nedjelja, 13. listopada 2019.

Gola kcerka

Dok sam sedeo citajuci novine, cuo sam kada je usla u sobu. "tatice, spusti novine i igraj se sa mnom, molim te?" Pogledao sam gore. Moja cerka je stajala pred amnom, potpuno gola.

"Znas kako ide, dusice. Uvek porocitam novine pre nego sto odem na posao. I ako imam vremena posle toga, onda mozemo da se igramo. Napucila se, prekrstivsi svoje rucice i zureci u mene. Vratio sam pogled na svoje novine, nastavivsi. "Budi dobra devojcica. Sedi dole i budi strpljiva." Nadurila se i sela pored mene.
Uzdisala je i stenjala narednih nekoliko minuta, pokusavajuci da mi privuce paznju svojom ociglednim razocaranjem. Dao sam sve od sebe da je ignorisem. Nastavio sam sa citanjem, cak i kada se okrenula na kaucu licem ka meni, spustivsi svoje ruke gore na jastucice.

"Sta to radis, dusice." rekao sam, ne sklanjajuci pogled sa onoga sto sam citao.

"Ako neces da se igras sa mnom, igracu se sama." Rasirila je svoje nozice, spustivsi jedno stopalo iza mene i jedno stopalo izmedju mojih nogu. Ocesala je moj kurac spustajuci svoje stopalo dole. Krajickom oka mogao sam da vidim njenu rucicu kako prelazi preko njene slatkice.

Ostao sam fokusiran na svoje novine, ali bi mi pogled povremeno odlutao. Mogla je da vidi kako bacam pogled na nju sve cesce, kikocuci se kada bih to uradio i trljajuci se brze.

Video sam koliko je postajala vlazna. Prstici su joj svetlucali. Napokon nisam mogao da se suzdrzim. Ispustio sam novine, okrenuvsi se da pogledam direktno u nju. Nasmesila mi se. "Oh, cao tatice. Zaboravila sam da si ovde." Namignula mi je i zatim skliznula svoje prstice u sebe. Oci su joj se rasirile, i usta su joj se otvorila u tihom uzdahu. Nabila ih je jace nekoliko puta, i zatim izvukla svoje prstice koji su sijali od njenih sokica. Prinela ih je do svojih usana, izazovno lizuci svoj prst. "Mmmm, tako je ukusno tatice. Hoces li malo?" Posegla je rukom, drzeci svoje prstice ispred mog lica. Zaboravivsi vec na svoje novine koje su lezale na podu, nagnuo sam se napred i uzeo vlazne prstice moje cerkice u svoja usta. Stenjala je dok sam sisao njenu aromu sa njih.

Nakon sto sam je ocistio temeljno, zavalio sam se pozadi. "Znas, ti si veoma manipulativna devojcica." Zarumenela se i siroko nasmesila, spustivsi svoju ruku ponovo na svoju pickicu.

"Izvadi ga, tatice. Zalim da se igram sa njim." Nasmesio sam joj se zlobno i otkopcao svoj slic, oslobadjajuci moj pulsirajuci kurac.

"U redu, ti si pobedila. Imas 30 minuta, dusice. Onda moram da idem na posao."

Nije gubila vreme, popevsi se gore, opkoracivsi moje noge i spustivsi svoju usku pickicu oko mog kurca.

Nema komentara:

Objavi komentar