nedjelja, 17. studenoga 2019.

Poljubi Mamicu

Zaigrala sam se i te tople letnje večeri u svom udobnom krevetu. Kazaljke su se preklopile na broju 2 ali nisam marila, iako sam na poslu morala biti za manje od šest sati. Prosto, osećaj koji obuzme moj um i moje telo kada čitam te nevaljale pričice mog omiljenog autora… taj osećaj je van prostoran, van vremenski, neobjašnjivi.

Znoj se nežno formirao na mome čelu, na mojim golim grudima i na mom osetljivom vratu. Osim tihih uzdaha koji su stidljivo ispunjavali mračnu tišinu noći, mogao se naslutiti i prigušeni zvuk zujanja mog omiljenog prijatelja, mog jedinog ljubavnika koji mi nikada nije rekao NE – mog rozog, čvrstog vibratora.

Naslonjen vrhom na moj mekani klitić, slao je neverovatno precizne i prijatne dodire koji su me izluđivali i peckali dok su mi se reči koje sam čitala pretvarale u slike, u slike tako stvarne da sam osećala kao da sama doživljavam te događaje.

“Ceca: “Znam da želiš da napokon osetiš miris moje pičke, ajde, skloni gaćice u stranu i oseti je!”

Nakon što je sklonio gaćice pred njim se našla moja blago dlakava pička. Raširila sam je prstima i njegov nos se zalepio za nju. Udisao je i ljubio moj vlažni otvor. Zatim je ispružio svoj jezik i počeo da liže svuda, mljackajući moje sokove.

Ceca: “Uhhh… izgleda da ti se sviđa i ukus. Malo iznad sine, tu...” – pokazivala sam na klitoris i ubrzo poskočila kada sam osetila njegov jezik.

Zgrabio je rukama moje guzove i lizao me ubrzano i potpuno napaljeno.

Uhvatila sam potom njegovu glavu, odvojila je od sebe i počela da ližem njegovo musavo lice. Njegov jezik mi se pridružio i počeli smo međusobno da se ližemo i ljubimo.

U toku strastvenih poljubaca, uspela sam da skinem bluzu sa sebe, kao i grudnjak. Ubrzo su njegove ruke počele da maltretiraju moje mekane sise.

Marko: “Mama… želim te. Želim da budeš moja prva…!”

Ceca: “Biće mi zadovoljstvo sine i čast da budem prva koju ćeš jebati. Dođi na krevet, želim da kamera dobro uhvati svaki trenutak.”

Legao je leđima na krevet. Kurac mu je bio prilepljen za stomak i bio je više nego spreman da uđe u moju vrelu picu.

Opkoračila sam ga nogama i namestila mu kurac pred svoj ulaz.

Ceca: “Jesi spreman da osetiš maminu vrelu pičkicu oko svog kurca? Da osetiš kako se mamica nabija na tebe? Reci da me želiš, reci da me jebeno želiš!”



Staša: “Aaaaahhhh…” – bio je to moj drugi orgazam te večeri!


Ponovo sam izgubila kontrolu nad sobom pre nego sam stigla do kraja priče, a najveća caka je bila u tome što je nisam čitala prvi put, ne… to je bio ko zna koji put da je čitam kao i sve druge njegove priče, i praktično sam ih znala napamet. Ali, bez obzira na sve to, ja sam i dalje žestoko svršavala, kao da ih čitam po prvi put.

Moji nežni prsti su oprezno ušli u moj vlažan otvor i spretnim, odmerenim pokretima masirali moje unutrašnje vaginalne zidove, dok sam se približavala kraju te, za mnoge čudne i bolesne, ali za mene veoma napaljive i zanimljive priče.

“Grčio se na meni i osetla sam kako mu kurac polako gubi čvrstinu i napušta moj otvor.

Zadihan, legao je pored mene. Tela su nam zračila toplotom, a znoj nas je obuzimala.

Marko: “Uhhh… mislim da ovo neću nikada zaboraviti mama. Hvala ti… volim te.”

Ceca: “Volim i ja tebe, ali ja sam ta koja treba da se zahvali. Usrećio si me i ispunio moje prljave snove. Zagrli me! Zagrli me i ne puštaj.”

Nema komentara:

Objavi komentar