četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 10

Odmah na putu do kuce potrazio sam najblize hemijsko ciscenje, uleteo unutra poput tajfuna i pitao kada moze biti gotovo, ljubazna zena mi je rekla nista pre prekosutra ujutru, kontam u glavi kasno mi je njeni ce do tada doci, ponudim duplu cenu samo da bude gotovo sto pre, najkasnije ujutru medjutim zena mi kaze da je prepuna sa stvarima, ali ipak na kraju malo uz sarm pricu kako ce me ubiti devojka i cenu koju sam ponudio rekla mi je da dodjem uvece u pola 9 po haljinu. Ostatak dana proveo sam vrlo nervozno jer me je drzala neka neizvesnost, nisam mogao da docekam da odem po tu prokletu haljinu i napokon kada je doslo vreme konacno sam se malo smirio, preuzeo je platio zeni i seo u auto.

-Halo Nikolina - izgovorio sam posto se javila - Nikola ovde haljina ti je gotova.

-Ne lazi - smejala se - nema sanse da je tako brzo glupa ti je fora da bi me video samo - peckala me preko telefona.

-Nije zaista je gotova - govorio sam mucajuci - ako hoces mogu ti doneti odmah gde god da si.

-Ma nije mi hitno - odgovarala je kroz smeh - sutra cu je uzeti izvini zurim sada moram da idem cujemo se bye.

-Ok cao - izgovorio sam po malo razocarano, toliko truda da bi je sto pre video i nabio na kurac i nista duplo golo.

Besno sam bacio haljinu na zadnje sediste, upalio auto i zaputio se kuci, izlazak sam propustio jer sam rekao ortacima da imam neke obaveze na poslu, Nikolina me oladila tako da mi je to jedino preostalo. Taman sam stigao pred zgradu i da parkiram zvoni mi telefon, bila je to Nikolina kao omamljen sam se javio.

-Halo Nikolina

-Frajeru pa gde si - smejala se.

-Evo parkiram auto ispred kuce.

-A ja da cekam haljinu do sutra je li - bila je kao stroga.

-Pa zar nisi rekla da hoces sutra - odgovarao sam zbunjen.

-Pa ipak mi treba veceras mozes li mi je doneti?

-Mogu samo reci gde.

-Znas gde zivim - smejala se.

-Ok krecem odmah.

Jurio sam ulicama grada da stignem sto pre, vozio kao pomahnitao a onda na jednom semaforu zapitao sebe boze sta li mi je, izgleda da me opcinila nekako, delovao sam sebi kao zaljubljeni tinejdzer.

Stigao sam u njenu ulicu, nazvao je da vidim jel tu a dobio odgovor u vidu otvaranja kapije, uparkirao se unutra, zgrabio onu haljinu i izasao iz kola. Bila je u polulezecem polozaju na lezaljci kraj bazena, samo u kupacem i pila pice, prilazio sam i nekako nespretno nosio onu haljinu.

-Bas si brz - smeskala se

-Pa potrudio sam se - odgovarao sam.

-Pa hvala ti - uzela je onu haljinu sama iz mojih ruku - bas lepo od tebe - i spustila usne na moj obraz i nezno me poljubila - sedi sad cu ja - krenula je ka kuci.

Sedeo sam na lezaljci, blenuo u onaj bazen i cekao da se vrati, nije joj dugo trebalo vratila se sa cedjenom pomorandzom i dodala mi casu, sela preko puta mene prekrstila noge.

-Pa bas ti hvala, ispao si pravi dzentlmen.

-Takav sam - pokusao sam sebe da ohrabrim.

-Znas danas si me bas iznervirao, ali si mi posle postao simpatican, zato sam i pristala na tvoju igru - gladala me pravo u oci dok je pricala.

-I ti meni - rekao sam - samo moram ti priznati da nisam slucajno prosuo ono uradio sam to da bi te upoznao.

-A ja sam glupa pa nisam to skapirala odmah - smejala se - ali nema veze drago mi je da si to uradio.

-A jel ustao sam, prisao joj i uhvatio je za ruku, podigao gore obuhvatio oko struka i krenuo da je poljubim, medutim otrgla se i skocila u bazen.

-Hajde pridruzi mi se - smejala se iz bazena.

-Na brzaka sam se skinuo u bokserice, uskocio za njom medjutim krenula je da bezi, jurio sam je po bazenu dok se smejala i napokon stigao u jednom uglu.

-Sta ces sada - smeskao sam se.

-Pa nista pobedio si - rekla je i potopila me u bazen, kada sam izronio i dalje je bila tu, celom duzinom ruku oslonjena na bazen nogu ispruzenih ka meni, prisao sam blago obgrlila me je njima oko struka i privukla sebi skroz, poljubio sam je prvo nezno pa malo strasnije dok sam se jednom rukom pridrzavao za ivicu bazena a drugom  je u vodi mazio po butini. Ne znam koliko smo se vec ljubili ali znam da mi je ovo itekako prijalo, ovoliko koliko je znam bilo je dovoljno da iako je cerka bogatasa nije snob i nije nadmena.

-Cekaj - saputala je - malo smo poranili

-Ma nismo - odgovarao sam tiho - opusti se i uzivaj - rukom sam isao do dupeta, hvatao je stezao u vodi mazio i ljubio strasno po usnama, vratu, ramenima. Kurac je krenuo da mi se dize, osecala je to i radila dodatno kukovima, trljala se preko bokserica i njenog kupaceg, uhvatio sam je za obe noge, podigao da sedne na ivicu bazena, polako krenuo da je ljubim po butinama i stomaku.

-Nemoj - govorila je u uzdisajima - nemoj rano je jos.

-Opusti se - ljubio sam stomak i pricao tiho - zelim te.

-I ja tebe ali rano je jos macane - mazila me je po kosi i skupila noge skroz.

Izleteo sam iz bazena i seo na ivicu pored nje, na boksericama mi se ocrtavao dignuti kurac.

-Ok izvini - rekao sam tiho - mozda si u pravu najbolje je da idem sada.

-Nemoj ostani prija mi tvoje drustvo, krenula je da mi ljubi vrat, zelim da ostanes grickala mi uvo i mazila me po stomaku i nekoliko puta presla prstima preko kurca - ako mislim da je rano za sex ne znaci da treba da ides.

Uhvatio sam je za unutrasnjost butine, stegao jako i strasno krenuo da je ljubim dok mi je njena ruka isla od stomaka do kurca i nazad, osetio sam da je trenutak da pokusam jos jednom, razmaknuo sam joj noge i dodirnuo picku preko kupaceg, trljao je dok je uzdisala tiho u pocetku pa sve jace, tada sam se spustio ponovo u bazen, rasirio joj noge skroz dok se ona oslonila rukama iza ledja, krenuo sam da joj ljubim prepone, da se igram prstima preko kupaceg sa njenom pickicom dok joj ljubim stomak, uzivala je sve vise, zabacivala glavu unazad i stenjala tiho, obuhvatio sam oko struka, skinuo donji deo kupaceg, ukazala mi se njena skroz obrijana picka, izuzetno lepa sa izrazenim usminama, nije izgledala uopste istroseno i rasireno, krenuo sam vrhom jezika po njoj, lizao je polako, milimetar po milimetar sirio je prstima i nabijao jezik u nju, tucao je njime kruzio unutra i skupljao sokove, neverovatno je bila vlazna curili su mi njeni sokovi niz bradu dok sam obradjivao njenu mackicu. S vremena na vreme me je gledala napaljeno i mazila po kosi dok je uzdisala sve jace, uhvatio sam je za guzu odozdo i krenuo da nabijam na jezik do kraja, sve jace je stenjala dok sam prodirao jezikom u nju govorila kako joj izuzetno prija moj rad dole. Ubrzao sam jos vise da je lizem, cinio sam to manijacki pohotno lizuci joj picku i ljubeci butine naizmenicno, sise su joj ispale bile iz gornjeg dela koliko je se tresla i krenula je da svrsava, da se trese od orgazma i nabija sama na moj jezik mesajuci kukovima, na kraju je legla skroz drzeci noge savijene u kolenu na ivici bazena i gledala u nebo dok se po neki trzaj jos javljao. Kurac mi je bio tvrd kao kamen u vodi dok su mi njeni sokovi cureli niz bradu i mesali se sa morskom vodom koja je bila u bazenu,  taman kada sam pomislio da nastavljamo i da ce mi sad ova mala popusiti kurac i da cu je jebati zestoko ustala je i onako gola dole i ispalih sisa krenula bez ijedne reci ka kuci. Ostao sam zbunjen nisam znao sta da ocekujem, vratila se posle nekih pet minuta u bade mantilu i sa peskirom.

-Izvoli obrisi se - dodavala mi je dok sam jos bio u vodi, izasao sam jos uvek dignutog kurca na koji ona vise nije obracala paznju, obrisao sam se dok je ona pokupila njen donji deo kupaceg sa ivice gde sam joj malopre lizao picku.

-Molim te obuci se i idi - rekla je - idi i ne javljaj mi se dok se ja tebi ne javim.

-Nikolina sta ti je - pitao sam zbunjen

-Idi rekla sam ti - ponovila je - idi odmah.

U bilo kojoj drugoj situaciji reagovao bih kao sa Sladjom opalio samar ili nesto slicno i nastavio radnju, ovde mi se nekako nije dalo, nesto mi je govorilo da treba da idem, obukao sam se cutke krenuo da je poljubim poturila je obraz samo, seo u kola i izasao iz dvorista.

Nastavice se....

Nema komentara:

Objavi komentar