četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 11

Danima sam razmisljao sta je sa Nikolinom, nije mi izlazila iz glave zbog onog postupka, u svom tom razmisljanju shvatio sam da nije kao ostale, da ima nesto sto me je kod nje privuklo, da li to sto nisam mogao odmah da je dohvatim i izjebem ili to sto mi se zaista posle duzeg vremena svidela u tom trenutku nisam znao.

Sanja me je u medjuvremenu provocirala svojim ponasanjem i pogledima prema meni, ocigledno je zelela da je opet izjebem ali nisam reagovao na to, Nikolina je bila ta koja mi je bila u glavi non stop i nijedna druga me nije zanimala, cak ni Sladja u tom trenutku. Napokon sam resio pozvacu Nikolinu nisam mogao vise da izdrzim.

-Halo - javila se svojim prijatnim glasom.

-Cao Nikolina, Nikola je - rekao sam pomalo drhtavim glasom.

-Sto me zoves - uzvratila se uzdahnuvsi - rekla sam ti da cu se javiti.

-Ne znam, ima nesto sto me vuce ka tebi, sto me tera da te zovem, mislim da mi se mnogo svidjas, da sam se zaljubio.

-Ne lupaj, znas me jedan dan, izvini moram da idem - prekinula je vezu.

Nekako sam ostao utucen, ceo dan razmisljao o tome, sa tom mislju otisao na posao u nocnu smenu. Radio lutao i proveravao uobicajeno, na trecem spratu prolazeci pored WC-a cuo sam uzdahe i stenjanje, jebote ova firma je postala pravi jebarnik pomislio sam. Lagano sam se uhvatio za kvaku i odskrinuo vrata tek da vidim sta se desava. Plava kosa koja se videla medju nogama jednog muskarca okrenutog meni ledjima bila je samo jedna u nasoj firmi.Sanjina. Pusila je kurac klececi nekom liku okrenutom meni ledjima koji je meni bio nepoznat. Mlatila je svojom glavom ocigledno uzivajuci, videla me je u jednom trenutku i postala jos agresivnija u pusenju, sisala je liku kurac koji je uzivao i nabijao je na njega jako. Ustala je gore sapnula mu nesto na uvo gledajuci me kurvinski i nasmejala se. Lik se okrenuo i rekao pridruzi nam se decko. Kao hipnotisan sam prisao, Sanja je otkopcala i mon slic i poput prave kurve krenula da nam klececi pusi kurceve, naizmenicno je dudlala meni i liku, uzivala dok nam je socno sisala kurceve, a onda ustala i povela nas u njenu kancelariju. Naguzila se preko stola i lik joj je zabio kurcinu svom snagom dok mi je hvatala kurac i stpala ga u usta. Jebali smo je poput najgore kurvetine preko stola. U ritmu njegovog punjena njene picke nabijala se ustima na moj kurac drzeci sve vreme ruke na stolu. Tada joj je lik rekao da legne preko stola i ja sam prisao uhvatio je kukove i krenuo da nabijam jako na kurac, dok je on opkoracio iznad sisa i istovremeno zabijao ga u njena usta. Stezala me je nogama oko struka dok sam joj rasturao picku i stezala rukama po dupetu drugog jebaca. Jebali smo je tako nekih deset minuta a onda sam legao preko stola, sela mi je na kurac odozgo i nabijala se na njega lagano dok je lik trljao svoj glavic o njen cmar, ulazio polako i izlazio dok ga nije dobro rasirio a onda smo je jebali naizmenicno dok je jecala od zadovoljstva. Punili smo joj picku i dupe jako dok je kurva trazila jos kurca. Tada u svoj toj situaciji gledajuci lika odjednom sam shvatio ko je on, Sladjin muz, covek ciju sam zenu jebao dok je bezbrizno spavao na svom bracnom krevetu. To mi je dalo dodatnu insliraciju da ovu kurvu jos vise izjebem, pokazao sam mu da sidje i podigao nju drzeci je za guzove. Krenuo sam jako da je nabijam na kurac i samaram po dupetu. Da je hvatam za kukove i drzim kurcinu celu u picki dok je mesala. Drala se i stenjala da je jebemo jos dok sam joj mesio sise i stezao bradavice. Uz urlik svrsio sam joj u picku, strcao mlazove sperme u nju. Sisla je, prisla Sladjinom muzu na garnituri i nastavila njemu da se nabada na kurac, dok sam se ja lagano oblacio. Ostavio sam ih da zavrse do kraja i vratio se da radim.

Nastavice se....

Nema komentara:

Objavi komentar