četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 9

Zadovoljan sam stigao kuci to vece, istusirao se odmorio i pred spavanje razmisljao kako da se osvetim Milosu za onu pretnju. Naravno da nije bila dovoljna osveta sto sam jebao Sanju i Sladju jer su one njegove kurve i nista vise, trebalo mi je nesto zesce, jace, nesto sto moze da ga uzdrma. Sinula mi je ideja ali nisam znao kako da je sprovedem u delo jer nije bilo jednostavno bas. Medjutim poklopila se sledeca stvar, Sanja mi je u jednom neobaveznom sastanku rekla da ide na sluzbeni put sa direktorkom, jos nekim ljudima iz nase firme i Milosem koji je vodio svoje predstavnike i da ce biti odsutni nekoliko dana, ispalo je da se to podudara sa mojim slobodnim danima pa sam odlucio da pokusam da sprovedem svoj plan u delo. Prvi dan sam kruzio i setkao se krajem gde Milos zivi, kuce odnosno bolje reci kucetine su izgledale zaista impresivno, skoro svaka je imala video nadzor tako da sam izbegavao da prolazim u kratkim intervalima vise puta, medjutim nista, iz Miloseve vile osim jednih kola sa zatamnjenim staklima u kojima nisam mogao da vidim ko je se nista nije pojavljivalo. Drugi dan je prosao slicno samo bez automobila, i kada sam vec posao da odustanem iznenada se otvorila kapija, kroz nju je laganim gasom izlazila ljubicasta W buba kabrio, a sedela za volanom mladja smedjokosa devojka i krenula niz ulicu. Brzo sam dotrcao do svojih kola koja su bila parkirana u blizini i krenuo za njom, vozila je vrlo brzo menjala trake i jako mi je tesko bilo da je pratim. Samo zahvaljujuci specificnoj boji auta i tome sto je kabrio uspevao sam nekako da odrzim korak za njom. Zaustavila se u centru grada u jednoj garazi, sela u obliznji kafic u kome joj se ubrzo pridruzila jedna drugarica. Razmisljao sam kako da im pridjem a da ne bude seljacki nacin jer po odevanju i ponasanju delovale su kao elegantne damice. Naposletku sam se odlucio za jedan nesvakidasnji sa kojim moraju samnom da stupe u komunikaciju. Nabacio sam naocare uzeo telefon u ruke i okrenuo jednog ortaka, prolazeci kroz kafic i pricajuci sa njim kao slucajno zakacio sam sto za kojim su sedele, casa sa cedjenom pomorandzom pala je pravo ispred nje i uz njen vrisak krenula da kaplje po njenoj uskoj beloj haljini malo iznad kolena i prekrstenim nogama.

-Seljacino pazi kuda ides jebote - prodrala se u sred baste kafica.

-Jao izvini molim te - rekao sam - cekaj sekund.

Izvinuo sam se ortaku i zavrsio razgovor sa njim dok je ona vadila maramice da obrise tragove pica.

-Molim te izvini - rekao sam jos jednom - zaista sam ne spretan.

- U redu je samo me pusti, ne smaraj produzi dalje.

-Ne ne - rekao sam - bar dok ti ne vratim pice - i pozvao konobara da joj donese drugu cedjenu, medjutim odbila je uz gundjanje kako jedno pice ne moze da opere fleke sa haljine.

-Ok - kazao sam - nije problem licno cu ti odneti haljinu na hemijsko ciscenje i vratiti je gde treba.

Pojavilo se nesto nalik osmehu na njenim usnama dok je njena drugarica nesto dobacivala ali nisam obracao paznju na to.

-Ma daj - nasmejala se konacno - ne zasmejavaj me nije mi do smeha, ne znam kako cu ovakva kroz grad sada moram kuci da se presvucem.

-Ako hoces mogu da te odvezem - ponudio sam dzentlmenski.

-Neka hvala kolima sam - odgovorila je ozbiljno

-Taman posla da prljas svoje sediste zbog moje gluposti, ne dolazi u obzir vozim te ja - rekao sam ozbiljno a onda sa smehom dodao - posle da ti placam i dubinsko pranje kola.

Tu je prasnula u smeh, pogledala drugaricu koja se u medjuvremenu ucutala i rekla - ok prihvatam strance

-Nikola drago mi je - pruzio sam ruku

-Eh Nikola he he he ne mogu da verujem - smejala se - ja sam Nikolina.

Nikolina Miloseva dvadesettrogodisnja cerka, smedjokosa devojka prelepog lica i preplanulog tena kao da je juce dosla sa letovanja. Bujnih grudi ali vrlo pristojnog dekoltea, struka odprilike idealnog kod devojaka i vitkih i tankih nogu na kojima su se sepurile sandale jedne poznate marke. Razmenjivali smo reci pricali i zezali se sve troje jer se i drugarica u medjuvremenu opustila i prijatno se druzili narednih sigurno dva sata, u kojih sam saznao da nema decka da je skoro raskinula i da je trenutno ne sposobna za vezu. Doslo je vreme da krenemo njih dve su se nesto dogovarale dok sam ja placao racun i drugarica je otisla uz poljubac njoj i dogovor da se vide za 2-3 sata na dogovrenom mestu.

-A sad da ispunis obecanje, vozis me kuci da se presvucem i istusiram, noge su mi lepljive od pomorandze i vracas me ovde po dogovoru - rekla je.

-Naravno - odgovorio sam - ja svoja obecanja ispunjavam.

Seli smo u moj auto i krenuli ka njenoj kuci, naravno uz njene sugestije kuda da idemo jer ja "ne znam" gde zivi.

Stigli smo pred kucu koja mi je vec bila poznata, otvorivsi kapiju daljincem rekla mi je da se uparkiram unutra. Prostrano dvoriste sa sjajnim travnjakom i bazenom ukazalo se predamnom, izlazeci iz kola oteo mi se uzdah od tog prizora.

-Hajde unutra - trgnuo me je njen glas - neces me valjda cekati kod kola.

-Ma glupo mi je - odgovorio sam - sta ces reci tvoji.

-Nisu tu - pricala je - otisli su zajedno na sluzbeno putovanje vracaju se tek prekosutra.

-Ok - razmisljao sam oboje na sluzbenom putovanju, kako li ce Milos pored zene jebati Sanju ili Sladju pitao sam se dok sam isao ka vratima. Iduci ispred mene video sam da ima lepo oblikovanu guzu koju je haljina sjajno isticala, napokon smo usli, posle prostranog hola uvela me je u dnevni boravak posluzila picem i dala daljinac od tv dok je otisla na tusiranje. Blenuo sam u tv i razmisljao sta dalje da li da je odmah startujem ili da i dalje glumim finog momka. Nakon nekih pola sata pojavila se ponovo obucena i spremna za grad, preko ruke je drzala haljinu koji je nosila do malopre.

-E pa frajeru da vidim bas da li ispunjavas sva obecanja - bacila mi je haljinu - ocekujem da mi je ubrzo vratis - smejala se.

Tada sam prelomio ostacu da glumim finog momka ova devojka to zasluzuje, uz osmeh sam odgovorio da cu ispuniti i to i krenuli smo nazad u grad. Na izlasku iz kola mi je rekla

-Ocekujem haljinu sto pre.

-Nema problema - rekao sam - samo ne znam kako da ti javim kad bude gotova - rekao sam.

-Ha ha ha smejala se - daj mi broj telefona

Na brzaka sam joj izdiktirao, cimnula me je i okrenula se i otisla. Moj plan je polako poceo da se ostvaruje.

Nastavice se....

Nema komentara:

Objavi komentar