nedjelja, 17. studenoga 2019.

ZVEZDANO NEBO 1

Taman kada sam pomislila kako sam potisnula te “čudne” misli, ušla sam u sobu i začula vodu kako prska u kupatilu.

Ostavila sam stvari na krevet i na vrhovima prstiju se prišunjala vratima. Bila je velika vrućina tako da ih je Peđa ostavio blago otvorena dok se tuširao. Oprezno sam provirila kroz maleni otvor i ugledala ga iza staklenih vrata tuš kabine. Videla sam jasnu siluetu svog sina koji je tiho pevušio i prao svoje telo. Želela sam da mu se pridružim, da ga iznenadim i da mu operem svaki deo tela i to veoma detaljno i temeljno.

Da pređem nasapunjanim prstima preko njegovih grudi, leđa, vrata… preko njegove guze, preko testisa, preko njegovog divnog mladog penisa. Da ga poljubim i da mu pokažem koliko ga volim.

Peđa: “Mama? Jesi to ti?” – prekinuo mi je misli pa sam se sakrila iza vrata pre nego je uspeo da me vidi.

Staša: “Khm… jesam. Videla sam poruku kad sam se probudila. Kupaš se?”

Peđa: “Da. Ova so me ubi. Sad ću ja brzo završiti pa da možeš i ti da se tušneš.”

Nakon par minuta je izašao iz kupatila, ogrnut belim peškirom oko struka. Ja sam stajala u svom bikiniju i čekala red.

Peđa: “Mama, nešto sam razmišljao. Ako nisi previše umorna od puta, mogli bi večeras malo da prošetamo. Ništa do kasno, čisto malo da prozujimo i to. Šta kažeš?”

Staša: “Naravno, slažem se. Naspavala sam se na plaži tako da nisam umorna.” – prošao je tada pored mene i duboko sam udahnula njegov miris. – “Mmmm…”

Peđa: “Molim? Rekla si nešto?”

Staša: “Nisam… ovaj… to ti je nov neki šampon?”

Peđa: “Ma da… nisam poneo od kuće pa sam kupio tu dole u jednoj prodavnici. Ajde, piči na kupanje pa da prošetamo. Gladan sam, mogli bi nešto i pojesti. Čekaću te ispred hotela.”

Staša: “Važi… brzo ću.”

Nakon kupatila, osušila sam svoje telo, namazala se kremicama, izabrala svileni crveni donji veš kao i nešto dužu ali veoma tanku i laganu tamnu haljinu. Zaključala sam sobu i sišla ispred hotela gde me je sin čekao na jednoj klupici. Sunce više nije bilo vidljivo i mrak je polako krenuo da pada.

Ustao je sa klupe i prišao mi u svojoj beloj košuljici i teksas bermudama. Sa svojom sređenom frizuricom i čistim, mladolikim licem, bio je ubedljivo najslađi momak na celoj rivi.

Peđa: “Ma gde kriješ te haljine? Trebala bi češće da ih nosiš.” – hrabro i smelo mi je prišao i uhvatio me za ruku.

Staša: “Pa ja to samo za specijalne prilike.”

Peđa: “Da, šetnja sa mnom je baš specijalna prilika.”

Staša: “Peđa, sa tobom je svaki trenutak specijalan i drag.”

Bio je zbunjen na moje reči ali mu nisam dala previše vremena za razmišljanje. Nežno sam ga povukla i krenuli smo u šetnju. Peđa je usput kupio sebi pljeskavicu a ja sam grickala kozice dok smo šetkali i posmatrali izloge i suvenire.

Nažalost, samo je prvih pola sata imalo smisla šetati pošto su se odjednom stvorile ogromne gužve tako da smo se praktično probijali kroz masu.

Peđa: “Ovo je haos! Hoćeš da sednemo negde na piće?”

Staša: “Hmmm… Imam bolju ideju. Prati me.” – držao me je za ruku kako se ne bi izgubili i pratio me do jednog malog bara.

Naručili smo piće a potom se uputili na plažu. Napokon smo bili van gužve i na predivnom toplom pesku gde su uglavnom bili parovi koji su ili šetkali ili sedeli na pesku i ćaskali uz koktele.

Peđa: “Ovo je bilo pametno. Nije normalno kako se odjednom stvorilo onoliko ljudi. Hej, pogledaj onu stenicu… hoćemo da sednemo tamo?” – otišli smo do jedne stene koju je more zapljuskivalo i koja je bila delimično sakrivena od pogleda ljudi.

Pili smo piće i veoma malo razgovarali, kao da je sama činjenica što sedimo jedno pored drugog bila dovoljna. Mesec je pravio sjajan odsjaj o more, kao i zvezde koje su ispunile vedro nebo. Legli smo leđima na toplu stenu i brojali zvezde, iako je to bio nemoguć zadatak.

Peđa: “Šezdeset tri… ne šezdeset...”

Staša: “Ma sedamdeset dve, sve si pomešao. Sad moramo ispočetka.” – smejali smo se i brojali sve dok se Peđa nije okrenuo i pogledao me svojim nežnim očima.

Peđa: “Mama… danas je bio jedan od najlepših dana u mom životu.”

Staša: “Znam… i meni je. Uživam sa tobom u svakom trenutku. I to ne kažem samo zbog onoga u vodi.” – kako sam to rekla, oboje smo počeli da se smejemo.

Peđa: “Ne samo zbog toga, naravno. Ali, što se tiče toga…”

Staša: “Da?”

Peđa: “Pa ne znam… zar nismo malo preterali?” – i dalje me je gledao iskreno u oči.

Staša: “Hmmm… pa, kada malo bolje razmislim, nismo mi tehnički ništa ni uradili?”

Peđa: “Nismo ništa… čekaj, ono trljanje tebi nije bilo ništa?”

Staša: “Ma ne razumeš. Nije kao da smo sad… znaš već šta.”

Peđa: “Pa dobro, to tehnički nismo… ali šta ćemo sa poljupcima?”

Staša: “Poljubac? Pa šta… zar majka ne sme da poljubi svog sina?”

Peđa: “Sada se već zezaš, nisi fer. Pokušavam ozbiljno da pričam a ti…”

Staša: “Hej, ako misliš da je pogrešno, ako ti smeta, onda tako reci. Znaš vrlo dobro da te ja ne teram ni na šta.”

Peđa: “Znam… ali što je najveća fora, ne smeta mi. Mislim, znam da je pogrešno, i ti to znaš… ali ja volim kad…”

Staša: “Kada šta?” – prišla sam mu tako da su nam se tela dodirivala. – “Voliš kada te poljubim?” – gledao me je i povremeno spuštao pogled na moje usne.

Peđa: “Volim. Jako to volim.” – prišao je i usne su nam se ponovo spojile.

Ležali smo tako na steni i ljubili se pod zvezdanim nebom, slušajući tihe uzdahe i talase koji su nas okruživali. Njegov jezik je bio mokar, nežan i pažljiv i često sam ga hvatala svojim usnama i lagano ga sisala.

Staša: “I samo da se zna – ja ne mislim da je išta od ovoga pogrešno. Ja te volim sine i ne stidim se to reći.”

Peđa: “Volim i ja tebe mama. Ali, ako ti se ovo do sada ne čini pogrešnim, šta onda kažeš na to što mi pokazuješ svoje crvene gaćice? Hmmm… jel je to pogrešno?” – spustila sam pogled i tek tada shvatila da mi se haljina podigla do struka.

Staša: “Ni to ne smatram pogrešnim, iako je bilo slučajno.” – namignula sam mu i prešla rukom preko mekanih gaćica. – “Čak i kada bi ih dodirnuo, čisto da osetiš materijal, ni to ne bi bilo pogrešno.” – uhvatila sam mu ruku i nežno mu naslonila dlan preko gaćica.

Peđa: “Mmmm… tako su mekane i svilene. Ali nekako su… tople.”

Staša: “Pa naravno da su tople kad ih greje ono što je ispod njih.” – uhvatila sam mu ruku ponovo i njegovim prstima sam sklonila gaćice u stranu. – “Vidiš, ona ih čini toplima.”

Zagledao se u moju picu i nije mogao da izdrži pa je kažiprstom počeo da mazi moje dlačice.

Staša: “Izvini, znam da vi mladi volite kad je obrijana ali ja svoju uvek ovako držim.”

Peđa: “Ne mama… grešiš, ona izgleda mnogo ženstvenije ovako. Mnogo zrelije, mnogo mnogo lepše.” – i drugi prsti su mu se pridružili i mazio me je svega par centimetara iznad klitorisa.

Staša: “Drago mi je da tako misliš. Mmmm… a malo niže, tamo sam baš topla i jaaako osetljiva.”

Peđa: “Baš, baš jako?”

Staša: “Uhhhh… ne možeš da veruješ koliko.” – spustio je ruku niže i kružnim pokretima počeo da mi masira blago ispupčeni klitoris.

Peđa: “Možda mi se čini ali, postaješ sve toplija.”

Staša: “Mhmm… samo još… ufff, daj mi prste samo za sekund.” – pružio mi ih je i četiri sam ih uspela staviti u usta.

Dobrano sam ih natopila pljuvačkom i spustila ih ponovo na klitoris koji mi je goreo! Tada je uzdahnuo i još jače počeo da me trlja dok mi je celo telo drhtalo.

Staša: “Ljubi me sine… ljubi me sve dok ne svršim na tvoje prste.”

Poljupci su nam ovaj put bili mnogo prljaviji i smotaniji pošto nisam mogla mirno da ležim usled orgazma koji je svakim dodirom bio sve bliži.

Peđa: “Uhhh, tvoji uzdasi… tako me pale.”

Staša: “Aaaahhh… gledaj me sine, molim te… želim da me gledaš dok svršavam! Aaaaahhhh…” – gledali smo se u oči dok sam svršavala i natapala njegove prste svojom picom koja se grčila od uzbuđenja.

Sve je bilo savršeno – noć, more, stena, njegov dodir, njegov uzdah, moj orgazam.

Peđa: “Uffff… mogao bih uvek da te gledam i slušam dok svršavaš. Izvini mama što ja ovako pričam ali, tako si lepa, zgodna… jebozovna.”

Staša: “Mmmm… ne izvinjavaj se, uvek reci ono što misliš, pogotovo kada deliš ovakve komplimente. Ali tvoji prsti sine, uhhhh… moj vibrator ti nije ni blizu.”

Peđa: “Molim? Imaš vibrator?”

Staša: “Mhm… ako mi dozvoliš da te poljubim, možda ti ga jednom i pokažem.” – odmah se zaleteo i poljubio me. – “Mmmm… drago mi je za ovaj poljubac, ali ja sam mislila na jedno drugo mesto.”

Dok je on zbunjeno i napaljeno gledao, ja sam se spustila niže i počela da mu ljubim kurac koji je pretio da iscepa njegove bermude od siline kojom ih je vukao napred.

Peđa: “Ne… mama ja… toliko sam napaljen da ne mogu dugo da…”

Staša: “Pssssst. Ne brini ništa, sve što tražim od tebe jeste da uživaš i da mi nipošto ne javiš pre nego svršiš. Želim da me iznenadiš.” – otkopčala sam mu šlic, izvukla kurac napolje i nastavila da ga ljubim.

Bio je potpuno napet i vreo, a kada sam povukla kožicu na dole, primetila sam da mu je glavić bio prekriven bezbojnom sluzi koja se u malim kapima cedila iz vrha njegovog glavića.

“Našminkala” sam usne tim ukusnim “karminom”, oblizala ih potom jezikom i počela da mu sisam glavić.

Peđa: “Aaaaahhhh…” – došao je red i na njega da zajeca.

Staša: “Kako si jebeno tvrd i ukusan. Nisam ni znala da sam rodila ovako slatkog, napaljenog momka.” – stegnula sam mu testise i počela snažno da nabijam usta na njegov kurac.

Držao me je za glavu i praktično cvileo od uzbuđenja. Pokušavao je što duže da odloži ejakulaciju ali sam osećala po količini sluzi koju sam upijala i gutala da je bio veoma blizu.

Staša: “Uhhh… jedva čekam da me iznenadiš! Da me napojiš…” – vratila sam usta i gurala mu kurac duboko koliko sam mogla.

Balavila sam po njemu i bez dodira svoje pičke svršavala, čisto od uzbuđenja što mi je njegov kurac bio u ustima. Grickala sam ga, lizala, pljuvala po njemu… bila sam kao neka razuzdana kučka sve dok u jednom trenutku nisam osetila kako mi steže glavu i počinje da prska u moja usta.

Peđa: “Aaaaaa…”

Bila sam spremna i iskusno sam gutala tu slankastu, beličastu sluz koja je udarala po mojim nepcima i grlu. Cedila sam ga i drkala mu dok me je “pojio” u velikim mlazovima i dok mu je orgazam tresao celo telo, ceo njegov svet.

Oblizivajući svoje usne, udobno sam mu vratila opušteni kurac u bermude i zakopčala šlic. Ležao je na leđima i radosno gledao u nebo. Pridružila sam mu se, postavila glavu na njegovo rame i uživala u njegovom češkanju i nasmejanom licu.

Peđa: “Znaš, voleo bih da spavamo u istom krevetu večeras.”

Staša: “Naravno. I ja to želim. Želim da zaspem uz tebe i da se probudim u tvom naručju.”

Nema komentara:

Objavi komentar