nedjelja, 20. ožujka 2016.

Najbolji drugar njenog sina treci dio

Ne želim  to na taj način,možemo li na krevet?” molila sam ga. Pokušavala sam da preuzmem kontrolu  primoravajući ga da čeka I da ga ja pozovem kada budem spremna umesto da ležim ovde krotko,čekajući ga da dođe,ali jebiga.I sada, oduzimao mi je svu moć,on je vladao situacijom.Uplašena sam bila,jedna ruka mu je nasred mojih leđa,drži me pritisnutom uza zid.Osećala sam njegovu drugu ruku na svojoj guzici.Šta on to radi. Čula sam zvuk šlica… otvarao je šlic na svojim hlačama.

Sledila sam se.Nisam bila zadovoljna u poziciji u kojoj me je držao.Odjednom,osetila sam njegov tvrdi glavić kako se probija među moje guzove,nameštajući se taman na moj šupak. “Molim te,nemoj tamo…ja to ne radim!,preklinjala sam ga.Gurnuo ga je malo napred,među moje guzove,znala sam šta mu je namera. “Ne boj se dušo,ovo je samo uvod.Možda se vratim na ovo kasnije. Nije valjda da ga ne voliš primiti u guzicu?”

“NE, ne volim!” trudila sam se očajnički da naglasim to.Ustvari,ja I nisam nevina u šupku. Moj prvi muž je uživao u analnom seksu,uvodeći me u to na samom početku braka.Radili smo to počesto.Moj sadašnji muž nije oduševljen time,tako da je prošlo oko 7 godina od kada je poslednji put kurac bio u mom dupetu.

„То је stvarno žalosno,ali to me neće sprečiti!“ promrmljao je otresito.I kako je cimnuo svoj glavić među mojim guzovima,zavrteo me je i leđa su mi sada bila skroz uza zid....Bila sam gola.Držao me je rukama za ramena i prikovao uza zid,spustio je glavu niže i počeo mi proždirati sise,prvo jednu pa drugu.Usnama je radio magične pokrete po mojim oreolama i bradavicama.Zagrijavajući tako moje telo ponovo,telo koje je ceo dan gorelo od požude i žudelo da ga neko uzme pod svoje.

Za samo pet minuta,njegova usta uzbudila su moje telo do stavrno jebenog stanja, sada sam bila sigurna das u mi sokovi potekli iz pizde. Napokon,  odmaknuo se malo, I zažvalio me je.Dopustila sam mu da me ljubi,I čemu se sada više opirati…svejedno će me imati? Osetila sam nešto čvrsto kako je skliznulo među usmine na moj  mokri kanal među mojim bedrima,prijalo mi je. Nije bio ni izbliza veliki kao Jovanov,činio mi se kao mužev kurac.Nisam se mogla obuzdati,počela sam glasno cviliti njemu u usta.

Prekinuo je poljubac,odmačinjući glavu,intenzivno buljeći u mene, “znao sam ja, jebulja si ti… vidim koliko ti očajnički treba kurac. Šteta je samo što te mali Jovo sa onolikom kurčinom nije uspeo zadovoljiti,ali on je još dete,naučiće. Zato ja imam ono što ti treba dušo. Mogu da ti to isčitam sa lica,vidim ti to u očima. Očajno ti treba partija dobrog seksa.”.

Mili bože, zar je to stvarno toliko vidljivo,da li moje oči toliko govore? Ali,bio je u pravu,  žudela sam za seksom odkada sam se probudila jutros. Pokušavala sam sebi reći kako on to ne vidi u mojim očima. I dalje je nastavljao da bude arogantan,kurčevit mladić kao što sam ga I upoznala nedavno, tek pre oko sat vremena I već me jebe,šta sam ja to,kurvetina?

Ponovo me je zažvalio, I krnuo mi jezik u usta.Ja sam odgovorila sa svojim,igrali smo se jezicima u ustima.Shvatila sam jedno,da ako će se ovo već desiti,mogu barem dozvoliti sebi da I uživam u svemu. Do sada je barem bilo I više nego očigledno da Milan zna više o tome kako se pravilno zadovoljava žena nego Jovan.

Tvrdi zid iza mene uz moja leđa nije mi davao tu fleksibilnost da se mrdam,nešto što mi je trebalo da uživam u njegovim usnama,a njegova snažna erekcija  drndajući mi po klitorisu.Već sam ga pitala da pređemo na krevet.Ako pitam ponovo,mogao bi to protumačiti kao da  ga trebam I želim.Bilo je postalo očigledno,ali nisam htela da on to zna I da mu pružim I to zadovoljstvo…ne još.

Kolena su mu bila povijena I zabio mi ih je među moja kolena,držeči moje noge raširenima.

“Nemoj se nervirati Adamova majko,I više si nego spremna,” obavestio me je,a ja sam se sledila kako me je oslovio,ne želeći da me podseća u ovome intimnome činu da je to jedan od sinovih prijatelja među mojim nogama,koji je na ivici toga da me izjebe.

Osetila sam dve ruke kako me hvataju za zadnje delove bedara,guzove, odižeći me tako skroz od zemlje.Bila sam šokirana.Nisam to nikada do sada na takav način radila.Moje telo je bilo u zraku,I dalje pritisnuto leđima uza zid,držao me je rukama malko ispod guzova,a a ja sam mu se okačila oko vrata.Gravitacija je uzrokovala to da je moja pizda sama skliznula na njegov tvrdi kurac,jer me je seronja upravo tako I namestio.Bio je do pola u meni u samo jednom pokretu.

“UHHh,” uzdahnula sam,  “O moj bože, ušao si mi u pičku.”

“Rekao sam ti dušo, I više si nego spremna..drži se samo dobro za mene..imam ja još toga da ti stavim.”  S tim,osetila sam kako I ostatak njegove erekcije ulazi u mene skroz do kraja kako je rukama malo popustio da se moje telo spusti niže I tako uđe kurcem skroz u mene.

“OOo jaooo,” mrmljala sam željno,naslađivajući se predivnim osečajem kurca u utrobi kako me puni, dajući od sebe I više nego što treba,više nego što sam mu želala pokazati.Bilo je ovo bolje što sam dobijala od oba muža za ovih 21 godinu.Iako je moj prvi muž bio konstantno neveran,seks s njim je uvek bio dobar.I bila sam zahvalnba što je moj drugi muž nastavio tamo gde je prvi stao.

Dobro je vladao samnom,bio je to snažan mladić,polako me je spuštao I dizao a pomagala sam mu I ja jahajući a on mi je zauzvrat nabijao do balčaka.Mogu vam reći da je I više nego super orao moju njivu.
Dok je ubrzavao tempo,bila sam iznenađena onime što sam osećala u donjem delu svoga tela. “Čisto sumnjam da ću svršiti u ovoj pozi,”pomislila sam u sebi dok sam se nameštala na kurcu,stičući samopouzdanje da I ako svršim neću pasti na pod od iznemoglosti…da Milan ima kontrolu nad mojom požudom.


Tako bih volela njegova usta na svojim bradavicama ponovo…mislim da bi me to poslalo još više ,ali čini mi se da nije mogao spustiti glavu niže,jer je dete držalo svu težinu moga tela na svom kurcu. Osetila sam kako moje pulsiranje u tomaku postaje sve jače.Tako das am usta otvorila kao da ću primiti kurac među usne,ali sam se nakako suzdržava da se prepustim osećajima posle stvarno jakog razočaranja da mi ovo nije mogao priuštiti Jovanov dosta veći kurac koje je pre par minuta bio u meni.

Svo to meso,svi ti pokreti…ali bez neke finesse u tome kako ga upotrebiti. Pogledala sam preko Milanovog ramena I videla Jovana na vratima,kako nas gleda. Želela sam da vrisnem na njega,da se gubi iz sobe.Posle svega,seks nije promatranje,ali opet,pomislila sam,moglo bi dete I da nauči nešto gledajući svog prijatelja Milana kojem me je prepustio.

Dahtala sam stalno,ostajući bez daha,gledajući u Jovana kako ne skida oka s mene dok stenjem dosta glasno.Po prvi put, u ovom ludom danu,pomislila sam da je moguće da ću I ja svršiti.Čim se opustim I moje telo shvati da je ok ovo što se dešava posle toga oko 30 do0 60 sekundi dolazi veliko finale za mene,nadajući se da Milan to neće pokvariti I svršiti pre mene.

Ali stvari su već otišle u pizdu materinu,jebeš analiziranje,daj da svršim.Moje telo se predalo osećanjima,noseći se sa snažnim naletima kurca koji me je bušio a vlasnik je bio neverovatno iskusan mladi dečak.Osećam kako mi se vrhunac približavao,I čula sam kako je I Milan počeo sporije da diše,činilo mi se kao da mu kurac otiče,a ubadanje u mene se skratilo. “Bože, ne daj mu molim te,da svrši prije mene! Skoro sam vrisnula.

Snažno,kako sam I zamišljala,talas orgazma me je preplavio.Ja sam dosta glasna kada svršavam,nekada znam I da se derem I prostačim.Zahvaljivala sam se naglas mucajući,ovom mladiću što je ucenjujući me ušao u moju rutavu pizdurinu. O bože mili,hvala ti što me je ucenio!

Ovo je bilo ono što mi je trebalo I za čim sam čeznula ceo dan.A ovaj samodopadni mladić bio je dovoljno pažljiv da se suzdrži od toga da svrši,čekajući mene,dajući mi tako vremena da doživim orgazam kako treba iz mog pulsirajućeg klitorisa dok je za to vreme njegov kurac ostao zabijen do balčaka u meni.Osetila sam mu jaja na šupku.O mili bože,kavo blaženstvo!!

Dok mi se mozak razbistrivao pomalo,osetila sam ga kako me nosi do kreveta u svojim snažnim rukama.Pokušao je da nas nežno spusti na krevet,ali posle korak ili dva pala sam na krevet,a I on samnom,I dalje je bio u meni. Osetila sam oštar bol unutar pičke kada je njegov glavić sa zabio u mene skroz kada su nam tela dotaknula madrac.

“Jesi li dobro?” pitao me,zvučao je iznenađujuće pažljivo.

“Mislim da jesam,mislila sam da ćeš da mi proburazš stomak kurcam.” Za trenutak sam ga pogledala u oči,videći u njima tračak zabrinutosti kojega nije bilo od trenuta kada sam ga upoznala.Namestila sam se malo,da mi bude udobnije,prilagođavajući se tako novom muškarc pod kojim sam se našla u mom bračnom krevetu. “Nisi svršio jel da?” proveravala sam.

“Pa…nisam još!” obavestio me je,počevši da me pumpa snažno kako bi mi dokazao da mu je oprema netaknuta I operativna.

“Opaaa,vidim…tj osećam.Želiš li…svršiti?”

“Pa naravno,zato sam tu,da se izdovoljim s tobom,” 
ZAšto je morao sve da pokvari? Uvredljivost I arogantnost su se vratili, “ali prvo,mislim da te mogu napaliti ponovo.”

“Nemoraš se truditi to je sve od mene.Bilo je dobro,veruj mi bilo je…predobro! I koliko god mrzela da priznam,obojica ste bili u pravu,stvarno mi je to trebalo.Dobro ste me preorali.Ali ja sam žena koja samo jednom svršava I to je to,zato nemojte gubiti vreme.”

“Opa,eto izazova,” reče on,odmaknuvši se I nastavljajući sa snažnim ubodima,bušeći me kao da nema sutra.

“OOohhh,Nneee,nisam to rekla kao izazov…stavrno! Ajde ti samo svrši.”

Nije rekao ni reči,nastavio me je jebati gledajući me tako direktno u oči.Uprkos njegovoj odlučnosti,stvarno nisam očekivala da ću svršiti ponovo.Posle svega,na vrhuncu mog svršavanja činilo se kao da je spreman da svrši.Mislila sam da neće moći da se suzdrži,a sada je nastavio da me snažno jebe kao da mi je tek sad ušao među noge.Bila je to istina,to što sam mu rekla.Nikada mi se nije dešavalo da svršavam nekoliko puta zaredom.Nabijao me je sigurno minut dva I osećala sam nešto se pulsiranje u pozadini u mojoj utrobi vraćalo. Nee,nije moguće,pomislila sam,nije valjda…

Milan je nastavio da me jebe dok sam ja ležala pod njim,pulsiranje se pojačavalo…uhhhhh..tooo,još malo,eto ga,moj drugi orgazam me je preplavljivao.Bio je čak I bolji nego predhodni!
Poneo me je trenutak I nisam shvatala da I on takođe svršava.Bila sam potpuno van sebe od talasa užitka koji su me udarali,osetila sam kako mi je nekoliko puta špricnuo u pičku,podmazujući mi unutrašnjost tela toplom supermom.

Ovo je bio prelep završetak dva tela.Uprkos osećaju srama,krivice,moje sramote što me je natakav način zadovolji 22-ogodišnji ljubavnik a ne moj zakoniti suprug,stvarno sam želela da me zagrli,da ga držim u naručju,da mu tiho šapućem, hvala ti.Želela sam da mu odam priznanje što mi je pružio ono što mi je moj muž uskratio danas.

Dok sam je ja kokila, I nameštala da mi bude ugodnije on se odigao od mene.Gledala sam šta se dešava,kako mu je kurac izlazio iz mene tako su moji sokovi počeli da cure van iz pičke među guzicu I na plahtu.I ugledala sam I njegov glavić tada.

“Ne,nemoj ići,”molila sam ga.

“Heheheh,sad se ne opireš toliko,”zezao me je,provokativno I sarkastično kao  I od prvog trena. Videla sam kako okreće glavu da se obrati Jovanu,koji se primicao krevetu,očigledno kako bi bolje promotrio situaciju. “Nadam se da si naučio ponešto..evo,izvoli,probaj ponovo druže.”
Milan me je pritisnuo rukom na rame,odlučno,ali ne snažno,I pre nego što sam stigla da se pobunim,Jovan se vratio,a njegov sada meni poznati 22-cm kurac ljuljao se pred mojom raširenom,otvorenom,razjapljenom,izloženom pogledima,mokrom pičkom.Moj bes se vratio zbog njihove smelosti dam isle da se mogu tako redati na meni kao das am ja nekakava kurva njihova.Sve što sam mogla reći,bilo je

“Ovo je definitivno kraj svega!” pre nego što je Jovan zamenio Milana iznad moga tela I osetila sam ponovo njegov glavić na ulazu u moju  razjapljenu pičku. “Prestani Jovane,odmah.Gubi se s mene!”
Ali samo me je ignorisao, I sada sa većim samopouzdanjem kada je video kako me je Milan zaveo,namestio je kurac  među moje usmine I gurnuo ga.Itekako sam ga osetila,unutrašnjost moje pičke je je sada bila itekako osetljiva jer je već imala dva kurca u sebi I osetila sam svaki cantimetar koji mi je trpao.

Naučio je od prvog puta, a možda je pokupio I od Milana neke stvari videvši da mi je već podario dva prelepa orgazma.Bila sam jako setljiva iznutra,bilo mi je lepo.Smešio mi se odozgo,sada je izgledao ponosniji I sigurniji u sebe.

Uprkos tome koliko je moja pička razjebana I izjebana,osetila sam da moje telo ovoga puta reaguje I na Jovana. U jebotee,nije valjda,ne verujem da ću svršiti po treći put,ali ovaj put bio je mnogo bolji,njegov kurac radio je sve prave poteze,pogađajući sve prave tačke I polagano me je uveravao da mogu biti sigurna da će mi ovaj mladić doneti još jedan orgazam,a moje telo će to toplo dočekati.


Sva sam se predala tome,bacakajući se kukovima na njega,nabijajući se I sama na taj veliki komad kurca,kao da sam klinka njegovih godina,davajući mu doživljaj života.Sada sam osetila da će ovo biti dobro.Kako se osećaj vrhunca približavao u mom telu osetila sam se krivom jer sam omalovažila njegov prvi pokušaj I želala sam da mu dam do znanja koliko se dobro sada osećam. “O moj bože,Jovo moj,daaa…joooj…jaooo Joavneee.sjebi meee…jebiiii ovu matoru pičku…razjebi je!” Ogroman talas zadovoljstva me je zaplusnuo, “Sada,odmah sada,svrši u meni,napuni mi pičku dragi moj Jovane.”

Predala sam se talasima užitka,pulsiranja koji mi je strujilo telom,napokon me totalno zadovoljavajući,izbacujući iz mene sve rustracije koje su se nakupile u meni od jutros.Jovan nije stajao,nastavio je da me pumpa sa tim debelim kurcem u moju sada već jako osetljivu pičku.

Ležala sam pod njim,prihvatajući svaki ubod toga debelog kurca kojim me je častio sve dok nije I on počeo da svršava u mene ponovo.Sada sam imala dve raličite sperme u sebi,od dva muškarca,od dva deteta koji su razjebali ovu matoru pičku I pokazali mi nove stvari.I on se umorio I klonuo na mene,ruke su ga grille,na nekakav intiman način nego što sam ga ikada do sada grlila dok je bio mali,posećujući ga kod kuće.

Grlila sam ga I dok je manjio bio često.Nikad nisam ni pomislila da ću jednog dana,kada Jovan postane zgodni mladi muškarac,grliti njegovo golo telo uz moje golo telo,dok će njegov masivni kurac da se grči I pulsira ispuštajući talase I talase njegove kremaste bele tečnosti  u moje zasićeno I zadovoljeno telo.
Napkon,podigao je glavu I pogledao me u oči.Sada je bio nekako nezgodan trenutak,nekako me bilo sram.Gledala sam u oči 20-ogišnjaka kojeg sam gledala kako odrasta od 4e godine I postaje muškarac.Ali sada,njegov omlitaveli kurac je bio I dalje čvrst dovoljno da me ispuni na način kako bi me popunio kurac nekog muškarca koji je  u erekciji.Osetila sam kako se cimnuo u meni,I nisam si mogla pomoći.Stisnula sam svoje pičkine mišiće,grleći ga njima prihvatajući ovoga prelepog osvajača unutar moje vagine.

“Jebote,Teta Barbara,to je bilo super.O bože,pa ti si stvarno nešto posebno.Toliko godina unazad sam želeo I priželjkivao da budem ovde gde sam sada,ali nikada nisam ni pomišljao da ćeš I ti biti toliko voljna I željna toga kao ja,da ćeš se potruditi da I meni bude lepo.Toliko sam se plašio da ćeš mi se smijati,ili se naljutiti na mene I nikad više ne pričati samnom.


Ovaj mladić je spustio glavu I svoje usne na moje, “Ti si tako jebeno seksi I zgodna žena.Hvala ti što si se potrudila da moj prvi seksualni odnos bude tako dobar.”
Šta sam sada uradila? Da li bi mu trebala reći da me od sada zove samo Barbara posle svih ovih godina. Teta Barbara je nekako previše formalno za mladića da mi se obraća dok se njegov polučvrsti kurac još uvek mrda unutar moga tela.

Nisam znala gde da gledam,njegove oči su gledale pravo u moje,kao da me probija njima,čineći tako da me bude sramota zbog ovoga što sam dopustila,da on se I on I njegov prijatelj izredaju na meni jebajući me naizmence I to u mom bračnom krevetu dok ja dahćem kao kuja gladna kurca.Okrenula sam glavu,pokušavajući gledati pos obi.Pitala sam se gde je Milan.Da li je vrebao odnekud izvan vidnog polja,čekajući da Jovan izađe iz moje pičke pa da me on ponovo zajaše?Ipak,on je svršio samo jednom.

Iskreno se nadam da ne vreba.Pička me toliko jako boli iznutra od tolike aktivnosti, a moj osećaj sramote će samo da se podupla ako se ova situacija I dalje nastavi.Sada sam samo želela da obojica odu iz moje kuće,I to odmah.

Osetila sam da Jovanov kurac izlazi iz mene,I da se diže s mene. Možda je I on ipak bio dovoljno osetljiv dečak da bi mogao da oseti moju sramotu.Kada je on sada stajao kraj kreveta videla sam Milana da sedi u stolici na drugom kraju sobe.

 “Jebote čoveče,mislio sam da nikada nećeš svršiti.Dobro si se potrudio,bio si stvarno dobar.Daj mi još par minuta da je okrenem još jedn kug I onda idemo u kafič na piće,ok?”
Sledila sam se zbog načina na koji je pričao o meni,kao da nisam tu,ali bila sam prezadovoljna isretna kada sam čula Jovana da mu govori, “Ne može Milane,mislim da joj je bilo dosta.”

“Ma kurac joj je bilo dosta,” Izazvan,Milan se ustao sastolice,I dalje gol,I počeo prilaziti krevetu.

ALI,Jovanje stao pred njega,zadržavajući ga.Milan je bio dobrih 10ak cm višlji od Jovana I nekako bolje građen od njega.Mislila sam da će se potući oko mene,Milan bi pobedio I nastavio bi me jebati ko zna dokle.Koliko god da je moje telo cenilo zadovoljstvo koje su mi ova dva mladića podarili,samo sam želela da odu iz moje kuće što pre.

Krivica što sam dopustila da me dva sinova prijatelja izjebu me je sve ječe stezala,kao omča oko vrata.Činilo mi sena tren  kao da ću povratiti.Na moje iznenađenje,Jovan j pobedio u raspravi volje, I Milan se povukao.To je bila velika stvar.Jer,gledajući svog druga kako mi ore pičku I pomera unutrašnje organe tom velikom kurčinom bi njegovo uzbuđenje samo pojačalo I to ko zna da li bi bilo granice,mogla bi I u bolnici završiti.

Izguravši Milana iz spavaće sobe,Jovan je prišao mom krevetu I pogledao me u oči,još uvek sam ležala raskrečeno na njemu,gola,osim crnih najlonki na nogama,I malog pojasa koji ih je držao zakopčanima I na mestu.Moje pičke,besramno izložene svačijih pogledima,razjebane,usmine rastvorene,nogu širom raširenih.Sperma dvojice mladića je curila iz moje pičke,još širom otvorene,kao da čeka još kurca,spuštala se niz rascep mojih guzova.

“Hvala ti za sve,” reče Jovan,oči su mu govorile koliko je iskreno bio zahvalan I sretan.

“Nemoj reći Adamu,” bilo je sve što sam uspela izgovoriti,nadajući se samo da mu mogu toliko verovati da neće otkriti mom sinu šta sam upravo uradila s njgovim najboljim drugom.

“Imaš moju reč,”odgovorio je,I onda zapitao,”hoćemo li ovo ponoviti nekad?”

“Ne verujem Jovane,osećaću neverovatnu krivicu kada dođem sebi.Ovo stvarno nije u redu.A ako slučajno I ponovimo to onda me zovi Babara,a ako ne onda sam za tebe I dalje Teta Barbara.”



I on je otišao,a ja sam ležala tako razjebana barem još sat vremena,nevoljna da izađem iz kreveta I operem se…da se sredim,da promenim plahte I da ovo što se upravo desilo zakopam u najdalju ćošak svoga uma.

Nema komentara:

Objavi komentar