četvrtak, 3. prosinca 2015.

Bezobrazna direktorka Sladja 12

Dani su prolazili, nista se posebno nije desavalo, ni sa Sanjom ni sa Sladjom, vesto sam ih u firmi izbegavao, nisu me zanimale jer mi je u glavi bila samo Nikolina, vise mi nije bilo bitno ni da mucim Sladju, ni da je ponizavam, iako smo se sreli u liftu jednom i pitala me sta je samnom zasto me nema kod nje u kancelariji posle kraja njihovog radnog vremena i pri tome me hvatala za kurac preko pantalona hladno sam odgovorio samo da nemam vremena i sklonio ruku. Iscekivao sam Nikolininu poruku, poziv, cimanje bilo sta. Na svaki zvuk telefona skakao gledao da li je ona i padao u razocarenje sto nije kad vidim ko me zove. Nesto me je vuklo ka toj devojci, nije mi dalo da budem grub. Cak su i ortaci u kraju primetili da sam po malo odsutan i zezali me da sam se zaljubio. A onda je predvece negde pola sata pred kraj smene zazvonio telefon:

-Cao Nikola - zacuo sam konacno glas koji sam tako zeljno cekao - sta radis?

-Ej evo me na poslu - odgovorio sam sav srecan - drago mi je da te cujem.

-I meni - rekla je a zatim se culo neko mumlanje na trenutak - Kako si?

-Evo nije lose - odgovarao sam veselo - sta ima?

-Ma nista posebno - odgovorila je opet uz mumlanje - kuci sam - pa se culo opet - smaram se moji nisu tu.

-Pa dobro bar imas praznu gajbu - nasmejao sam se - mozes da privedes nesto.

-Pa mogla bih mmmmmmm - pa se zaculo coktanje.

-Jel to jedes nesto? Upitao sam veselo

-Aha lizem nesto - smejala se i cuo se tup udarac sa druge strane.

-Neki sladoled?

-Aha mmmmm pa coktanje - kad bi samo znao kako je dobar mmmmm

Ucinilo mi se na trenutak da nije sladoled, licilo mi je na zvuk kao da nekome pusi kurac i zaista uziva u tome, u trenutku dok me je jos ponesto zapitkivala i pre nego sto sam joj odgovorio zamisljao sam kako zaista pusi nekome kurac. Krv mi je siknula u glavu, nisam mogao to da vidim ali verovatno sam bio kao paprika crven u licu, kao da je kipteo bes iz mene pa sam poceo da zamuckujem dok sam pricao sto je i ona primetila.

-Sta ti je - upitala me je veselo dok se i dalje culo to mumlanje i coktanje kao da vadi kurac iz usta dok je sav vazduh usisala - sta sinse zbunio pa zamuckujes - smejala se nekako kurvinski.

-Nikolina sta radis? - upitao sam ozbiljno dok mi je glas podrhtavao.

-Pa rekla sam ti - smeskala se i dalje kurvinski - lizem sladoled mmmmm pa coktanje a onda se u pozadini cuo jedan uzdah zadovoljstva i tada mi je bilo jasno da zaista pusi kurac nekome. Ustao sam otisao do WC-a izvadio ga iznad pisoara i krenuo da drkam lagano.

-Nisam znao da sladoled moze da uzdise - rekao sam polunapaljeno - mora da je neki baja sad tu kome dudlas kurac droljo.

-Aha mmmm znas kako je dobar uh - rekla je i krenula da ga pusi zestoko, jasno sam cuo kako ga guta i gura u usta dok sam drkao kurac koji je hteo da mi pukne, mumlala je lupala sebe po jeziku rekao bih po zvuku i vadila ga usisanog do kraja naglo da joj pucaju obrazi.

-Znas kako je dobar mmmmm - govorila je - evo sad se samaram njime.

-Zasto mi ovo radis Nikolina uh - pitao sam drhtavim glasom dok sam drkao kurac jako iznad pisoara.

-Sto? - smeskala se - Ne svidja ti se macane?

-Ne nego me pali - odgovarao sam dahtajuci - zelim i meni da pusis.

-Cekaj sekund - rekla je a zatim se culo neko kuckanje po telefonu - poslala sam ti nesto na vajber vidi.

Munjevito sam skinuo sa uveta telefon i otvorio poruku, sok njena slika kako vrhom jezika kurvinskim pogledom i namigivanjem lize ogromnu kurcinu koja je bila bar 10 cm veca od moje.

-Jesi li video macane - smejala se - sad vidis sta volim i zelim mmmmm a sad izvini moram da idem jebac bi i da me jebe malo.Da mi zadovolji vlaznu picku koji si skoro lizao.

Prekinula je vezu, okrenuo sam odmah nazad ali uzalud, vec je bila nedostupna, onako napaljen gledajuci sliku kako lize veliku kurcinu ludacki sam ga drkao i uz ogroman urlik isprskao pisoar vrelom spermom koja se slivala nanize sve vise i vise. Naslonio sam se na zid, besan sto je neko drugi jebe i istovremeno zadovoljan jer ovako jos nikada nisam svrsio, kurac nije hteo da se spusti, trazio je jos. Nekako sam ga vratio u pantalone i sa scenom u glavi kako Nikolinu sada jebe tamo vracao se potpuno izbezumljen na radno mesto.

-Zasto nisi na svom radnom mestu? - prenuo me je neciji glas, podigao sam pogled bila je to Sladja moja direktorka.

-Isao sam do WC-a - odgovrio sam nekako iako bi mi najlakse bilo da cutim jer sam pucao u sebi od ljubomore i besa sto Nikolinu sad neki glavonja tamo odvaljuje od kurca.

-I nisi hteo tamo da me sacekas - prilazila mi je kurvinski drolja.

Uhvatio sam je onako napaljen jos od razgovora sa Nikolinom i posadio odmah da sedne na sto, nije me bilo briga ni da li ce neko spolja da vidi ni da li ce kolega da naidje, krenuo po navici da joj odmah skinem gace i da ga uteram

-Iznenadjene nisam ih obukla - smejala se kurva

-Jos bolje - otkopcao sam slic izvadio tvrdi kurac i nabio joj ga naglo, uhvatila me je za ramena zarila mi nokte preko kosulje dok sam krenuo ludacki da je punim. Jebao sam je pomerajuci sto i drzeci je pozadi za dupe dok je stenjala i trazila jos.

-To Nikola mmmm jebi me odavno nisi mmmm kako dobro jebes mmm fali mi ovo aaaaa

-Fali kurvo a - jebao sam je i dahtao - sta je muz i Milos ne jebu ovako

-Neee aaaaaaa ti si najbolji - dahtala je i stenjala dok sam joj urnisao picku tvrdom kurcinom i zamisljao kako jebem Nikolinu.

Skinuo sam je sa stola, okrenuo da se naguzi drzao glavu zalepljenu za sto dok sam je punio od pozadi.

-Tooo aaaaaah jebi me, jebi kurvu u meni, razvali me - drala se dok sam zakucavao kurac u nju - jebi svoju kurvu hocu da ne mogu da stojim na nogama posle - stenjala je dok sam je cupao od pozadi i podizao glavu unazad.

-Mmmmm kako volim tvoj kurac kako mi je falio aaaaah svrsicu mmmm

-Njene reci i scena da Nikolina sad taml to isto prica dale su mi dodatnu snagu, uhvatio sam je za dupe rasirio ga skroz i krenuo ludacki da jebem.Pocela je da se grci da se uvija i steze me pickom od orgazma koji je krenuo dok sam je nemilosrdno jebao oslonjenu celim trupom na sto, vristala je i svrsavala u talasima dok je trazila jos da je jebem.Bacio sam pogled na njenu facu oci su joj bile skoro skroz zatvorene dok se faca grcila od napaljenosti. Skinio sam je sa kurca, bacio na kolena i krenuo da ga drkam ispred njene face, spremno je docekala moju spermu, skoro istovremeno kako sam krenuo da svrsavam dograbila glavic ustima i prihvatala svaku kap koju sam istresao, gutala je spermu zatvorenih ociju i mumlala od zadovljstva sa kurcem u ustima.Napokon sam zavrsio sa izbacivanjem a ona je progutala svaku kap, nasmejala se ustala poljubila me u obraz spustajuci usku haljinu.

-Nikad ovakav nisi bio frajeru - cmok - jedva cekam sledeci put - sapnula mi je tiho na uvo i okrenula se i otisla.Zahvali se Nokolini kurvo pomislio sam u sebi i gledao za njom, ona me napalila tako mislio sam i razmisljao da li je i ona zavrsila do kraja radnog vremena.


Nastavice se

Nema komentara:

Objavi komentar