nedjelja, 13. listopada 2019.

Mama, svrsicu

Jebo te, mama, ovo je tako jebeno dobro," zastenjao sam glasno, zatvorivsi oci i naslonivsi glavu pozadi dok je moja majka pomerala obe svoje ruke po mom kurcu. Oboje smo tek izasi ispod tusa i bilo je vreme za moje jutarnje praznjenje jaja pre nego sto krenem u skolu i ona ode na posao. Ona misli da mi to pomaze kako mi devojcice ne bi previse odvlacile paznju u skoli. To nikada ne uspeva, ali nisam hteo da joj to kazem.

"Hej, pazi na recnik decace," vragolasto me je prekoravala. Mrzela je kada psujem, ali za vreme kao sto je bilo sada, tolerisala me je. Podigao sam glavu i pogledao dole dok su majcine ruke cimale i drkale moj kurac. Njene masivne, svetlucave grudi su se trljale o moju nogu. Zeleo sam da je pitam da li mogu da je jebem medju sise, ali bih zakasnio na autobus. Moracu da sacekam do veceras.

"Bolje pozuri, duso. Autobus ce uskoro da stigne ovde, i jos moras da se ocistih i obuces." Dok je govorila, mogao sam da osetim da sam bio blizu eksplozije.

"Mama, svrsicu. Molim te, nemoj da stajes," preklinjao sam ocajno. Njen stisak se pojacao i ubrzala je.

Zatim je usledio moj omiljeni deo nase jutarnje rutine. "Ohhh, hoce li moj decak dati mamici svu svoju spermu? Hoces li da isprskas svu tu groznu spermu po maminim rukama, zlato? Ispraznii sve, daj je mamici." Kada je tako pricala, uvek me je dovodila iza granice pucanja, telo mi se zgrcilo i zastenjao sam. Butine su mi se grcile dok je sperma pocela da izlece iz mene.

"Ohhh, dobar decak! Sunce mamino. Isprazni sve. Iscedi ta velika jaja za mamicu!" ispaljivao sam mlaz za mlazom pravo u vazduh, i vecina je sletala na moj stomak i grudi, poslednjih nekoliko mlazeva se slivalo niz mamine zglobove. CInilo se da traje vecno, ali na kraju je stalo. kao i mamine ruke. Gledao sam dok je oblizivala svoje ruke, cisteci ih, zatvorivsi oci dok je lizala, uzivajuci u ukusu. Zatim je uzela peskir pored sebe, i pocela da me cisti dok sam dolazio do daha.

Kada je sperma bila obrisana sa mog tela, bacila je peskir u korpu za ves. Ustala je i nadvila se nad amnom. "Sve je cisto! Sad na oblacenje, i srecno u skoli, duso. Zatim se sagnula i poljubila me u vrh nosica, kao sto je radila kada sam bio klinac.

Nema komentara:

Objavi komentar