nedjelja, 17. studenoga 2019.

ZLATAN MLAZ

Staša: “Joj, pa ne znam. Zar nije previše kratka?”

Peđa je to popodne odlučio da malo odspava pa sam izašla da prošetam kako mu ne bi smetala. Stajala sam pred ogledalom u jednoj maloj radnjici i probavala haljine. Još u izlogu mi je za oko zapala predivna tamno crvena haljina, bila je elegantna, uska, ali isto tako veoma kratka – dopirala je jedva do polovine mojih butina, pa sam se okretala pokušavajući da utvrdim da li mi se guza nazire.

Prodavačica: “Ma nije kratka, to se sada tako nosi. Leto je, nema ništa loše u tome da pokažete svoje, ako smem da primetim, veoma zategnute noge.”

Naravno da je gospođica hvalila haljinu kako bi je prodala, ali njene reči su mi laskale i uspela je da me ubedi.

Staša: “U redu, predajem se! Uzeću nju, kao i ovu tašnicu, mislim da će sjajno ići u kompletu. Dobar ste prodavac, nema šta.” – ta mlada dama se nasmejala i krenula da sprema kutiju i kesu za stvari. – “Molim vas, nema potrebe za tim, ja bih ostala u haljini.” – platila sam joj i izašla iz radnje.

Veče je polako padalo a ja sam ponosno šetkala u svojoj novoj haljini tražeći pogodnog frizera i kozmetičarku. Osećala sam se vickasto, mladoliko, čak i pomalo razdragano u pozitivnom smislu, naravno. Prvo sam sredila kosu kod jedne starije gospođe koja je bila veoma temeljna i pomno je slušala moje zahteve… bila sam prezadovoljna! Moja podignuta kosa se sijala, svaka vlas je imala svoje odgovarajuće mesto i znala sam da će moje biserne minđuše lako doći do izražaja.

Sa šminkom nisam preterivala – blagi svetlo crveni karmin i maskara bili su sasvim dovoljni, ali sam se zato zadržala kod pedikira i manikira, želeći da ubacim i malo seksipila i ženstvenosti u celu priču.

Noć je već uveliko pala kada sam se uputila nazad u hotel. Daleko od toga da muškarci oko mene nisu buljili i ponešto mi dobacili ali nisam marila. Pažnja prija naravno, ali ova haljina i ovaj stajling je bio namenjen samo za jednu osobu.

Peđa: “Izvinjavam se ali, ovo je soba moje majke Stanislave i mene, ko ste vi i zašto ste pobegli sa modne revije?” – lice mu se ozarilo čim me je ugledao.

Staša: “Nećete verovati ali ja zapravo baš vas tražim. Predrag, je li tako? Da, vaša majka mi je rekla da je morala hitno da se vrati kući, pa me je zamolila da pripazim na vas. Ne zamerite mladi gospodine ali ona smatra da ste još uvek previše mladi, ne iskusni i prosto neodoljivo slatki, pa se plaši da vas neka morska sirenica ne ukrade.”

Peđa: “Hmmm… to zaista zvuči kao nešto što bi Staša rekla. A kako to treba da me pazite, ako nije tajna?”

Sela sam na krevet i uzela svoje seksi štikle sa nešto kraćom petom u ruku. Sporim pokretima sam prekrstila noge kako bi na trenutak mogao da vidi moje bele čipkaste gaćice, pre nego sam počela da se obuvam.

Staša: “Pa znate, trebala bih da vas izvedem večeras, platim vam piće, da đuskam sa vama, i da vas zaštitim od koje kakvih napaljenih klinki ili ne daj Bože nekih nevaljalih mamica.”

Peđa: “Da… današnje mamice znaju biti veoma opasne. Posebno po nas stidljive i neiskusne momčiće. Samo, biće velika gužva, moraćete dobro da pazite da me ne izgubite.”

Ustala sam, stavila svoje minđuše ne skidajući pogled sa sina, a zatim sam mu prišla i uhvatila ga za ruke.

Staša: “Ne brini, čuvaće te mamica. Samo me drži za ruku i sve će biti u redu.”

Ne pamtim kada sam poslednji put izašla u provod. Inače sam bila žena koja više preferira neka tiha kulturnija mesta, restorane gde može fino da se ručka, popije neko dobro vino i prijatno razgovara bez buke i gužvi. Ipak, to veče na moru, potpuno sam se opustila i predala čarima noćnog provoda.

Izabrali smo neki poveći klub na otvorenom i đuskali uz meni nepoznate tonove i muziku ali nisam ni obraćala pažnju. Vrckala sam uz glasne basove i praktično celo veče flertovala sa sinom koji je uživao u mojim pogledima i dodirima. Bili smo okruženi prelepim mladim devojkama, sve su bile oskudno odevene, ali Peđa ih nije ni jednom pogledao. Negove oči bile su prilepljene samo na mene!

Kokteli su nas obuzimali pa smo bivali opušteniji i sve smo “prljavije” plesali. Okrenula bih mu leđa i mazila se svojom zadnjicom po njemu, prolazila mu prstima kroz kosu i povremeno ga ljubila na taj način da, kada bi se tu našla neka majka sa detetom, morala bi mu pokriti oči da ne gleda.

Staša: “Uhhhh… crkla sam, hajdemo sesti malo.”

Peđa: “Važi, i ja sam gola voda. Idem nam po piće a ti zauzmi dva mesta.”

Našla sam neki maleni separe i smestila se, hladeći se rukom i čekajući da se Peđa vrati sa pićima. Dok sam ga posmatrala od pozadi, uživala sam u pogledau ka njegovoj povećoj guzi u užim plavim berbudama i odmah osetila kako mi srce ubrzava.

Shvatila sam da je masa oko mene bila pijana pa sam izdigla zadnjicu, zavukla ruke pod haljinu i na brzinu skinula svoje gaćice. Kako sam ih smestila u tašnicu i namerno je spustila na pod ispred sebe, tako se i Peđa vratio sa koktelima.

Staša: “Joj Peđa sine, jel bi mi dohvatio torbicu, ispala mi je.”

Peđa: “Mhm.” – kada se sagnuo da je dohvati, blago sam raširila noge i naravno da su mu se oči odmah ustremile na moju golu pičkicu.

Staša: “Khm khm… koliko puta ti moram reći - ispašće ti oči sine.” – nasmejala sam mu se i ponovo prekrstila noge.

Seo je tik uz mene i naslonio usne na moje uho.

Peđa: “Mogu da se zakunem da si imala na sebi slatke, bele gaćice kada smo krenuli iz hotela.”

Staša: “Vidi, vidi kako on sve primeti. Jesam, imala sam ih, ali sine jaaako mi je vruće. Moja ribica prosto vapi za malo vazduha. Ali nemoj da brineš, tu su one u torbici.”

Gledajući ga u oči, izdigla sam vrh gaćice iz torbe i nežno ih omirisala.

Staša: “Mmmm… hoćeš i ti da ih osetiš?” – prišla sam mu i stavila mu torbicu sa gaćicama pod nos.

Dugo je udisao i upijao moje slatke mirise kojom su gaćice zračile nakon celog dana šetnje u njima.

Staša: “Ne valja… vidim da nisu dovoljno natopljene. Sad ćemo mi to da rešimo.” – okrenuta ka njemu kako nas niko ne bi video, blago sam raširila noge i protrljala gaćice preko svoje pičke.

Zatim sam ih gurnula niže i prešla njima preko svog čvrsto zatvorenog čmara. Sin me je gledao i pokušavao rukom da prikrije izbočinu koja je počela sve više da se primećuje na njegovim bermudama.

Pritisnula sam mu mokre gaćice preko usta i nosa i udisao je duboko i napaljeno. Bila sam oduševljena načinom na koji mi je pokazivao koliko mu se sviđa miris moje pičke. Nisam imala utisak kao da se igram sa njim ili kao da ga kontrolišem, naprotiv, radila sam to iz iskrene želje da i on uživa, iako ne krijem da me je sve to očajno palilo.

Staša: “Sada kada si fino onjušio mamine gaćice, sada ćeš sa istom tom gologuzom mamicom da plešeš u sred ove pijane mase.” – uhvatila sam ga za ruku i podigla.

Peđa: “Ne mama, moj kur…” – pre nego je uspeo da kaže da je dignut, prilepila sam mu se uz organ svojom guzom i ponovo smo počeli da đuskamo i da se mazimo.

Dobrih pola sata smo skakali i pevušili a on je praktično svo vreme bio dignut. To se naravno, uz svo to silno piće, nije dobro odrazilo na njegovu bešiku pa je u jednom trenutku počeo smešno da cupka u mestu i da me gleda neprijatnim izrazom lica.

Peđa: “Uffff… Moram da šiškim.”

Staša: “Hahahahah… jadničak, previše smo popili. Ajde, idemo na plažu, taman i meni treba.”

Trčali smo po plaži tražeći neki skriveni kutak ali su mnogobrojni parovi bili svuda raštrkani pa nismo imali gde da obavimo malu nuždu.

Peđa: “Znam! Ona stenica… ona je jedina zaklonjena.” – trčali smo na drugi kraj plaže i ugledali onu dobro poznatu, udobnu stenicu.

Ja sam se udaljila par metara od njega, povukla haljinu na gore i čučnula.

Međutim, tada mi se vratila ona scena iz motela, njegove upišane bokserice, sve one priče koje sam čitala… i umesto da piškim, ja sam zavukla prst u picu i nežno se jebala njime, gledajući sina kako se sprema da piški.

A onda se desilo! Tanak mlaz providne tečnosti je krenuo da udara o stenu. Zagledala sam se i sve brže masturbirala, gledajući tu scenu koja mi je odjednom postala veoma napaljiva. Nisam dugo čekala da reagujem. Ustala sam i dotrčala do njega, okrenula mu leđa i naguzila se, držeći se rukama za stenu preda mnom.

Peđa: “Mama, šta radiš? Vidiš da pišam…”

Staša: “Molim te Peđa, pala sam i uprljala guzu o pesak. Operi je, molim te…”

Mnogo sam rizikovala! Taj vid fetiša je mnogima gadan i odvratan, i nakon svega što smo prošli i svog tog našeg zbližavanja, ja sam zaista mnogo rizikovala da ga ne odbijem od sebe.

Ali nisam mogla protiv svojih pokvarenih nagona.

Peđa: “Želiš da te?” – gledala sam ga preko ramena, još se više naguzila i tiho izustila – Molim Te - koristeći tih i piskav glas.

Ako sam i imala strah, on je ubrzo nestao. Peđa je nežno uhvatio svoj kurac, povukao kožicu, a drugu ruku je lagano naslonio na moju guzu i počeo da piški po njoj. U početku stidljivo i sa prekidima, ali svake sekunde je bivao sve opušteniji, a po njegovom organu koji je rastao, bilo je jasno da je uzbuđen.

Staša: “Ahhh… tako, skroz je okupaj sine, očisti je.” – spustila sam ruku na picu i počela da se jebem prstima osećajući predivnu toplu tečnost kako mi kaplje po guzovima i mazi čmarić.

Peđa: “Mama… ti voliš kada… uhhh, kada piškim po tebi?” – nisam mu odgovorila već sam se dodatno naguzila i još žešće trljala pizdu. – “Sram te bilo – prljava mamice.”

PLJAS, PLJAS

Kako me je pljesnuo po dupetu tako sam poskočila i počela da svršavam na svoje prste! Ipak, nisam mogla ni da sanjam njegov sledeći potez. Kada je ispraznio bešiku, kleknuo je iza mene, raširio mi guzove i počeo da mi liže upišan čmar. Iako zbunjena i zatečena, nisam odbila taj predivan gest.

Staša: “Aaaaaaa… tako, liži me… slobodno izliži svoju prljavu mamicu!” – buncala sam u svom tom žaru, ne znajući ni šta govorim!

Dok mi je zabijao jezik u anus, masirao mi je klit svojim prstima pa sam se jedva održavala na nogama držeći se za stenu. Tada sam odlučila i ja njega da iznenadim pa sam počela da piškim po njegovim prstima koji su me gnjavili i stimulisali.

Peđa: “Uhhhh…” – mumlao je čvrsto zalepljen ustima za moju guzu i jebao me prstima dok sam piškila.

Staša: “Izjebi me sine, pogledaj kako sam mokra, kako sam klizava i spremna za tvoj kurac.” – ovaj put sam veoma dobro znala šta pričam i šta tražim od njega.

Pribio me je uz sebe od pozadi, jednom rukom me držao za sisu a drugom je nameštao svoj kurac pred moj ulaz. Usput mi je ljubio i lizao vrat i leđa.

Peđa: “Tako sam jebeno napaljen na tebe… uhhhh, kako si nevaljala i perverzna. Jesi sigurna da si ti moja majka Stanislava?” – razdvojila sam noge i dozvlila mu da se lakše nabije na mene od pozadi.

Staša: “Aaaahhhh… jesam, ja sam tvoja mama… tvoja napaljena i nevaljala mamica! Kazni me, izjebi me, aaaahhh…” – vrisnula sam kada je žestoko počeo da me tuca od pozadi i pljeska po guzi.

PLJAS, PLJAS, PLJAS, PLJAS…

Guzovi su mi se crvenili ali je bio to samo dodatan stimulans za koji nisam do tada ni znala da volim!

Tucao me je snažno i brzo, razvaljujući mi pičkicu kurcem a guzu svojim dlanom. Vrat mi je takođe bio prekriven njegovom pljuvačkom jer je neprestano prelazio jezikom preko njega. Nisam ni znala šta da radim – pohotno sam primala kurac, mazila klit, sisala mokre prste, stiskala svoje grudi, bradavice… i glasno stenjala.

Peđa: “Želim da svršim na tvoju slatku, jebozovnu guzu.”

Staša: “Naravno sine, gde god želiš…” – izašao je iz moje iscrpljene pičke i drkao kurac gledajući u moju guzu.

Nije bio sav svoj, baš kao ni ja! U tom trenutku kada je zajaukao i počeo da prska po mojim guzovima, opet su slike svih onih silnih priča počele da mi se priviđaju. Dijalozi, perverznosti… sličnosti tih scenarija i svih ovih naših događaja su prosto bile neverovatne. Kao da smo živeli priču!

Staša: “Jao…” – prelazila sam rukom preko guze i razmazivala spermu po njoj. – “Ja moram… moram da pišem svom omiljenom autoru. On od ovoga može da napiše najbolju erotsku priču ikada!”

Peđa: “Molim?” – uhvatio me je za ruke masne od njegove sperme i nežno me okrenuo ka sebi. – “Taj tvoj čije priče čitaš, on piše incest priče??” – zbunjeno me je gledao.

Staša: “Da, samo takve priče piše. Hej, Peđa, ne brini, ako ne želiš da mu pišem – neću. Malo sam se zanela, izvini. Možda ovo ipak treba da ostane među nama.” – prišla sam mu i poljubila ga.

Peđa: “Ne, nisi razumela. Nemam ništa protiv toga. Ako misliš da je taj tajanstveni autor vičan i dovoljno talentovan, neka napiše našu priču. Samo, nisam znao da si na TAKVE priče mislila kada si mi rekla da ih čitaš svako veče.”

Staša: “Nisam bila sigurna kako ćeš reagovati. Sada, posle svega što nam se desilo, posle svih ovih naših avantura… nekako mislim da se ipak nećeš gaditi svoje majke.”

Uozbiljio se tada, čvrsto me uhvatio za ruke i poljubio sa toliko strasti da sam se odmah raznežila.

Peđa: “Ja tebe da se gadim? Da li si ti normalna!? Ja te volim bre, shvataš li? VOLIM TEEEE…” – proderao se tako glasno da ga je cela plaža čula.

Staša: “Hahahaha… psssst, tiše. Otkrićeš svima naše tajno mesto. Volim i ja tebe… volim te najviše na svetu.” – usledilo je dugo ljubljenje na steni i grljenje pod zvezdanim nebom.

Nema komentara:

Objavi komentar