nedjelja, 17. studenoga 2019.

Profesorka 2

Drhtao je čitavim telom. Nekako se smestio u istu onu fotelju. Profesor uopšte nije obraćao pažnju na njega. Ne dižući pogled s rukopisa, obraćao se samo meni, kao da smo sami.

-   Vidim, ponovo si ga dovela…
-   Nisam mogla da odolim, nasmejah se…
-   Sigurno onda nešto i očekuješ? Od njega. I on od tebe, zar ne?
-   Pa, valjda…
-   Dobro, dobro…

Brzo se presvukoh u bade mantil. Ispod njega nisam imala ništa. Samo napaljeno telo, spremno za seks.

Sedoh Profesoru u krilo.

-   Sto puta sam ti rekao, muškarci moraju da zasluže da te imaju.
-   Jesi, naravno, nasmejah se malo preglasno.
-   Ne znam stvarno kako bi to on mogao da zasluži...

Raširi mi noge i zadiže bade mantil. Moja depilirana pička, već vlažna, bljesnu prema Petru.

On se zapanjeno strese, pa pokuša da nekako ustane iz fotelje, ali se nemoćno sruči unazad.

Gledao je među moje noge, nesvestan intenziteta tog pogleda.

-   Nadam se da mali ima šta da pokaže. Kao i da je poslušan, nastavi Profesor...

Milovao mi je sise i nežno uvrtao bradavice. Bila sam sasvim izložena Petrovom pogledu, koji je zblanuto pratio pokrete Profesorove ruke.

-   Kaži mu da se svuče.

Profesorova ruka se spusti na moje međunožje, sve vlažnije, pa mi zavuče dva prsta.

-   Svuci se, promucah, naslanjajući se leđima na krupni Profesorov torzo.

Ako je to uopšte moguće, Petar je postajao sve zaprepašćeniji. Pokušavao je da nešto kaže, ali iz grla mu je izlazilo samo promuklo mrmljanje.

-   Vera, pozva profesor našu spremačicu, pomozi dečaku...

Vera se pojavi nakon desetak sekundi, potpuno gola.

Novi šok preplavi Petra.

Ona se nagnu nad njim, osmehujući se:

-   Ne brini, sve će biti u redu, reče mu. Hajde, svuci to...

Pokuša da mu otkopča dugme na košulji, gurajući mu sise u lice, ali on je grubo odgurnu, pa skoči iz fotelje.

Zastade na tren, spreman da pobegne iz stana.

-   Kaži mu da sedne, grmnu Profesor, čupajući me za pičku. ODMAH!

Podigoh levu nogu, zaboleo me je stisak krupne šake među nogama.

-   Sedi, rekoh molećivo. I svuci se...

Drhtavim prstima, on nekako otkopča jedno, pa još jedno dugme na košulji...

-   Kaži mu da priđe da te poljubi, dobaci Profesor...
-   Priđi, rekoh, već duboko nasađena na njegove prste...

Klecajući, Petar je puževskom brzinom napredovao prema meni. Približi lice mom, ali mi Profesor povuče glavu unazad.

-   Ne tu! Dole! Među noge nek te poljubi!

On skloni ruke s mog međunožja. Ostadoh potpuno prazna…

Petar se spusti na kolena i utisnu mi nežan poljubac na goli pubis.

Ja ga dohvatih za glavu i povukoh naniže, na svoju vlagu.

On grčevito zgrabi obema rukama moje prepone, pa navali da me ljubi. Svuda među nogama.

-   Sad je dosta, dreknu Profesor, Petar se trže, pusti me, pa shvatajući poruku, začas svuče košulju, potkošulju i pantalone.

Ostade u belim, slip gaćicama, iz koje je virila velika erekcija.

Mali je imao impozantu alatku! Uprkos sitnom stasu.

Pogleda me u oči, pa nesigurno svuče i poslednji komad odeće.

Iz neobrijanog međunožja, poprilično dlakavog, štrčao je komad koji sam pohotno proučavala.

Profesor raširi svoj bade mantil, svestan moje potrebe. Ispod njega je štrčao kurac koji me je toliko puta jebao, voleo i posedovao. Podiže me s kolena, pa se smesti na ulaz u moju pičku.

Jednim me potezom nabi na sebe i ja svrših, obilno točeći sokove po svojim i njegovim preponama.

Podizao me je i spuštao i dalje, ne obazirući se na mene, jebao me da bi produžio moj orgazam…

-   Pitaj ga šta bi spreman da učini da bi te… imao…

Kad sam povratila dah, s omiljenim kurcem duboko u sebi, gledajući Petra kroz poluzatvorene, snene oči, prosledih pitanje, gotovo nezainteresovana za odgovor...

Trebao mi samo taj kurac koji sam imala u sebi i ništa drugo...

Vera je u međuvremenu nestala, ostali smo nas troje u sobi već sasvim ispunjenoj seksom.

-   Sve, sve, nekako promuca Petar… Sve bih dao…

Profesor me podiže i izađe iz mene. Iz mene i niz njegov kurac su lili moji sokovi…

-   Da bi te imao – pitaj ga da li je spreman da… popuši kurac…
*

Trebala mu je čitava večnost da mu suština pitanja dopre do mozga. Kao preobražen, ustade. Erekcija mu je sasvim pala. I dalje je to bio sasvim pristojan prizor.

Zgrabi odeću s poda i gotovo trčeći, onako go, krenu ka izlazu.

Na hodniku, ispred njega se odjednom stvori Vera.

I dalje je bila gola. Zgrabi ga u naručje, utiskujući mu sise u mršavo telo i trljajući se o njega.

-   Ne budi glup, reče mu dovoljno glasno da i mi čujemo. Nikad nećeš imati ponovo takvu priliku. Jaka stvar – popušiti kurac. Eh, koliko sam ih ja popušila, pa šta? I ona to voli.

Dohvati ga za kitu i promeša mu jaja:

-   Ako sad izađeš, više te nikad neće pozvati. Budi siguran u to…

Naglo kao što se na hodniku pojavila, Vera tako i nestade, ostavivši ga golog i samog.

Stajao je neodlučno neko vreme, očigledno duboko premišljajući, pa se polako okrenu i najsporijim korakom vrati nazad, do nas.

Profesor me ponovo nasadi na sebe i nastavi da me jebe.

-   Nek priđe i ljubi te i sisa dok te jebem...

Petar odbaci garderobu, kleknu ispred nas, dohvati me vlažnim, drhtavim rukama za butine, pa najpre poče da me ljubi, a onda i sisa svuda među nogama, trudeći se grčevito da ne dodirne kurac koji se zabadao u mene sve brže...

*

Profesor me ponovo smesti na svoje koleno. Sa raširenim nogama, moja pica iz koje je lilo i njegov uzdignuti ud, takođe vlažan, buljili su u Petra.

Klečao je na sve četiri, s ogromnom erekcijom. Neodlučno je prelazio pogledom s mog, na njegovo međunožje.

Odjednom se pojavi Vera, kleknu pored njega, dohvati ga za kurac:

-   Hajde, nije to ništa, pomoći ću ti…

Njih dvoje na kolenima nam priđoše.

Ne ispuštajući mu kurac iz ruke, Vera najpre zaroni među moje noge, skupljajući jezikom sve što je mogla da dohvati. Bila je jako vešta i mnogo mi je puta pružila zadovoljstvo. Znala je kako volim da me jezikom jebe u obe rupice.

Odmače se, pa gurnu Petra, koji nastavi tamo gde je ona stala. Neiskusno i grubo, pokušavao je da oponaša njene pokrete.

Za to vreme ona mu je drkala.

Pusti ga na tren, pa povuče prema muškom međunožju. U njenim ustima začas nestade glavić, pa se nabi naniže na kurac koji ju je često i jebao.

Pušila je manje od minut, sve vreme drkajući Petru, a onda se odmaknu:

-   Sad ti... Važno je da ga primiš celog...

Gurnu mu glavu unapred. On pokuša da izbegne dodir s muškim telom, ali ga ona pogura jače i on jedva dodirujući vrh glavića utisnu slabašni poljubac.

Vera ga snažno poteže za kurac.

-   Aj, ne seri, dreknu! Zini i zgrabi to!

Podvuče i drugu ruku među njegove noge, pa mu grubo uvrnu jaja.

On jeknu, pa nedovoljno otvarajući usta, pokuša da usisa glavić. Vera ga stisnu mnogo jače i on konačno zinu dovoljno da Profesor uplovi u njegova usta…

Kad mu je kurac nekako ušao do polovine, krenu da se guši i pokuša da ga izvuče, ali ga ja sprečih, gurajući ga još dublje, a Vera se podvuče među njegove noge i uze u usta…

Kao po komandi, iz njega krenu toliko obilan orgazam, da ni iskusna Vera nije uspela da pokupi i proguta svu spermu koja je pokuljala.

Svršavao je i svršavao, nabijajući se sada sve dublje i zadubljenije na Profesorov kurac.

Dok ga je Vera čistila i ponovo podizala, zaglavljena među njegovim nogama, ja mu se pridružih, ljubeći i ližući Profesorov kurac sa strane, cuclajući mu jaja.

Mali je pušio potpuno zaboravivši na sve ostalo, a kad sam osetila da sperma nadolazi iz jaja u mojim ustima, stisnuh Petrovu glavu da mu Profesor napuni usta.

Sperma pokulja na sve strane, jer je Petar pokušavao da je ispljune. Ljubeći obojicu, ja je pokupih i trudeći se da ništa ne padne na pod, progutah.

Krajičkom oka primetih da Petar ponovo svršava u Verina usta...

*

Profesor je uvek govorio da svaku priliku treba iskoristiti do kranjih mogućnosti. Nesvesno sam očekivala da će to biti i sad.

Duboko uvaljena u fotelju, s nogama raširenim preko naslona, držala sam Petrovu glavu među nogama. Sisao me je i ljubio, pokušavajući da jezikom dopre do tačaka za koje je smatrao da mi proizvode najdublje zadovoljstvo.

Potpuno izložena njegovom jeziku, primila sam ga i u guzu. S vremena na vreme i sve dublje, neiskusno me je jebao i u malenu rupu.

Sve vreme, Vera mu je pušila, mesila mu jaja i povremeno gurala prst u nevinu guzu.

Profesor mu zađe s leđa i spusti kurac među njegove noge. Vera ga primi u usta, ispuštajući Petra.

Pa se ponovo vrati njemu.

I tako nekoliko puta.

U Petrovoj guzi su bila dva njena prsta. Mogla sam to da vidim kroz poluspuštene trepavice, dok me je sve snažnije jezikom jebao u obe rupice.

Zacvilela sam, polako se približavajući prvom orgazmu s njim i povlačeći mu glavu sve grublje i bezobzirnije na sebe. Želela sam i da mu pomognem da lakše podnese ono što mu se spremalo…

Moguće je da nije ni shvatio da se ruka u njegovom guzi promenila i da su dva znatno deblja prsta u njemu.

Moguće je da nije ni shvatio da se lubrikant našao duboko u njemu, ni da ga je, sve dublje ga uvlačeći u usta,

Vera sve snažnije stiskala za jaja, odvlačeći mu pažnju.

Moguće je da nije ni shvatio da su se prsti sklonili i ustupili mesto moćnom kurcu.

Kad je vrh Profesorovog glavića uronio u njegovu nevinu guzu, krenula sam da svršavam po njegovom licu, grčevito ga potežući za glavu.

Neumoljivo prodirući sve dublje, svakako proizvodeći bolove kojima se nije nadao, debeli, nabrekli kurac u njemu je verovatno rastao stisnut u nerazrađenom dupetu.

Pokuša grčevito da umakne, ali Vera, ja i Profesor smo ga tako sa svih strana stisli, da je samo ispustio duboki jecaj.

I primi dugački, debeli kurac sve do jaja...

*

Ležala sam i dalje u fotelji, s nogama široko raširenim preko naslona. Petar mi je pušio pičku, sa elanom nesrazmernom užitku koji mi je proizvodio.

Pored nas, Vera je čistila Profesorov kurac, ispražnjen u Petrovoj guzi. Ona se zatim smesti pored nas dvoje i pridruži Petrovim naporima da mi proizvede još jedan orgazam, ne znam ni sama koji po redu danas.

Stvari se uozbiljiše pod njenim iskusnim jezikom. Pomerala mu je glavu levo. desno i gore, dole, podučavajući ga gde da mi gurne jezik, koliko duboko i intenzivno.

Bila sam potpuno oznojana, izjebana i gotovo pospana. Verin jezik me je probudio i njih dvoje me polako povedoše ka novom orgazmu.

Žmurećki, kao kroz neku sumaglicu, do mene je dopirao tihi Profesorov glas:

-   Jebaću te sad ponovo… Ne brini, paziću, biću nežan… biću nežan, kao prema svim svojim pičkicama… evo, nežno, ulazim… ne boli? Ne boli? Naravno da ne boli… navići ćeš se… samo još malo, samo još… evo… Vera, uzmi ga u usta…

*

Poslednje čega se sećam, svršila sam pod dva jezika, Verinim i Petrovim, a onda se sve raspalo u milion komadića i zvezdica.

Probudila sam se potpuno gola, u našem krevetu. Osećala sam se čisto, kao da me je neko okupao.

Pored mene je tiho hrkao Profesor, takođe go i mirišljav.

Priljubila sam se uz njegova leđa, zagrlila ga, utisnula svoje telo u njegovo i zaspala ponovo…

Nema komentara:

Objavi komentar