nedjelja, 17. studenoga 2019.

OBJAŠNJENJE

Sat vremena kasnije, dva, tri… mrak nas je okružio i samo su farovi automobila obasjavali put preda mnom. Povremeno bi isti takvi svetlosni snopovi išli ka meni nakon čega bismo se mimoišli u suprotnim pravcima.

Noć je bila oblačna ali sam se povremeno zaustavljala pokraj puta kako bi izašla napolje i pozdravila tek poneku zvezdu koja je hrabro virila iza oblaka i veselo sijala na nebu.

Bilo je sveže ali je vazduh bio prezasićen od toplote koja je se tokom dana akumulirala u zemljištu i brdima pa je tokom noći isparavala, tako da sam se poprilično znojila usled visoke sparine. Brišući znoj sa čela i vozeći dalje ka moru, krajičkom oka sam povremeno gledala u sina preko retrovizora. Satima je ležao na zadnjem sedištu ali nije spavao.

Čak nije delovao ni umorno već više nekako zamišljeno, zabrinuto. Majke znaju to da prepoznaju, ne trebaju reči ni dela, dovoljno je samo da pogledaju svoje dete i da odmah uoče te finese kroz njihovu mimiku, poglede i pokrete. Očigledno ga je mučio onaj naš iznenadni poljubac kao i njegovo “dignuto” stanje koje je usledilo .

Peđa: “To mi se ne dešava stalno! Ma skoro mi se nikada nije ni desilo!” – promuklo je dobacio, iznenadivši me tik pred zoru.

Staša: “Molim? Na šta misliš? Ne razumem.”

Peđa: “Znaš ti dobro na šta mislim, ne pravi se luda.” – ljutito se prebacio u sedeći položaj i prekrstio ruke na stomaku.

Na brzinu sam primetila jednu malenu benzisku pumpu, skrenula ka njoj i parkirala se. Podigla sam ručnu kočnicu i okrenula se ka sinu.

Staša: “Želiš da pričamo o tome?” – koristila sam najljubazniji glas koji sam mogla.

Peđa: “Nema o čemu da se priča, ja nisam neki čudak koji se loži na svoju kevu, već prosto nisam dugo… znaš već šta, i zbog toga sam dobio erekciju. Eto.”

Govorio je ubrzano, polu glasno, mrzovoljno.

Staša: “Bože… Naravno da se ne ložiš na mene, majka sam ti zaboga…” – trudila sam se da ga opravdam.

Peđa: “Mislim ti si sjajna i zgodna si i lepa i… ja sam zdrav, nije da mi se ne bi mogao dići na tebe, mislim… ovaj… nije da mi se diže na tebe nego… razumeš šta hoću da kažem.”

Potpuno je izgubio kompas! Ponovo je postao crven i postiđen, nije znao kako da se iskobelja iz tog sosa u koji je sam uskočio. Bio mi je ipak veoma simpatičan, čak sam htela i da se nasmejem ali sam znala da ne smem to da uradim. Odlučila sam da skrenem razgovor u nešto drugačijem smeru.

Staša: “Razumem te naravno, i nemaš potrebe toliko da se pravdaš. Ali, ako te neka cura na koju se ZAISTA ložiš uhvati tako “napetog”, šta ćeš onda?”

Peđa: “Ne brini, trenutno se ne ložim ni na jednu.”

Staša: “Ma pričam hipotetički. Zamisli samo koliko će ih biti na plaži, sve onako preplanule i polu gole. Sigurno će ti neka zagolicati maštu.”

Peđa: “Ma…” – odmahnuo je rukom ali ga je maleni osmeh izdao.

Staša: “Nemoj ti meni “ma”, nego pričaj – koliko je vremena prošlo od kada si poslednji put… znaš već šta?”

Peđa: “Molim??” – bio je zatečen mojim pitanjem, što je bila sasvim prirodna reakcija.

Staša: “Ko se sada pravi lud, a?” – osmehnula sam mu se i namignula mu.

Peđa: “Mama, znaš da ne treba da piješ dok voziš.” – počeli smo se glasno smejati.

Staša: “Evo, ti mi odgovoriš, a onda i ja tebi priznam. Može?”

Ako je malo pre bio zatečen, sada je bio isto to ali puta sto! Znoj mu je klizila niz rumene obraze a kapci mu se nisu pomerali kao ni usne koje su bile blago razmaknute, kao i onda kada me je poljubio njima. Čekala sam ceo minut da se napokon pomere i izuste kratko – “15 dana!”

Staša: “Šta?? Čekaj čekaj, da li sam dobro razumela – nisi svršio dve nedelje?”

Peđa: “Dve nedelje i jedan dan. Od one moje svađe sa bivšom… nisam prosto imao želje.”

Bila sam u šoku! Ja kada dva dana ne doživim orgazam (i to najčešće dva u toku jedne noći), ja povilenim i ovlažim na svaku pomisao o seksu.

Staša: “Pa onda je čudo da nisi i svršio u gaće sinoć! 15 dana, čoveče to je predugo. Ja evo prva noć kako nisam i već kriziram.”

Peđa: “Šta??? Pa ti si kevo gora od mene.” – nasmejano je dobacio, ali se ubrzo uozbiljio kad je shvatio šta sam zapravo rekla. “Ali čekaj, kako misliš – tek prva noć? Pa zar nismo spavali u motelu pre…”

Staša: “Da, jesmo. Šta hoćeš da kažeš?”

Peđa: “Pa nisi sigurno i tada svr…” – zabezeknuto me je pogledao kada je pročitao sa mog lica da sam svršila i tu noć kada smo prespavali u istoj motelskoj sobi.

Staša: “Naravno da jesam. Pomislila sam da si i ti dok si se tuširao možda…” – razgovor je odavno prešao sve granice tako da se nisam libila da i dalje nastavim u tom smeru. – “Ali 15 dana… uhhh, to je baš. Dovoljno će biti da ti neka cica sedne u krilo i ima da je odmah ubodeš gde ne treba.”

Peđa: “Da je ubodem? Joj Bože, o čemu ja to razgovaram sa svojom majkom… uštini me, verovatno sanjam.” – štipkao je sebe po rukama i licu.

Sedeći tako, primetila sam jedan maleni toalet u sklopu benzinske pumpe i odmah mi je sinula ideja.

Staša: “Pričaš sa mnom o ozbiljnim stvarima, eto o čemu. Poslušaj me, očigledno je da si napet, i ja bih bila da sam na tvome mestu. Treba ti olakšanje, razumeš? Ne možeš tako “stegnut” da upoznaš novu devojku… poljubiće te i odmah ćeš je uplašiti sa svojom erekcijom. Pazi ovako, vidiš onaj wc? Uđi lepo, zaključaj se i obavi šta treba. Evo već svanjava a iz iskustva znam da je jutro sjajno vreme za to, posebno kad ste vi muškarci u pitanju… zar ne?”

Slušao je moju sasvim logičnu i podužu “lekciju”, ali ni sam nije verovao šta čuje! Ipak, moj plan nije bio tako jednostavan, želela sam da ga začinim. Bila sam poprilično umorna ali i uzbuđena i nisam razmišljala trezveno, u suprotnom mi takav “zloban” plan nikada ne bi pao na pamet.

Peđa: “Stvarno misliš da bih trebao?”

Staša: “Sto posto! Samo, prvo ćeš da sačekaš mene, ok? Moram da piškim.” – ne dajući mu vremena da se predomisli, brzo sam izašla iz automobila i uputila se ka toaletu.

Bila je to veoma mala i uska sobica sa lavaboom i jednom malom kabinicom. Nije čak bilo ni pisoara, samo kabinica i u njoj wc šolja. Stojeći tako pred wc šoljom, počela sam da se premišljam.

Staša: “Bože… šta je sa mnom, šta ja ovo radim? Zašto me…. uhhhh, zašto me pali pomisao da će moj rođeni sin upravo izdrkati svoj KURAC tu na mestu gde stojim? Nisam normalna… ja zaista… jebeno… nisam…” – zavukla sam ruku u helanke i pomazila pičkicu preko gaćica.

Odmah sam počela obilno da lučim gusti sekret, ali nisam želela da svršim. U celom tom bunilu, imala sam neke druge planove… mnogo zločestije i pokvarenije.

Na jednom ramenu anđeo kaže – nemoj, a na drugom mi đavolčić govori – prepusti se, učini to!

Razum ovaj put nisam poslušala…

Duboko sam prstima nabijala svoje gaćice u picu kako bi ih natopila svojim sokovima, potom ih svukla i pogledala. Bile su to obične roze pamučne gaćice čiji materijal je bio veoma pogodan za upijanje svakojakih tečnosti.

Mnoge scene iz priča koje sam stalno čitala su mi se tada pojavile pred očima… Taj moj omiljeni autor je očigledno bio opčinjen ženskim, mokrim gaćicama i morala sam da reagujem u perverznom maniru kao što je on i opisivao… vuklo me je da ih dodatno natopim.

Prvo sam dozvolila svega par kapi moje providne mokraće da kapne na njih, a potom sam i prenela malo pljuvačke tačno na mesto koje je sakrivalo moju pičkicu. Osećala sam se perverzno, napaljeno, uzbuđeno… ali i nemoralno i “prljavo”, što me ipak nije sprečilo da ih potpuno smočim.

Nisam htela da ostavim mokre gaćice na sred wc šolje, tako da sam ih stavila na vodokotlić kako ne bi bile baš “na otvorenom”, ali sam ipak verovala da ga nos neće prevariti. Noge su mi drhtale a srce mi je tuklo jako i ubrzano dok sam prilazila kolima tako gologuza ispod helanki.

Staša: “Uhhh, kakvo olakšanje.” – sela sam u kola i pokazala mu da je slobodno.

Odmah je iskočio iz auta i polu trčećim korakom krenuo ka wc-u. Želela sam da gurnem ruku u helanke i izjebem se prstima, ali sam znala da je pumpa bila prekrivena kamerama i nisam želela da postanem hit na nekoj internet stranici.

Telo mi se treslo, pizda mi je gorela… i ubrzo sam izgubila bitku.

Izašla sam iz kola i uputila se ka toaletu. Veoma tiho, praktično nečujno sam otvorila vrata i stala blizu kabinice. Skoncentrisala sam se i jasno razaznala njegovo duboko disanje kao i onaj specifičan zvuk navlačenja i drkanja vlažnog kurca.

Peđa: “Mmmhhh… uff…” – uzdisao je i nežno jecao.

Ruka mi je uveliko bila u helankama a dva prsta su istraživala moj vlažni vaginalni kanalić. Masturbirala sam i zamišljala da je našao moje prljave gaćice i da drka kurac sa njima. Želela sam još da priđem, da provirim… ali bio je preveliki rizik.

Peđa: “Aaaahhh…” – glasan uzvik mi je bio znak da je svršio i da treba da se udaljim.

Par minuta sam ga čekala, naslonjena na kola. Izašao je sa ogromnim osmehom i crvenilom na licu. Delovao je kao da mu je kamen pao sa leđa i da je napokon prodisao.

Staša: “Bogami, dosta ti je trebalo ako uzmemo u obzir da nisi 15 dana…” – prekinuo me je tako što je zagrlio moje telo i poljubio me nežno u jedan pa u drugi obraz.

Peđa: “Ja vozim mama… upadaj.”

Staša: “Da… ovaj, može… samo da… nisam oprala ruke, odmah ću!” – sada sam ja bila ta koja je potrčala ka toaletu.

Uletela sam u kabinicu, spustila helanke i počela žestoko da trljam mokar klitoris. Orgazam je bio toliko blizu da sam mislila da ću eksplodirati za svega par sekundi! Međutim, pre nego sam svršila, pogledala sam ka uglu kabinice. Na iznenađujuće čistom podu, nalazile su se moje gaćice.

Mazeći se i dalje ali mnogo sporijim intenzitetom, prišla sam i pokupila ih. Bile su mokre, teške, ulepljene i prekrivene mirisnom sluzi – spermom moga sina. Moj jezik su tada ponovo preuzele erotske priče koje su me progonile i počela sam halapljivo da ližem tu tamno rozu tkaninu! Gutala sam sinovu spermu i mazila svoje obraze gaćicama dok sam glasno svršavala na svoje spretne prste. Bila sam u transu, u ekstazi… sve dok orgazam nije utihnuo a na gaćicama nije ostala ni jedna jedina kap slankaste tečnosti.

Nema komentara:

Objavi komentar