četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 2

Prolazili su dani, na poslu sam se ponasao normalno kao da nista nisam saznao, nikome ni iz drustva nisam rekao sta sam gledao i sta sam otkrio.

Dosao je i dan za isplatu, iz uctivosti nisam hteo da pogledam kovertu na poslu vec sam je samo strpao u dzep i odradio smenu. Po dolasku kuci prebrojao sam cifru i video da zaista imam 10% manje ovaj mesec uz objasnjenje da nisam jedne veceri odradio posao kako treba i nista vise. Znao sam koje je to vece odmah i znao sam da me je gadura kaznila iako je naredila da ne sme niko u njenu kancelariju da udje kad nije tu. Ipak nije znala da imam keca u rukavu i da cu pokusati na osnovu toga da joj se osvetim.

Danima sam smisljao kako da joj pridjem da razgovaram sa njom nekako i napokon prilikom rada dnevne smene krenuo jednom da sprovodim u delo. Bilo je 16h polako su svi zapsoleni izlazili iz zgrade, svima sam odpozdravljao fino i sa osmehom i cekao nju, nikako da dodje a skoro su svi izasli. Napokon se pojavila nakon 5-10 minuta sa onim njenim nadmenim stavom.

-Opsrosti te direktorka - upitao sam je - imate li minut dva za razgovor? upitao sam uctivo

-Zastala je pogledala me onako hladno -Sta ti imas samnom da razgovaras?

-Samo da pitam sto sam dobio 10% od plate?

-Odkud ja to znam pitaj svog sefa - obratila mi se oholo

-Pa on mi je rekao da ste vi trazili da se kaznim - nastavio sam - a u obrazlozenju pise da jedne veceri nisam radio posao kako treba pa predpostavljam da je to ona noc kada ste dosli nakon ponoci i kritikovali me kako nisam zatvorio prozor u vasoj kancelariji.

-Aha to si bio ti tada, pa eto zbog toga i ne zadrzavaj me vise svojim glupim pitanjima - krenula je ka vratima.

-Dobro u svakom slucaju hvala vam - dobacio sam za njom - da niste dosli mozda bih platio ceo prozor.

-Jos si i bezobrazan - zastala je okrenula se i pogledala me - ali nemam vremena sad da sa tobom polemisem, sutra cemo pricati.

-U redu - odgovorio sam - ocekujem vas poziv

Uzurbano je izasla verovatno zureci na jos jedno potpisivanje ugovora a ja sam ostao da odradim smenu i smisljam kako sutra nastupiti.

-Hej Nikola - zacuo sam zenski glas dok sam bio zadubljen u monitore sutradan na poslu - direktorka te trazi u njenoj kancelariji je - govorila mi je njena sekretarica Sanja dolazeci do mog radnog mesta.

-Jel znas sta hoce? - pitao sam praveci se nevest

-Nemam pojma samo mi je rekla da te zovem da dodjes gore - odgovorila mi je Sanja inace plavusa bujnih sisa dubokog dekoltea obucena u mini suknju koja je isticala njenu vitku figuru.

-Ok dolazim za minut samo da zavrsim izvestaj - odgovrio sam Sanji ljubazno.

Nakon par minuta bio sam pred vratima kancelarije, Sanja me je pogledala u fazonu "ne pise ti se dobro" i pustila me unutra.

Sladja je sedela u svojoj fotelji, zavaljena drzeci ruke na naslonima i samo mi rekla hladno

-Sedi tu da ti i ja malo porazgovaramo

-Izvolite zvali ste me

-Da jesam, rekla je ustajuci sa stolice i laganim korakom presla napred naslanjajuci se na sto dupetom i rukama i drzeci se za njega - jesi li bio u kancelariji ono vece kod mene?

-Nisam - odgovorio sam - znate i sami da ste to zabranili

-Stvarno nisi bio -  pitala je jos jednom

-Nisam zaista, da jesam ne bi rizikovao manju platu i zatvorio bih prozor.

-Dobro - odgovorila je oholo - slobodan si samo me je to zanimalo.

-Zasto vas to toliko zanima? Skinuli ste mi platu kaznili me pa sad jos i ovo? Bojite se necega? - krenuo sam da igram igru

-Ne zamaraj me glupim pitanjima nego izlazi napolje, imam pametnija posla nego sa tobom da razgovaram.

-Da - nastavio sam - verovatno vas ceka Milos da potpisete jos jedan ugovor.

-Sta tebe briga sta mene ceka - odgovorila je pocrvenevsi u trenutku - izlazi napolje rekla sam - rekla je sad vec drhtavim glasom shvativsi da znam sta se desilo.

-Hocu - ustao sam - ali tek kad mi vratis deo plate koji si mi uzela - preuzeo sam dominaciju i krenuo ka njoj.

-Sta ti pada napamet da me nisi takao.

Nisam se obazirao na njene reci, nastavio sam da idem ka njoj dok je stajala nepomicno i gledala me, prisao sam zveknuo joj samarcinu da joj se kosa rasula na jednu stranu, pa jos jednu a onda sam je gurnuo na garnituru na kojoj sam sedeo malopre.

-Sta sad da ti radim kurvo?

-Sta god hoces - rekla je gledajuci me preplaseno.

-Prisao sam i uhvatio je za glavu, nabio joj glavu na pantalone gde je kurac vec poceo da skace, usnama je krenula da ga hvata preko pantalona, da ga grize i ljubi, otkopcala mi slic i zavukla ruku unutra, izvadila ga i liznula glavic, u trenutku sam je okrenuo u lezeci polozaj o zabio joj kurac u usta do kraja. Jebao sam je jako usta, sirio joj vilicu, vadio ga i mlatio po faci dok sam joj govorio najpogrdnije reci i psovao majku kurvinsku. Preplaseno je primala kurcinu sve vise i vise, suze su joj se slivale niz lepo lice a crvena je jos bila od samara. Nisam posustajao, ludacki sam joj nabijao kurac do kraja i gusio je dok me je prestravljeno gledala. Izvadio sam ga i lupio je po jeziku i vratio nazad naglo. Ubrzao sam tempo do maksimuma jebuci u usta bezobraznu direktorku koje su se svi plasili. Zabijao sam ga naglo i urliknuo dok sam svrsio ne vadeci joj ga iz usta, prskao unutra a ona je se borila za vazduh i gutajuci svaku kap. Izvadio sam ga i mazio je mokrim slinavim kurcem po faci kao nagoru drolju. Razmazivao joj spermu po faci i lupao je kurcem.

-Toliko za danas kurvo - govorio sam jos uvek razmazujuci spermu po njenom prelepom licu - ovo je samo deo umanjenja vracen.

Ustao sam, vratio ga u pantalone i zakopcao slic. Bez ikakve reci samo se uspravila na garnituri ponizena i napusena kao prava drolja.

Videcemo se jos - namignuo sam i uhvatio se za kvaku - u redu dovidjenja direktorka - rekao otvarajuci vrata i izlazeci.

-Sta je bilo - pitala me je Sanja

-Ma nista - odgovrio sam - procitala je u mom CV da sam se bavio servisom racunara pa me pozvala da vidim nesto oko njega, izvini zurim dole - rekao sam Sanji i krenuo u prizemlje.


Nastavice se....

Nema komentara:

Objavi komentar