četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 3

Sisao sam u prizemlje, potpuno zadovoljan sobom i svojim uspehom ostavivsi nedodirljivu i oholu direktorku napusenu u kancelariji, onu istu koje su se svi plasili, od koje su svi strepeli i zazirali.

Dosao je i kraj radnog vremena za radnike firme, svi su polako silazili dole i odlazili svojim kucama i porodicama, medju njima i Sanja direktorkina sekretarica koja je me odpozdravila vrlo veselo i podarila mi jedan veliki osmeh od uveta do uveta. Nismo imali nekih kontakata do sada osim poslovnih ali uvek kada bi doslo do istog bio bi i vise nego korektan.

-Nikola do koliko sati radis? pitala me je Sanja vrlo ljubazno

-Do 19h. Sto Sanja?

-Pa mislila sam da i meni pogledas laptop malo - namignula mi je smekerski.

-Nema problema - brzo sam se snasao - donesi sutra pa cu ovde na pauzi.

-Vazi dogovoreno - nasmejala se i otisla.

Oko 18:30 sam krenuo u obilazak, nisam primetio u svoj onoj guzvi na izlazu da li je izasla i direktorka, a nije me ni zanimalo iskreno, imao sam plan kako da nastavim da se svetim bezobraznici. Proveravajuci kancelarije dosao sam do njene uhvatio se za kvaku i iznenadjenje opet otkljucano je bilo i upaljeno svetlo, otvorio sam ih sirom a ona je sedela okrenuta ledjima u fotelji i gledala nekuda kroz prozor.

-Jos si tu? - pitao sam je

-Da jesam, sta sada hoces? - pitala je drhtavim glasom pokusavajuci da bude gruba istovremeno.

-Nista samo proveravam kancelarije.

-Skote jedan - govorila je - nikada me onako nije niko ponizio kao ti danas, nikada nikome to nisam dozvolila.

-Za sve postoji prvi put - odgovorio sam i nasmejao se - pa tako i za to, dosta si ti ponizavala ljude vreme je bilo da i tebe neko ponizi, da malo osetis kako je to - rekao sam zatvarajuci vrata sa unutrasnje strane.

-Sta sada hoces - drhtala je u fotelji i gledala me preplaseno

-Znas ti kurvo, sta od tebe hocu.

-Ti nisi normalan - saputala je drhtavim glasom i dalje - zar ti nije bilo dosta izivljavanja danas skote jedan.

-Ja sam skot koji te ponizava a ti kurvetina koja to voli - mazio sam je po kosi do je sedela u fotelji - svidelo ti se video sam to.

-Idiote jedan - rekla je i podigla mi majcu krenuci da me ljubi po stomaku.

-Pa kad sam idiot sto me ljubis droljo?

-Mars skote - drhtavim rukama mi je otkopcavala kais - nisi normalan kako si me napalio.

-Pa kad si droljetina

- Skote jedan - rekla je vadeci mi kurcinu iz gaca i strpala ga usta. Krenula je ludacki da ga pusi, da sisa glavic i napusava se sama bez ruku, uzivao sam zabacujuci glavu unazad dok mi je lizala kurcinu od korena do vrha, sve vreme ponavljajuci kako sam skot i olos najveci.

-Dudlaj ga droljo a manje pricaj - rekao sam - hajde spremi ga necemo samo na ustima zavrsiti ovaj put.

-Mmm ti si skot jedan mmm dudlala mi je kurac i mumlala sve jace, stenjala kao kucka dok se napusavala i uvlacila ga celog u usta masirajuci ga jezikom.

-Brze droljetino brze hajde znam da umes to gledao sam te.

-Skote jedan najveci ti nisi normalan - nastavila je da prica i da mi pusi kurac najzesce sto moze.

-Dosta je droljo - uhvatio sam je za ruku podigao na sto i zavrnuo haljinu, skinuo gace i bacio ih na pod. Dotakao sam joj picku bila je mokra skroz lupio je nekoliko puta kurcem po njoj i nabio ga jako do kraja. Vrisnula je u sekundi od bola dok sam je hvatao za kukove a onda krenuo sve jace da je jebem, da joj punim vlaznu picku koja je bukvalno gutala moju kurcinu celu. Pucala je koza od kozu i lupao sam jajima po njenom dupetu dok sam je nemilosrdno punio, sve vreme je vristala i stenjala poput kucke dok sam je probijao kao silom. Zastao sam okrenuo je da se naguzi i legne na sto, drzao joj glavu na stolu i ludacki je jebao od pozadi, nabijao ga jako da sam pomerao sto, cupao je za kosu povlacio nazad dok je stenjala i vristala od bola i uzitka istovremeno. Zgrabio sam je kosu na kraju okrenuo ka kurcu nabio joj u usta i jebao kao lud nekoliko sekundi a onda krenuo da svrsavam i punim joj grlo spermom. Zakasljala se dok joj je kurcina jos bila u ustima i otimala se da je pustim, nisam joj dozvolio dok nisam istresao i zadnju kap.

-Sad ga lepo polizi droljo - naredio sam

Bez reci je klekla uzela ga i polizala svu spermu sa njega dok joj je brada bila skoro bela od mog semena.

-Tako vidis kako mozes da budes dobra - govorio sam joj dok je lizala kurac

-Mars skote jedan - videla se suza u njenim ocima - skote najveci

-Ha ha ha - nasmejao sam se i udario je kurcem po licu - dosta je bilo za danas oblaci se i kuci pa cemo nastaviti neki drugi put opet.

-Samo izadji molim te - zaplakala je -  izadji

Poslusao sam je jer boze moj direktorka mi je, izasao sam iz kancelarije zadovoljniji nego ikad. Sisao sam dole, ubrzo i ona zamnom, prosla je oholo i besno pored mene i kolege koji je u medjuvremenu stigao i kome sam predavao smenu.

-Odkud ona jos tu? pitao me je kolega

-Ma malopre je prosla gore - odgovorio sam - verovatno je nesto zaboravila pa se vratila.

Ostavio sam kolegu i krenuo kuci, na izlazu iz zgrade pored mene je proleteo dzip u kome je ponizena drolja hitala negde, da li svome muzu ili Milosu sa snimka nisam znao ali mi je bilo i nebitno, bitno je da sam je spustio na zemlju a sada mogu da radim sa njom sta hocu.

Nema komentara:

Objavi komentar