četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 6

Nedelju dana nakon svega toga dobio sam jedan preteci sms u kome me je neko upozoravao da se klonim Sladje i da ne pricam nikome sta sam video jer ce me pojesti mrak. Vrlo brzo na lukav nacin sam otkrio da je to Milos tip koji je jebao na snimku. Prvi naredni ne radni dan iskoristio sam da pratim direktorku, da vidim gde zivi i resim to sa njom prvo. Sacekao sam je ubrzo jednog dana u ulazu njene zgrade, dok je cekala lift prisao sam joj s'ledja

-Zdravo direktorka

-Sta ces ti ovde - iznenadila se - jesi li normalan muz mi je kuci?

-Sta me briga ulazi u lift droljo - rekao sam.

-Ti si lud ostavi me - govorila je drhatvim glasom dok je ulazila poslusno

Zatvorio sam vrata, zaglavio ga izmedju spratova okrenuo se zveknuo joj samarcinu uz reci

-Jos jedna poruka da mo stigne od tvog jebaca droljo jebacu mu sve po spisku a kad smo vec ovde taman da odradis nesto - raskopcavao sam farmerke.

-Kakva poruka jesi lud - i krenula da zausti jos nesto ali joj nisam dozvolio, scepao sam je za kosu i spustio na kolena nabio kurac u usta i krenuo da napusavam. Rastao je u njenim ustima dok sam upravljao njenom glavom ne dozvolivsi joj da dodje do vazduha, bale su joj curile niz bradu na crnu haljinu koji je nosila tog dana. Pribio sam joj glavu uz zid lifta i zakucavao joj kurac u usta dok se rukama borila da me odgura i bar malo dise. Zasitio sam se napokon podigao je gore okrenuo i zadigao haljinu, rukama je strgao tange koje je nosila i opalio jako po dupetu nekoliko puta a onda zabio kurac. Jebao sam je jako drzeci je za usta da se ne dere i prodirao u nju do kraja, malo se opustila i prihvatila prst da mi pusi dok joj rasturam vlaznu picku. Hvatao sam je za kosu, cupao i nazivao kurvom dok sam nemilosrdno gurao kurcinu u nju. Suze su joj isle niz lice ali picka joj je bila vlazna jako, odavala se kurva time i znao sam da zeli jos, okrenuo sam je ka sebi podigao drzeci za dupe i nabacio na kurac. Naslonjena na zid ledjima primala ga je celog, krenula je da me ljubi po vratu dok sam joj zabijao kurcinu iz sve snage, lift se tresao kao da ce da padne dok sam je zakivao za zid.Skinuo sam je sa kurca i spustio na kolena, krenuo da ga drkam ispred njene face koja je zeljno cekala da je isprskam. Svrsavao sam obilno po licu, kosi, haljini prskao sam je svuda. Zabio sam joj usta do kraja i otkocio lift.

-Sprat - pitao sam

-Cetrvti - pokazala mi je prstima

Nema komentara:

Objavi komentar