I dodirujući sise kolenima kako bih joj podala što veći I slobodniji pristup svom međunožju.  Iza tela Maje koja me je majstorski lizala,videla sam Milana I Jovana,sa kurčevima u rukama,obojica su lagano drkali.


Iz mesta gde su stajali,mogli su da vide gologuzu Maju odozada,I njenu pizdu između guzova. Sagnuta kao što I jeste,mogli su joj slobodno videti oba guza,kao I stidne dlake pičke,skroz raširene I otvorene usmine. A sa uživanjem su gledali kako me Maja oralno zadovoljava dok ja plešem kukovima u isto vreme.

Da li da zaustavim ovo razvratno I odvratno ponašanje?  Želela sam to…posle svega,  nikada nisam bila zainteresovana ni u primislima a kamoli u mislima za ljubljenje ili volenje žene uopšte. Nisam lezbača niti biseksualka…ali,ipak,  nisam se mogla naterati da spustim ruke dole,na majinu glavu I odmaknem je od svoje preterano osetljive pičke I odgurnem je što dalje. I,što je ovo duže trajalo, bolje I više mi je godilo. Sada mi je glavna stvar postal  to da ne želim da uvredim mladu Maju.

Bilo mi je lepo…prelepo.  Da li joj je ovo bio impuslivan čin ili je ovo već radial sa drugim curama/ženama? Gledajući lica dva mlada muškarca koji sline nad prizorom pred sobom zapitala sam se da li su je oni nagovorili na ovo?

Sada joj se jezik isključivo koncentrisao na moj klitoris. Koliko god dobro bilo imati tu muškarce-dva muža I Milana-koji su me lizali do sada I jeli mi pičku,počela sam da mislim da niko to ne može bolje razumeti ili raditi nego druga žena.Jezikom je kružila oko mog ljubavnog dugmeta, radeći sve kako treba I primenjujući tačno pritisak jezikom koliko treba,ni previše,ni premalo,tačno onoliko da bi me držala  pri vrhuncu,I odustajala bi kada bi bila blizu svršavanja preranog. Osetila sam kako mi se bedra počinju tresti,snažan osećaj podrhtaanja dolazio je negde iz dubine moje utrobe.Trebalo je da svršim svakog trena.

 Malo me je bilo sramota,svršiti na ovakav način, svojih bedara raširenih bez imalo srama,nogama dignutih na sise izbacujući tako pičku I šupak na izvolte,dok mi druga žena nabija usta na usta moje pičke,jede mi pičku,žvakajući mi usmine među zubima grickajući ih nežno I sisajući ih, imala sam utisak da će mi pojesti pizdu, dovodeći me tako do orgazma,dok dva deteta glledaju požudno I drkaju svoje kurčeve na nas dve.Da li sam ovo stvarno ja—zrela žena,srednjih godina koja je dostizala nivo za nivoom seksualne slobode I osveštenosti,oslobađajući tako nešto novo u sebi,spremna da učim I da budem učena?

Svršila sam snažno, grčeći se I bacakajući,glasno vičući, bacakala sam se kukovima gore dole na ležaljki, dok je Maja držala svoja usta čvrsto prikovanima za moju dlakavu pičku,jezikom rovareći po njoj,a nos joj je bio zabijen duboko u moje crne kovrdžave stidne dlake, držala mi je klitoris među zubima,palacajući vrhom jezika po njemu.

Nije bilo nimalo sumnje u to,osećala sam se kao na sedmom nebu, godilo mi je jako. Ali nisam imala vremna da dugo uživam u svom desetom orgazmu u toku današnjeg dana. Osetila sam kako se mMaja odmiče, ali,to je bilo samo privremeno. Otvorila sam oči,zadihana I znojna od svršavanja da bih je videla kako stoji nadamnom,iznad moje glave, sada već kod mog naslona za glavu,nogama opkoračivši ležaljku na kojoj sam ežala.

Tada je počela da spušta svoje telo,da mi sedne pičkom na lice. Bože moj dragi, pa ona očekuje uzvratnu pažnju. Ovo me je stavilo na test, da li ja stvarno mogu uraditi to? Bila je jedna stvar da me druga žena poliže I zadovolji oralno..bila sam hetero orjentisana,tako da mi je bilo normalno da me muškarac liže dole,ako želi naravno. Ali ovo…gledajući gore u raširene usmine druge žene…u toj meri izloženo mom pogledu,bilo mi je novo,nenormalno,perverzno.

Da li sam ja za to? Da li sam ja sposobna da joj pružim intenzivno zadovoljenje koje je ona upravo dala meni?  Maja mi je čučnula iznad lica, u trenutku mi se učinilo kao da će početi da piša. Butine u joj se zatresle malo,ja nisam mislila da će moći dugo da tako čuči…naročito kada počnem da joj ližem pizdu,što je ona očigledno očekivala od mene.

“Čekajte,čekajte!” začuo se Jovanov glas,očigledno je uzimao inicijativu. “Mislim da ta ležaljka neće da vas obe izdrži,zašto vam ne bi bilo malko ugodnije pri tome što radite?”

Sinov najbolji drug prošao je pokraj nas,sa peškirom u rikama, “maji,dođi ovamo,na travu.” Pogledao me je u oči, I dalje sam ležala gola pred njima, “I vi takođe,teta Barbara.”

Dok sam ja još pridizala svoje drhtavo telo sa ležaljke,Jovan je bacio peškir na travu,raširivši ga I vodio je svoju novu curu da legne na njega, na leđa.Prišla sam im, Maja je ležala dole,  kolena su joj bila dignuta I raširena,primetila sam izgled isčekivanja na njenom lepo I mladom licu. Nisam se mogla nikako izvući iz novonastale situacije,ona je očigledno želela uzvratno zadovoljenje od mene, I ja sam trebala da uskoro postanem intimna sa drugom ženom,po prvi put u svom životu.

Klekla sam dole,među njene raširene noge I nagnula se nad sveže obrijanu pičku. Pogleddala sam još jednom njeno nasmešeno lic,pitajući se da li je ona stvarno spremna za ovo što sledi. Da li je radila ovo ikada sa curama iz škole? Zatim sam spustila lce na njeno međunožje,isplazila jezik I počela lizati…tek što sam je dodirnula jezkom mlada žena je odigla dupe sa peškira.Očigledno je koliko joj ovo prija.

“Ok Milane, mislim da I sam vidiš gde im se ti možeš priključiti,” čula sam Jovana kako diriguje ovim činom,  postajuću režiser ovog perverznog  događaja.Ja sam bila na kolenima,moja pažnja je bila usmerena na sočnu I debelu obrijanu pičku mlade Maje koja je ležala podamnom. OSetila sam ruke na svojim bokovima, zatim kako mi neko kolena nasilno širi.Zatim glavić kako se trlja o moje usmine I širi ih,pičku koja je toliko vlažna da  čak I ja osetim miris svoje pičke,koliko sam svršila puta do sada.Po veličini muškog uda znala sam da je o Milan,I da sigurno nije Jovan sa svojom konjskom kučinom,nažalost.

On mi ga je nabio u jednom brzom ubodu,jer sam bila jako vlažna,puneći me slatkim I tvrdim mesom,I ubrzo je uspostavio jedan lep I prijatan ritam,jakih I dubokih uboda u moju matoru pičku. Bilo je super,  čak me je I ohrabrilo da nastavim da ližem I sisam Majinu pičku,a pre svega njen klitoris. Nije mi bilo jasno kako se Milanu tako brzo digao kurac,bez obzira štto je tako mlad I muževan.Kao da mi je čitao misli, Milan me je obavestio da će me nabijati snažno I u jednom potezu,  “Matora,  samo da znaš,nisam svršio s tobom malopre,tako da sada moram da svršim.A malo pažnje ću ponovo posvetiti  I tvom šupku koji je zapostavljen u svemu ovome”

“Ok,u redu, savršeno razumem. Samo napred mladiću.”  Bio je ovo lep I zadovoljavajući menaž a troa (seks u troje) najlepši način da se okonča ovaj prelepi dan seksualne slobode na nekom novom nivou za mene. Maja je prva svršila,očigledno napaljena mojom stručnom lizačinom u kojoj sam joj skoro otkinula usmine,koliko sam ih vukla,razvlačila I sisala.

Ni ja nisam kasnila za njom,Milan mi ga je toliko jako zakajlao da me je zabolela dupe,koliko je snažno udario svojim stomakom o njega I svojim jajima zapljusnuo moj klit I počela sam se grčiti,uvijajući guzicom kao luda,a upravo u tm trenutku,moje trzanje I bacakanje guzice je imalo za rezultat da me je I on počeo puniti spermom.A tren kasnije mi je zabio najmanje tri prsta u šupak I počeo me jebati njima dok je ulivao spermu duboko u moju matericu,a ja sam još više počela da se grčim osetivši prste kako mi njima širi šupak.Jbt,da li je ovo zadovoljstvo s ovog sveta.Hvala vam momci I cure,hvala vam,gde čuli I nečuli.


Nas troje smo završili upetljani I spojeni jedno s drugim,na travi, Maja I ja smo ležali u čvrstom zagrljaju,jedna drugoj u naručju,dok je Milan ležao meni iza leđa, a njegova vruća,lepljiva sperma curila je iz mene I na moje guzne obraze. Po disanju mi se učinilo kao da je zaspao. Pogledala sam okolo,I učinilo mi se da je Jovan nestao negde u kući.

Osetila sam da moram nešto da kažem-bilo šta-Maji,pošto je ona sada postala moja prva ljubavnica. “Dušo, samo sam htela da ti kažem da je ovo što si mi pružila bilo prelepo, hvala ti, hvala ti što si učinila sve od sebe da se ja osetim dobro, u novonastaloj situaciji, I onda I zato jer si dozvolila da I ja tebe obradim. Ne znam da li ti ovo često radiiš, ili da li sam ja ovako matora I stara dorasla I ispunila tvoja očekivanja,ali samo želim da ti kažem…”

Nema komentara:

Objavi komentar