nedjelja, 20. ožujka 2016.

Najbolji drugar njenog sina drugi dio

Najbolji drugar moga sina se okrenuo,zatvorio vrata iza sebe I napravio dva koraka prema meni. Sada smo bili sami u mojoj spavaćoj sobi. Bio je oko 2 metra od mene,ali sada je bio pod boljim svetlom I mogla sam bolje da osmotrim njegovu prelepu erekciju. “Stvarno imaš lepu alatku!” pohvalila sam ga,usuđujući se čak I da se nasmešim buljeći I dalje u njegov penis.

“Pa da,tako se čini,” potvrdio je I on nervozno.

“Znaš li ti koliko je tako nešto retko?”

“Pa,neke cure mojih godina su mi to rekle, ali nisam ni mislio da su one toliko iskusne da bi to znale.”

Bez upozorenja,napravila sam svoj sledeći potez.Moje ruke,koje su do sada bile se odmarale na mojim bokovima spustile su dole moj pojas.Skliznuo je lagano preko mojih bokova,preko tangica,onog dela koji je pokrivao sada već uveliko vidljivi žbun mojih dlaka,koje su kao lude stršale iz ali pomalo se probijale I kroz samo providno platno tangica,preko golog dela mojih bedara,I zatim preko dela nogu koje su bile u najlon čarapama.Crno platno koje je skliznulo s mene bilo mi je sada oko nogu tj stopala.A I dalje sam bila u štiklama.Sve to gore iznad sada je bilo dostupno Jovanom ispitivajućem pogledu.

“Jebote!” zamucao je, očima je skenirao moje 42-ogodišnje telo,čineći se da ne zna koji bi deo moga tela pre pogledao. Dok su moje oči jedva napuštale njegov čvrsti I ukrućeni penis svo to vreme, deinitivno je pulsirao I mrdao se kako je otkrivao pogedom moje telo.Čak sam videla I kap sperme na glaviću kako formira oblik suze.

”Veruj mi,znam,” nastavila sam,sa priznavanjem veličine njegove opreme,”videla sam već jedan takav  davno pre.Bila sam naivna I smotana I nisam znala da cenim važnost toga što vidim.Ali mislim da sada neću pogrešiti.Reci mi Jovane,da li si ti radio išta sa njime dosad?”
Jovan me je pogledao oklevajući da mi odgovori, “paaa…ovaj…I nisam,da ti pravo kažem.Nemam stalnu devojku,a I one s kojima sam bio pobegnu kilometrima daleko od mene kada ga ugledaju I vide koliki je kada se ukruti.”

“Oprosti im bože,ne znaju šta gube,jadnice,samo to ću tu reći Jovane moj mili.Žao mi je zbog tebe,stvarno.Otkrićeš u životu da žene moraš uveravati da im nećeš nauditi time što imaš I da je to blagoslov.”

“Znači,ovako veliki kao moj si videla već? Da li je baš bio kao moj?”

“Da!”,odgovorila sam, bez daha.

“Da li si mu dozvolila…znaš šta mislim, da li si mu dopustila da te ima?”

“Ne,nisam,rekla sam ti das am bila naivna kada me je suočio s takvim komadom mesa.Kao I devojke koje si spomenuo I ja sam pobegla daleko. Ali posle saveta svojioh drugarica,rekle su mi nedvosmisleno – draga ženo,ako ga ikada ponovo ugledaš,ne odbijaj ga I uzmi ga čiji god da je pa taman bio I od rođenog deteta samo ga uzmi ako ti se ponovo ukaže prilika. Baš I nisam očekivala da hoće.” Posegnula sam rukama iza sebe,I otkopčala kopču grudnjaka.Materijal se opustio napred, I košarice su polako počele da otkrivaju moje obilne grudi.

“U jebote!” uzviknuo je ponovo kada je ugledao dve glatke,bele kugle na kojima su se isticale dve istaknute,velike tamno smeđe oriole sa dugim I krupnim bradavicama koje su stajale pravo I bile jako tvrde I krute.

“šta misliš,šta bih ja sada trebala da uradim?” pitala sam ga.

“U vezi čega?” proveravao me klinac, trudeći se da zadrži koncentraciju u vezi suočavanja sa majkom svog najboljeg druga, sa koje se odeća ubrzano osipa s smanjuje,otkrivajući tako sve više I više njenog zanosnog I zrelog tela sa prelepim I poželjnim oblinama.

“Ludice moja mala,” zezala sam ga, “pa rekla sam ti da su me prijateljice savetovale da priliku ne propuštam,ako ponovo naiđe u moj život penis poput tvog. “ Smeškajući se,buljila sam u njega,klimajući glavom kao da odobravam sama sebi nešto, “Rekla bih da je moja prilika definitivno svršila ponovo.” Ispružila sam ruke prema njemu I tako ga pozvala,a on je zakoračio prema meni.

“Priđi, Jovane, ja ne grizem,” uveravala sam ga do je polako prilazio u moj zagrljaj,moje ruke su se sklopila oko njegovih ramena.Držala sam njegovo čvrsto,20-ogodišnje telo čvrsto uza se.Osećala sam njegovu neverovatno tvrdu erekciju kako mi pritiska I utiskuje se u donji deo mog stomaka,njegov vlažni vrh utiskuje se u rupu moga pupka.

”O Jovo moj,ovo je tako pogrešno I loše,ali ovo mi stvarno godi.”
Osetila sam najednom njegove glatke krupne ruke kako mi dolaze na guzove I stišću ih. (Hvala bogu,barem nešto zna,)pomislila sam. “Hoćeš li me poljubiti Jovo,”pitala sam.

“Da li je to u redu teta Barbara?”

“Jovane,” rekla sam mu, “tvoj,toliko tvrdi kurac mi skoro dira gole grudi koliko je dug. Rekla bih da je poljubac u redu.”

Podigla sam pogled s njegovog kurca prema njegovom licu u iščekivanju I odobravanju,približio je svoje lice mom, počeo me je ljubiti usnama stvarno dobro,čak mi je jezikom I razdvajao usne.Osetila sam kako mi je jezikom ušao u usta,a I ja sam ispružila svoj kako bi nam se jezici dodirivali u mojim ustima.

Poljubac je ubrzo eskalirao u vrelu razmenu dodira usana,jezika,sline I stavrne strasti.Kada smo prekinuli poljubac nakratko,kako bi uhvatili zraka,usmerila sam njegove usne na svoju bradavicu I pustila gad a vršlja po njoj.Radio je stvarno sve preve poteze I moji sokovi među nogama su potekli.Malo sam se zabrinula koliko iskusan će biti kada stavi tu zver u mene,ali mi je jako brzo pokazao da ne moram da se brinem oko predigre.Njegova usta na mojoj bradavici su bila dar od boga,poput magije, sve je radio kako treba sa usnama I jezikom,čak je koristio I zube,kako bi lagano okrznuo  glatku kožu mojih loptastih sisa.

Moje otežano disanje mu je govorilo koliko sam tačno uzbuđena od njegovih usta kojima mi proždire grudi.Između glasnog dahtanja,uspela sam mu reći, “Mislim da će nam biti lakše I ugodnije u krevetu Jovo moj.”


Nespretno smo pali na krevet,ja sam se povlačila prema gore,a on je išao zamnom,verovatno ne želeći da njegov penis izgubi kontakt sa mojom golom kožom. Dok sam ja pala na leđa na krevetu,Jovan me pitao, “Zar nećeš skinuti još nešto?”

“Mislila sam da ne želiš da to uradim,” nagovarajući ga tako svojim zavodljivim glasom,rečima koje su bile namenjene samo I isključivo mome suprugu danas.

“Da,naravno,” izbrbljao je nespretno I krenuo rukama prema tankim trakama mojih tangi, hvatajući ih I vukući ih prema dole preko mojih kukova.Pomagala sam mu odižući guzicu od kreveta kako mi ionako oskudno platno ne bi zapelo za telo.

Gledala sam ga kako je skenirao moj crni trougao, sada otkriven klincu u svoj svojoj lepoti, tj,mome sada uskoro mladom ljubavniku.Slinio je na prizor pred svojim očima,a ja sam se zapitala koliko puta do sada je imao priliku da vidi pičku žene..ako je uopšte I video uživo.Da li je to novo za njega? Nisam želela da ga sramotim pitajući ga to.

“Teta Barbara,pička ti je prelepa,baš kako sam je zamišljao sve ove godine, mogu li te poljubiti u nju?” pitao je.Zamislite to,mladić pita ženu za dopuštenje da ženi liže pičku,to još nisam doživela!

“Ako želiš,slobodno,” rekoh mu, trudeći se da barem malo obuzdam tu radosta ako bude hteo. Morala sam da se potrudim da ne krenem rukama prema njemu hvatajući ga za uši I nabijajući mu glavu u svoj muf,među svoje kovrdžave stidne dlake.

Gledala sam kako mu se glava spušta, kretajući se među moje raširene noge,koje sam,videći šta radi digla visoko u zrak,stvarno volim da dižem noge I da ih širim,a kad ih više ne mogu držati gore u zraku onda ih spustim dole I savijem u kolenima,šireći ih što više onome ko je među njima.Zatim,osetila sam vlažnost njegovog jezika I isputila sam iz sebe nekakav zvuk koji je prerastao u uzdah.Bio je iznenađujuće dobar, izgleda da je to radio već nekoj ženi,verovatno jednoj od onih koje su odbile dozvoliti ulazak ovolikog penisa,prevelikog za njih,kao ja nekada.

Želela sam da ovo potraje ceo dan, još odkada sam se probudila u znoju jutros.Kako je dan prolazio bez olakšavanja,smanjila sam svoje očekib+vanje na nulu.Ali sada, bila sam zadovoljna da bilo koji deo,bilo kojeg muškarca dodiruje moje unutrašnje stidne usmine. Činjenica da je to upravo Jovanov jezik bio je samo bonus.Za mene lično,jezik u pičku bio je sledeća super stvar umesto penisa.


Palacao mi je jezikom u pičku,među usminama,palacao je sa takvim uživanjem da je to bilo nešto najlepše što mi je darovao za sve ove godine.Mogla sam svršiti…da se to nastavilo samo minut ili dva još. Ne znam šta je ušlo u mene,ali to je baš ono što sam trebala.Želela sam ga u sebi—fizički.I,bukvalno sam ga isčupala od između svojih bedara,čupajući njegov jezik tako sa svojh usmina koje je obrađivao.

Držala sam mu lice iznad svoga, gledajući u njega molećivo, “Jovane,dušo moja mila,to je bilo tako dobro , ali ono što ja sada hoću I što očajnički trebam je to da mi nabiješ tu debelu kurčinu u pičku,da ti osetim jaja na šupku.Hoćeš li me molim te otresti kao šljivu,MOLIM TE?”

NIsam morala moliti dva puta.U trenutku,,pomerio se gore,više uz krevet,licem baš iznad moga.Osetila sam prvi dodir njegovog krupnog glavića kako mi širi usmine.”AAAAAaaaaaahhhh,uuuuuuhhh!” promrmljala sam,osećajući sada njegovu veličinu dok je samo tek glavić ušao u mene, a on je samo lagano gurnuo.Rukama sam ga obgrlila I stisla ga na sebe,vodeći ga tako u obećanu zemlju.

Moram mu pomoći malo oko geografije ženskog tela. Povukla sam noge naviše,dodirujući tako kolenima svoje grudi, pokušavajući tako što više da raširim pičku I da mi tako lakše I bezbolnije uđe.Stavila sam mu glavić tačno među moje razdvojene usmine.”Probaj sada Jovane,ali polako,ne  puno odmah.”molila sam ga. Ovo je izgledalo toliko nerealno.Najbolji drug mog sina još iz vrtića sada je u mom krevetu,među mojim nogama,a ja ga učim kako da me jebe.

Gurnuo je malo I osetila sam glavić u svom ljubavnom kanalu.Moj bože,činio mi se tako debeo,ali brzim nameštanjem I uvijanjem svoga tela nameštala sam se kako da ga primim što lakše I bez poteškoća.
Bio je stvarno pažljiv I brižan,išao je polako.Otvorila sam oči I videla da me gleda intenzivno,verovatno tražeći na mom licu nekakav izraz boli I neugode. Bilo je očigledno da nema nikakvog iskustva,jer nije znao kako ću da reagujem. Verovatno zbog njegovih komentara o mlađim curama koje su ga odbile zbog veličine,I načina na koji se ovo odvija,da je mladi Jovo bio nevin I da mu je ovo prvo seksualno iskustvo sa ženom.Stvarno je neverovatno da sam mu ja prva žena,majka njegovog najboljeg prijatelja,da sam ja u ovim svojim godinama nekome prva.

To me je jako obradovalo.Kada sam osetila da je ovo normalno kada je moj muž potpuno u meni,stavila sam ruku na njegovu tvrdu batinu I videla da toga ima još I da će me dobrano napuniti I ispuniti kurcem.Kada sam mogla osetiti da sam svih 5 prstiju omotala oko njegovog kurca—I jedva ga obujmila I dotaknula palcem drugu stranu..shvatila sam  da mi je tek do pola ušao.

“Bože moj, jebote koliko je još ostalo da mi staviš.Ne znam gde će mi to sve stati, Jovo dragi.”

“Želiš li da stanem? Staću ako ti je neugodno.”
Požurila sam strasno rukom preko njegovih leđa, završavajući na guzovima,gurajući njegovo mlado telo napred,govoreći mu tako dag a želim I dalje I sve dublje u sebi. “ Znam da hoćeš,ti si pažljiv,uviđavan mladić Jovane,hvala ti. Pretpostavljam  da ti je ovo prvi put,I zato želim da ti bude najbolje što može biti. Samo nastavi da me nabijaš tom kurčinom,molim te,nemoj ga vaditi.Ima da ga strpaš celog u pičku,pa taman mi je poderao,da I ja osetim to u sebi.”

“Jesi li sigurna?” pitao je.

“Nemoj da ti moram ponavljati,samo mi strpaj sve to što imaš,da I ja to jednom osetim o čemu su drugarice pričale pa onda mogu I da umrem jer sam I ja to imala.” I jeste,cent po cent,nastavio je da mi gura tu debelu kitu u mene, sve dublje I dublje,sve dok nije išao dalje.Osećala sam se apsolutno popunjeno I ispunjeno.Osetila sam kao da mi glavićem dodiruje neki od unutrašnjih organa moje utrobe,utrobe koja nije navikla da primi toliki kurac.

“Da li si sretan Jovane? Da li ti je lepo u meni?”
Pogledala sam ga u oči I videla kako mu čudno oči stoje.Ugurao mi je taj stvarno veliki kurac u mene,izgledao je nekako presretan, što je izazvao srećiu na njegovom licu bilo je to što  su osećaji koji su mu polazili  iz moje vruće pičke sve do glavića njegovog kurca pa I niže.

“UHHhh,teta Barbara, ne mogu da verujem,moj kurac…uh… izvinite…moj penis…Uuuuhhhh teta Barbara,tako je prelepo biti do jaja u vašoj pički.”

Jovan je postao nestrpljiv, povukao ga je malo iz mene I zatim mi ga brzo nabio ponovo nazad. Zabolelo me je..ne, nije to bila baš bol,bilo je to više kao neugoda kada mi ga je tako brzo I snažno nabio tako duboko.Trebalo mi je vremena da se naviknem na tu dužinu.Nije isto primiti u sebe tanje kurce od 13ak cm,,I kurac koji ima 20 cm I to još pri tome I debeo.

“UUuuu Jovane,sačekaj malo,lakše to…samo trenutak…daj da dođem do zraka čoveče…o bože moj,koliko je velik…treba malo da se naviknem na njega,pre brzo,pre više si me raširio,pocepaćeš mi pizdu,sačekaj…”

Ali ne znam da li me je čuo šta sam rekla…ne verujem ni da je razumeo uopšte. Bio je to mladi čovek,kojega pokreće želja, zatečen u neobičnoj situaciji da ima svoj veliki kurac napokon u utrobi žene.Očigledno je das u ga cure odbijale kada su mu videle kurac.a sada je bio kao pas pušten s lanca ili ko dete u prodavnici punoj slatkiša.Oslobodio se napokon me zaorao kao njivu ulazeći I izlazeći iz moje vruće I vlažne pizde.


Osetila sam njegovu očajnu potrebu za pičkom,I stvarmo suosećala s njime, dajući mu dad a umoči po prvi put, da mu dopustim da se izdovolji,da se izrita po prvi puta u meni. Ali I ja imam svoje želje, moje uzbuđenje  čuči u meni od prvog trenutka od kada sam se probudila jutros. Pomešano sa načinom na koji sam se obukla, da zadirkujem svog supruga.A zatim sam bila totlno odjebana,otkačena,I stavljena na čekanje dok bi se moj suprug smilovao da se pobrine za mene….možda večeras,a možda I sutra uveče.

Sada sam ja htela malo I svoje interese da ispunim… ne treba, I ne želim da čekam.Bila sam aktivna,uspaljena žena,kao kuja koja se tera, I trebala sam da me se zadovolji,sada I odmah…. Ne kasnije, nego odmah sad. Zar nisam poduzela neverovatan rizik  dopuštjući mladom sinovom prijatelju da me potajno odvede u krevet usred bela dana I tamo me izjebe zabijajući svoj stvarno za mene ogroman kurac u po pičke rutave,nisam li?.To je trebalo nagraditi takav rizik,morala sam svršiti.
ali što je on više kao nespašen nabijao taj debeli kurac u mene,shvatila sam da neću svršiti, barem ne sa Jovanom.Njegova kontrola,njegova sposobnost da vodi ljubav sa zrelom ženom je bila nepostojeća od početka.

Spustila sam noge,omotala ih oko njegovih leđa,svoje ruke takođe oko njegovih leđa,držeći e za njega,ne želeći ipak da ta kurčina napusti moju utrobu dok je on nabijao koliko god je mogao duboko u mene,puneći me tim kako mi je kasnije rekao 22-ocantimetarskim kurcem.Pogrešila sam za dva cm.Jebo mater svoju koliki kurac Ima.

Ali,prebrzo, I sama dahtajući glasno čula sam ga kako teže diše,osetila ga kako se grči,I zatim kako topla guta krema puni moju utrobu,imam osećaj kao da mi je direktno u matericu špricao,baš tamo gde se deca formiraju.Deo mene je bio zahvalan što koristim zaštitu..ali drugi deo mene je poželeo da mi ovaj muževni mladić I napravi dete upravo sada.Osetila sam da bi oplodno seme ovog mladića moglo biti snažno I potentno za prvi put.

Jovanovo telo je omlohavilo i spustilo na moje.I jedini pokret koji sam osećala bilo je pulsiranje njegovog kurca nastavljajući da šprica sostatke svog semena u mene. Telo mi je vrištalo od frustracije I htela sam dag a izgrdim,da mu kažem kako me je izneverio I napustio,potpuno iz ignorisao moje potrebe za zadovoljenjem.Ali nešto me zadržalo,možda neka vrsta empatije I sosećanja prema njemu,njemu,mladiću koji je upravo izgubio nevinost u mom krevetu,među mojim nogama, u mojoj 42-goj godini. O Bože, moje misli su lutale posvuda (šta bi njegova majka pomislila da nas vidi sada?).


“Pa gde ćeš sada?” pitala sam nervozno.Još sam uživala u post seksualnom blaženstvu iako nisam svršila.Preduzimajući tako smeo potez,zavodeći sinovog najboljeg druga,želela sam da ležim malo s njim,da mu kažem koliko mi sesviđa to što mi je uradio. Da saznam kakvi su mu osećaji seda kada više nije nevin,da mi kaže kako se oseća kada je zabio taj svoj debeli 22cm kurac u pičku zrele I odrasle žene koja mu majka može biti,a koja to I praktično I jeste jer je skoro više kod mene nego kod svoje matere.Ali iznenada je napuštao moj krevet.

“Idem po Milana,brzo se vraćam-“

Uspeo je da napravi nekoliko oraka u smeru vrata pre nego što su ga moje reči zaustavile. “Di si krenuo..da li si ti normalan? Kako to misliš,ideš po Milana? Zašto,za ime Božije?”

Okrenuo se prema meni,kurac mu je omlitavio sada I spustio se na veličinu kakav kod muža bude kada mu je dignut skroz. “Pa njegov je red sada, s njim ćeš više uživati,on je puno iskusniji u jebačini nego ja.Vraćam se ubrzo.”

“sačekaj ti malo,Jovane, ne znam šta ti misliš da je ovo,ali da ti kažem jednu stvar,nećete praviti redaljku na meni.Pa upravo sam uradila divnu stvar za tebe,dala sam ti svoje telo,dala ti tvoje prvo seksualno iskustvo..pa zar ti to ne znači ništa pobogu dete?!”

“Naravno da znači, I obožavam te zbog toga I više teta Barbara,iskreno ti kažem. Ali,sve ovo se ne bi desilo da nije bilo Milana,dugujem mu zbog toga.”

“NE, budalo,duguješ meni zbog ovoga što sam te svojim telom počastila.Ne duguješ njemu ništa.”

“Dugujem,itekako,on je bio taj koji mi je davao podršku I uveravao me da se ne povučem,da ne pobegnem I da istrajem do kraja.Rekao mi je šta sve da radim,I kako I sve se odigralo upravo onako kako je I rekao.ON me je uverio da uđem u tvoju spavaću sobu,da spustim hlačem I da ti dam da vidiš koliki mi je kurac,I koliko je čvrst I to sve zbog tebe I tvog tela.

ON mi je rekao da nećeš odoleti a dag a ne probaš kada vidiš koliki je.Bio je u pravu u vezi svega.Da mi Milan nije ulio preko potrebno samo pouzdanje ne bih bio izšao iz sobe I krenuo u tvoju d ate gledam kako se presvlačiš,ti ne bi rekla kako to nije u redu I da izeđem napolje iz sobe.Skoro I jesam izašao,I onda sam začuo u daljini Milanove reči da ti to stvarno želiš,da ti reči ne potvrđuju dela, reči su bile izađi van,ali dela su govorila natakni me na taj prelepi debeli kurac Jovane.Kao I da ćeš se pretvarati da ti je neugodno jer sam toliko mlad,a još pri tome I najbolji drug tvoga sina.Znači,vidiš I sama da dugujem Milanu za ovo što se desilo s nama,a vidim da se I tebi svidelo,tako da mu na taj način duguješ I ti.Tako da,pričekaj malo I eto me s njim.”

“Ne može! “   Vrisnula sam glasno na Jovana, “to nije u redu, ne duguješ mu ništa,a nipošto mu se ne možeš odužiti tako što ćeš mu dati mene,jer ja I nisam tvoja da me ti nekome daješ.A ti I tvoj prijatelj možete da idete I tri lepe pičke mame svoje I da se gubite iz moje kuće,jel jasno Jovo. Razočarao si me jako,jer misliš da me možeš dati tome  klincu. To je tako odurno I grozno.Volela bih da mogu da kažem tvojoj majci koliko si me razočarao,ali očigledno to ne mogu.”

“teta Barbara,nisam želeo da ti kažem ovo,ali budući da si mi spomenula majku,Milan je rekao da ako se ne složiš s time da te I on natakne,mi ćemo reći mojoj mami.Čisto sumnjam da će sa razumevanjem da prihvati da si joj zavela dete kojem si bila kao majka od detinjstva,I da pred tim istim detetom ležiš gola,razjapljene pičke iz ko je curi sperma I to niz obe noge I među guzove,pogledaj samo,odi sada takva I reci joj šta god hoćeš I vidi hoćete li I dalje biti tako dobre I prisne prijateljice.”

“Molim, ti nezahvalno jedno đubre pokvareno.Pa ti mene ucenjuješ!?”

Ne volim reč  UCENA,ali ako tako želiš,onda DA.Ako ne daš I Milanu pičke koju sam ja pripremio,rećemo te mojoj mami,a možda I njegovoj,a reći ćemo te I sinu,mogu drugu,ne verujem da će mu se svideti ako mu kažem das am mu jebo mater I da joj se svidelo.”

Sledila sam se kada je spomenuo ime mog voljenog sina,koga je malo reći da obožavam.Kao da nije dovoljno loše što bi rekli Jovanovoj materi,sa kojom sam bila prijateljica sigurno 20 godina,ali ako bi moralo,u tom slučaju izgubila bi prijateljicu.To bi I mogla da podnesem,gubitak prijatelja I nije kraj sveta,ali je gubitak za mene preveliki,svejedno.Ali da kažu Adamu…ne bih mogla podneti činjenicu da moj sin sazna da mu je majka uradila ovako nešto,a da sazna da mu ja mama kurvetina.Oduvek sam mrzila tu reč,ali činjenica da će me toliko odbojni Milan jebati opravdavala je upotrebu te reči.

Vrtilo mi se u glavi,činilo se da su me saterali u ćošak.U očaju I potrebi da si obezbedim malo vremena da razmotrim svoje opcije,rekla sam, “ Nemoj Jovane,nemoj ga dovoditi,ne želim da se to na takav način odigra,ne želim da samo ležim na krevetu I da ga čekam da me zajaše.Daj mi koji trenutak vremena da se operem malo,da se malko osvežim I dođem sebi od šoka. Izaći ću van sama I doći po njega za 15ak minuta,jel može tako?”

Stajao je predamnom minut-dva,verovatno se pitajući da li ga muljam, “Ok,15 minuta,I ni minut više,a ja idem da mu kažem.”
“hvala ti puno”, rekoh mu,gledajući ga izlazi iz moje sobe I mlati tim preleepim kurcem.Ostavljajući me da ležim u krevetu,izjebana,razmišljjući šta da radim I šta će se dešavati dalje.Provela sam 10 minuta razmišljajući ima li kakva alternative ovome što sledi, zatim sledećih 5minuta sam se nabrzinu oprala,brišući krpom sasušenu spermu sa svojih raštrkanih stidnih dlaka,čak I moja pička je izgledala razjebano,svaka dlaka na svoju stranu,sve ulepljeno,lepjivo,baš me je razjebao dobrano,iako nisam svršila.Obrisala sam I unutrašnjost bedara jer mi se sve slivalo s unutrašnje strane nogu.Stvarno sam izgledala kao kurva,samostojeće čarape,ulepljene od sperme,na par mesta I poderane,na stopalima štikle.Štikle I čarape su bile jedino što sam imala na sebi.Ali,svejedno sam mislila da sam seksi I poželjna čim I deca toliko žele da me jebu,pa kojoj ženi to ne bi bilo drago.Ali ova deca me ucenjuju.Trebam svršiti,ali zar ovako?.

Skupljajući hrabrost,obukla sam svoj pušap grudnjak I tange.Zašto,nemam pojma, ionako će spasti  s mene za tren. Zatim sam otvorila vrata svoje spavaće sobe I krenula dugim hodnikom prema dnevnoj,sise su mi se ljuljale.Dva mladića su bili u dnevnoj sedeći na svojim mestima baš gde sam ih I ostavila pre sat vremena.

Prikupljala sam hrabrosti koliko god sam mogla,iz ignorisala sam Jovana,prošla kraj njega I stala pred Milana,ispuživši mu ruku, “Želiš li poći samnom?”
Pametnjaković,kako je I prvi put nastupio reče mi, “Znači,ipak me želiš?... da li si stvarno toliko željna ljubavi,pažnje i dobre jebačine? Znao sam da ćeš doći potražiti Milana kada postaneš dovoljno očajna. Predpostavljam da stvarno očajno želiš da svršiš. Pa,došla si kod pravog momka za to.”
Kako je samo znao? Da li je Jovan bio toliko glup I rekao mu da nisam uspela svršiti s njim??    ” Nemoj se zavaravati,” rekla sam mu, “iskoristi ovo najbolje kako znaš I umeš,jer neće se ponoviti ikada više.”
Nasmejao mi se na to, uzeo me za ruku,trgnuo,kako bi me iskoristio da se ustane.Krenuali smo niz hodnik oboje,on  je išao iza mene, ali ubrzao je, došao kraj mene I stavio mi ruku na rame. “Ovo će biti dobro,imam dobar osećaj.Ti si jebeno seksi I privlačna žena.Mislim,svo to seksi donje rublje,jedva čekam da ti to sve poderem s tebe.”

Njegove reči su me iznenada uplašile,da li je on nasilan tip?  Da li treba da ga upozorim da ne volim grub seks? Šta ću time postići? Ako odluči da me siluje,verovatno ni reči neću progovoriti da ga sprečim.
Skupili smo se jedno uz drugo I skupa prošli kroz vrta spavaće sobe.Čim smo ušli u sobu Milan me je uhvatio za ramena I pribio uz najbliži zid.Brzo je došao iza mene I osetila sam njegovo snažno telo kako me pribija uza zid,bila sam mu okrenuta leđima,gurnuo mi je koleno među noge razdvajajući mi ih tako.Osetila sam kako mi je trgnuo tange s guzice I bacio mi ih nadole.Lice mi je bilo okrenuto na jednu stranu,a obraz pribijen uza zid.Osetila sam kako mehvata za tange koje su mi pale oko kolena I trga ih.Tanko platno koje je jedva išta I pokrivalo brzo je puklo.Čula sam zvuk paranja.Zatim sam osetila kako mi poseže za grudnjakom,odmačinje mi telo rukom,taman toliko da mi svuče grudnjak sa sisa.

Zatim me je ponovo pribio uza zid.


Bićeš ti dobra jebulja,osećam to u tebi reče Milan…

Nema komentara:

Objavi komentar