četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 7

Prolazili su dani uobicajeno, i Sanju i Sladju sam vidjao u firmi ali nista se nije desavalo, sa Sanjom standardno na cao i nista vise dok je Sladja izbegavala cak i da nam se pogledi susretnu.

Subota vece konacno slobodan, sa drustvom sam krenuo u provod, posle par zagrejavanja usput zavrsili smo u jednoj kafani. Vece je teklo uobicajeno, zezanje, opustanje uz alkohol i upoznavanje devojaka, jedan od mojih drugara je vracajuci iz WC-a govorio kako je video jednu vrh devojku i kako ima nameru da joj pridje samo da se jos malo opusti, pitali smo ga gde je za kojim stolom itd u nameri da vidimo kakve su joj drugarice i kad nam je pokazao ostao sam kao ukopan, devojka na koju je mislio je bila Sanja, da dobro sam video u mesavini polumraka i kafanskog dima Sanja je bila tamo ali nisu bile samo drugarice oko nje, bilo je to drustvo mladih devojaka i nekoliko matoraca od kojih je jedan bio vrlo prisan sa Sanjom, hvatao je oko struka, blenuo u njen dekolte i spustao ruku na njeno dupe. Odlucio sam da odigram igru, na putu do WC-a namerno sam prosao pored njihovog stola i pogledao je, kada me je videla osmehnula se otrgla od zagrljaja matorca koji je drzao i prisla

-Cao odkud ti ovde - pitala me je glasno dok je kenula da me poljubi u obraz

-Pa svratio malo sa drustvom u provod - odgovrio sam - a ti?

-Evo izasla malo da razbijem monotoniju, dodji da te upoznam sa nekim -uhvatila me je za ruku i povela za njen sto - Ovo je Milos nas poslovni partner - govorila je matorcu koji je stajao pored nas - ovo je Nikola jedan od sefova u nasoj firmi - namignula mi je i okrenula se ka njemu predstavljavsi me.

Milos, poslovni partner nase firme, znao sam ko je matorac koji mi je pretio i koji je na snimku sa Sladjom, znaci to si ti majstore mislio sam u sebi. Nekoliko neobaveznih recenica o firmi i produzio sam dalje. Drustvo se i dalje provodilo dok sam ja smisljao sta da radim, na kraju sam se izvinuo drustvu i rekao da idem kuci jer ne mogu vise,naravno bilo je zadirkivanja ali nisam obracao paznju na to. Izasao sam seo u auto dovezao ga blizu kafane i cekao. Nakon sat vremena izasla je Sanjina ekipa, svaki matorac je dohvatio svoju pratnju za to vece i zaputio se ka svom odredistu gde ce je jebati, Sanja je sela u auto sa Milosem  i krenuli su, upalio sam auto i posao za njima, uz put su se na semofaru ljubili i Sanja je spustala glavu nekoliko puta njemu u krilo dok je stajalo crveno, znaci i ona se jebe sa njim mislio sam.

Nakon dvadesetak minuta voznje stigli smo pred jednu zgradu.Milos je parkirao auto i izasao dzentlmenski Sanji otvorio vrata, uzela je njegovu ruku i izasla iz kola, nekoliko puta su se poljubili i hvatajuci je za dupe krenuli su ka ulazu.

Steta pomislio sam, ko zna na koji na koji sprat idu,medjutim na moje iznenadjenje upalilo je se svetlo jednog stana u prizemlju i posto je zavesa bila navucena na pola prozora jasno sam video Milosa kako se krece po sobi. Izasao sam i prisunjao se blizu prozora i iza jedne grane posmatrao sta ce se desavati, pogled je pucao na jedan kauc na kome je Sanja sedela prekrstenih nogu i pijuckala neko pice kad je Milos prisao skroz go, Sanja se zadovljno smeskala i uhvatila da mu drka kurac pricajuci nesto kroz smeh dok je on to odobravao klimajuci glavom, a onda je uzela da mu pusi, sisala mu je kurac trpala ga celog u usta, mlatila svojom kosom po njegovom stomaku i zadovoljno se smeskala lizuci mu kurac. Izvadio sam telefon i poceo da snimam u trenutku kada se mazila se po licu tvrdom Milosevom kurcinom i lupala po jeziku, stavljala ga cas u usta cas se mazila pa spustala u dekolte, trljala se iznad sisa glavicem dok je Milos uzivao i mazio je po kosi.

Ustala je nakon nekog vremena i skinula sve sa sebe smejuci se sve vreme kurvinski dok je Milos seo na kauc, spustila se onako gola medju njegove noge i ponovo krenula da mu pusi, sto je on spremno docekao, uhvatio je za glavu i krenuo da nabija na kurac ne pustajuci je, nabijao je njenu glavu na kurcinu zestoko i zabacivao svoju unazad od uzbudjenja, vidno napaljena kada je pustio skocila je gore opkoracila ga i sela mu na kurac, skala je po njemu drzeci ga za ramena i nabijajuci mu sise u facu dok je on samarao po dupetu, odjednom je ustala i podigla se gore jos vislje, zabacila mu glavu i sela na facu, po ponasanju i pokretima video sam da je vidno uzivala dok se nabijala na njegov jezik, hvatala ga za glavu cupala i trljala se o njegovu facu, on je hvatao rukama oko dupeta samarao povremeno i mesio ga dok je ona uzivala da mu trlja svoju picku po faci, spustila se opet dole sela na kurac i nastavila da skace po njemu ljubeci se sa njim. Milos je uskoro oborio na krevet drzeci svoj kurac u njoj i nastavio da je jebe i misionarskoj pozi, video sam samo njegovo dupe kako radi dok je ulazio u nju i nije bio neki narociti prizor dok nisu promenili pozu, Sanja se oslonila jednom nogom ma  pod a drugom kolenom na krevet, prisao joj je od pozadi uhvatio je za kukove i navlacio na kurac, Sanja je slagala face spustala i dizala glavu dok je prodirao u nju, hvatao je za sise jebajuci je jako od pozadi i po njegovom licu videlo se da je uzivao i da je pri kraju, vrlo brzo je i svrsio ne vadeci ga iz nje, trzao je u mestu dok je ona spustala glavu na krevet i izdizala svoju guzu jos vise, izvadio ga je, seo na krevet i zapalio cigaru, a ona se spustila dole i olizala mu svaku kap verovatno koja je izasla iz njega.

Ubrzo su posle krace price i smeha poceli da se oblace, povukao sam se brzo u svoja kola i cekao, izasli su nakon 10 minuta nasmejani, seli i kola i krenuo sam za njima, vozeci se ulicama grada stali su ispred jedne zgrade, Sanja je izasla poljubivsi ga i usla u ulaz mahnuvsi mu, nastavio sam njega da pratim, i posle nekih 20 tak minuta stigli smo pred jednu vilu, otvorila se kapija i usao je svojim kolima unutra. Znaci tu zivis macane pomislio sam i krenuo kuci.

Nastavice se

Nema komentara:

Objavi komentar