četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 8

Osokoljen saznanjem da pored Sladje Milos jebe i njenu sekretaricu Sanju kao i time da sam saznao gde doticni i stanuje polako sam poceo da smisljam kako mu se osvetiti ne zbog toga sto jebe ove dve drolje vec zbog njegove podmukle pretnje putem sms-a koji mi je poslao.

Prolazili su dani i polako sam kovao plan a medjuvremenju jos jednon sam podsetio Sladju u nasem odnosu ko je ko, podsetio sam je da je jos pod kaznom zbog namernog smanjenja plate. Bilo je to posle jednog koktela koji je firma organizovala povodom dobro obavljenog posla sa jednom stranom firmom, posto sam stajao na ulazu i ispracao goste koji su polupijani ili potpuno pijani odlazili polako, medju poslednjima izasla je i Sladja zajedno sa Sanjom i kulturno sam zamolio da me povezu jer sam bio pesak to vece, teska srca uz Sanjino ubedjivanje Sladja je pristala, na putu do kuce Sanja stara lisica je znala zasto sam krenuo sa njima i insitirala pod izgovorom da je boli glava da nju prvo ostavimo, presao sam napred posle njenog izlaska i krenuli smo ka mojoj kuci, bar je tako Sladja mislila

-Kuda da te vozim? - pitala je posto smo krenuli

-Pa..- malo sam zacutao - zar ne bi bilo lepo da proslavimo ovaj uspeh zajedno? - spustio sam ruki na njeno koleno i krenuo ka gore

-Ne pada mi napamet - odgovorila je drsko i krenula da skloni ruku

-Vozi u tvoj stan droljo - stegao sam je jako za unutrasnju stranu butine

-Nisi normalan pusti me, muz mi je kuci - odgovarala je drhtavim glasom - nema sanse

-Ima ima - smeskao sam se - nazovi da vidis jel zaspao i ako se javi kazi mu da se koktel oduzio i da ces ostati jos na zabavi

-Nemoj molim te - drhtala je - primetice

-Nece droljo ne brini

Uzela je telefon okrenula muza medjutim niko se nije javio, za potvrdu okrenula je jos jednom medjutim opet nista, stigli smo pred njenu zgradu usli u ulaz i dosli do stana stavila je kljuc u bravu polako i prosaputala

-Hajmo ipak u podrum kad vec zelis molim te

Odmahnuo sam glavom i pokazao joj da otkljucava vrata, usla je tiho unutra, za njom i ja svugde su svetla bila pogasena, u mraku sam je scepao od pozadi i krenuo da mesim sise, tiho je uzdisala i pocela da drhti kao prut, okrenuo sam je ka zidu, nabio licem ka njemu i zavrnuo haljinu.Kada sam je uhvatio za picku bila je skroz mokra

-Napaljena si droljo - saputao sam tiho na uvo - ne boj se bices dobro izjebana.

Nije rec progovorila, samo je uzdisala, zabio sam joj prst u picku i krenuo da je tucam njime da kruzim po unutrasnjosti i sirim je, polako dodajuci jedan po jedan prst tucao sam je sve jace dok sam joj drzao saku na ustima da ne vrsine, okrenuo sam je ka sebi, poljubila me strasno, krenula da mi ljubi vrat da mi gricka uvo dok se uvijala oko mene, tiho mi sapnula

-Jebi me tvoja sam droljetina, briga me za muza

Spustio sam je na kolena, ljubila me je po stomaku i otkopcavala pantalone uz pomoc zuba, polako dugme po dugme dok nije dosla do kraja, a onda ga izvadila i strpala u usta celog, pusila mi je vrlo pohotno dok sam joj rukom davao ritam drzeci je za glavu. Gutala je kurac do kraja lizala mi muda i hvatala ih usnama. Nisan navikao da ona takva bude u nasem odnosu tako da sam se iznenadio i prepustio se dok ona nije stajala sa pusenjem, mazila se kurcem po faci i sisala glavic toliko jako da me je zaboleo u jednom trenutku. Uspravio sam je gore, uhvatio za noge i digao uz zid, obuhvatila me je nogama oko struka i namestila kurac na picku pomerivsi gace samo u stranu, nabio sam ga i krenuo ludacki da je jebem, sisala mi je vrat i grizla me po ramenu da ne vristi dok sam joj nabijao kurcinu do kraja. Stroga direktorka cenjena i postovana i van nase firme postala je drolja koji jebem u njenom stanu u njenom predsoblju dok joj muz i deca spavaju u sobama blizu. Dahtala je sve jace dok sam sve brze zabijao kurac, na kraju sam joj nabio i drzao ga u njoj dok je mrdala kukovima i mesala. Spustajuci je sa kurca podigao sam joj haljinu i skinuo preko glave, uhvatio je za ruku i poveo u dnevnu sobu

-Nemoj ipak je preblizu, cuce nas - saputala mi je - hajmo u kupatilo

Nasmejao sam i i vodio je u dnevnu ipak,seo sam na garnituru i privukao je ka sebi, opkoracila me bez reci i sela na kurac do kraja, mesala u krug kukovima dok sam je samarao po dupetu, malo sam je odigao i krenuo odozdo da je punim, nabijao sam ga jako i sisao joj sise koje su ispale iz brusa, grizao sam joj bradavicu jako dok joj je kurcina prodirala u picku velikom brzinom, razvaljivao sam drolju dok joj je muz spavao a onda mi je pala jedna ideja na pamet

-Silazi kurvo - saputao sam

Poslusno je sisla

-Sta sada zelis jebacu moj? - pitala me napaljeno

-Vodi me u spavacu sobu

-Neee - saputala je drhtavim glasom - nemoj molim te radi mi ovde sta hoces ali nemoj tamo probudicemo ga

-Vodi me droljo - uhvatio sam je za vrat

Krenula je ispred mene poslusno polako otvorila vrata i uvela me unutra, bezbrizno joj je muz spavao i hrkao dok sam je spustio na pod, okrenuo da se naguzi i prisao od pozadi, uhvatio je za kukove i nabio ga, stegla je zube jako da ne vrsiti dok sam joj punio picku nemilorsdno, nisam hteo da je samaram da ne bi se culo jer udaranje koze od kozu dok sam je jebao zestoko bilo je je dovoljno glasno da se cuje ali ne i za coveka koji jw tu spavao. Osecao sam kako se trese drolja dok je jebem dok je sve vise vlazila jer je ova situacija dodatno napalila. Vadio sam kurac samarao je po dupetu njim, vraca ga unutra sirio guzove da joj vise udje dok je ona grizla svoje prste i tepih da ne bi vrisnula od uzitka. Napokon posle 15 minuta zestoke jebacine okrenuo sam je na ledja da legne, opkoracio iznad sisa i krenuo da drkam nekoliko sekundi. Prskao sam je po vratu, kosi i faci na podu njene spavace sobe dok je muz tu spavao. Prihvatila mi je kurac u usta i zadovljno tiho mumlala dok je isisavala i poslednju kap. Ustala je na brzaka izvela nas iz sobe onako umrljana spermom koju sam ispolivao po njoj, tiho mi saputala

-Idi sada molim te dosta je za veceras

Zadovoljno sam se obukao i izasao iz stana.


Nastavice se...

Nema komentara:

Objavi komentar