nedjelja, 13. listopada 2019.

Moja keva,bomba 2

Gledao sam kroz prozor, sacekao da keva udje u auto. Usla je i dalje vrckajuci guzom, a ja
sam dosao u nasu garazu odma, i upalio svoj stari Chevrolet kojeg mi je keva uzela za 18-i
rodjendan, nisam upalio svjetla i lagano sam krenuo za Bengom koja je takodje isla prilicno
sporo.
Benga je stala kog nekog disko-bara, ne sjecam se tacno imena, uglavnom tu su izlazili i
stariji i mladji, bas ono, raznoliko. Izadje keva iz auta, kad sa njom, na moje cudo, izadje dobro
crnka, onako manje sise od kevinih mozda negdje 36D, znaci negdje oko cetvorke, imala je
dobar supak, nogo dobar, i bila je u nekom minicu iz kojeg joj guza samo sto nije ispala, a
gore je nosila neku usku majicu bez dekoltea ali su joj se sise bas mocno ocrtale na njoj.
Mislio sam da je keva sa nekim frajerom, ne ovakvom pickom. I tako su njih dvije usle unutra,
dvije ubjedljivo najbolje picke ispred kluba, izbacivac ih je odma pustio unutra, preko reda,
likovi su ih pratili unutra pogledima.
Ja sam odma izasao iz auta, stao u red i poprilicno brzo sam usao unutra, nasao sam neko
mjesto u jednom mracnom cosku i razmatrao situaciju. Keva i prijateljica su sjedile za barom i
djuskale neki koktel, samo sam njih gledao. Pridje onoj kevinoj neki lik, nesto joj je promrljao
ona klimnu glavom, ustadose i odose da plesu. Keva je sjedila sama za sankom. Pridjose joj
automatski dva momka malo mozda stariji od mene, imali su nekih 20-ak godina. Sjeli su sa
njom, jedan ispred jedan iza nje, nesto su pricali, ona se smijeskala, a njih dvojica su koristili
svaku priliku da je dotaknu po nozi ili sisama. Okrenoh pogled na onu crnku kevinu, ona i onaj
lik su se opasno zadavali, njegova jedna ruka je bila na njenoj savrsenoj guzi, a druga malo
ispod sisa.
Pogledam prema kevi u trenutku kad su je valjda ova dvojica odlucila pitat da plesu, pristade i
ona, i odose na taj neki k'o plesni podij, jedan je stao iza nje jedan ispred, poceli su lagano
plesati, onda je pocela neka malo zivlja pjesma, i mama se malo poce kretati unazad dok nije
dotakla onog iza nje, ovaj je uhvatio za struk, i privako je skroz uz svoje tijelo, a ona je pocela
svojom guzom da mjesa od njegove prepone, i polako prstom pokaza onom drugom da im se
pridruzi, a ovaj je to jedva docekao, prisao kevi s prijeda, ona je sada bila u sendvicu, a izraz
njenog lica je bio onaj ciste pozude. Na kratko pogledam jaranicu, koja se vec uveliko zvakala
sa onim frajerom koji joj je sad vec imao ruku pod minicem, a drugom joj je mazio sise, vratih
pogled na mamu, koja je i dalje plesala sa onom dvojicom, njihove ruke su bile svuda po njoj,
a i njene po njima, u jednom trenutku sam vidio kako je uhvatila onog iza za kurac, malo
stisnula, i nasmijala se.
Meni je kurac svo ovo vrijeme bio dignut do bola, da sam ga dotakao mislim da bi svrsio,
nikad se nisam nadao da cu ovome da prisustvujem, vidjeti osobu koja vas tako pali, a tako je
zabranjena, da se tako ponasa, je neopisivo.Nakratko pogledam crnku, koja je vec sjela za
neki sto sa onim likom, i tamo su nastavili da se fataju. Ponovo pogled prema Ani, mojoj
mami, i vidim da je ona dvojica vode ka izlazu, ona mahnu onoj jaranici i ode, ja sam odma
ustao naravno, da vidim gdje ce zavrsiti. Izasao sam, i vidim ona ulazi na zadnje sjediste
nekog Forda, sa njom nazad sjede jedan odo one dvojice, a drugi uze da vozi. Ja ih polagano
pocnem pratit, kao sto sam i maloprije. Vozili su jedno 15-ak minuta, dosli do neke kuce, i stali
u dvoriste, valjda je njihova kuca, pomislio sam. Keva je izasla iz auta sa malko rascupanom
kosom, i namjestila ju je, i malo ispravila i haljinu, krenuli su prema kuci, jedan ispred ona u
sredini, onaj iza je uhvati bas socno za supak ona se samo okrenu i nasmjesi mu se.

Usli su u kucu i vidio sam da se upalilo svjetlo u prizemlju, ja lagano izadjem iz auta, polako
dodjem do prozora, zavjese su bile otskrinjene tako da sam mogao da vidim sta se desava
unutra, bilo je kasno, tako da se nisam bojao da ce me neko vidjeti, a u ovom trenutku, pravo
da kazem, bolio me kurac. Unutra su sjedili na nekom kaucu, naravno keva u sredini, ona
dvojica sa strana, nesto su pricali, i odjednom onaj sa lijeve strane stavi ruku na njenu nogu,
ona se okrenu prema njemu i pocese da se ljube, strastveno, onaj drugi je polako poceo
rukama da joj prelazi preko sisa, i onda ona stavi ruku na njegov kurac, i poce da ga stisce
kroz pantalone.
Onaj je vec bio mazio po pici ispod suknjice, i kada je onaj drugi poceo da joj vadi sisu iz
haljine, ona stade skloni ruke sa sebe, nesto rece i ustade, pomislio sam da hoce da ide. Ali
ne, onda je pocela da plese ondje pred njima, i da polako skida odjecu sa sebe, polako je
skinalu sa sebe haljinu, i ostala samo u grudnjaku, tangicama i u onim sexi najlonkama i
stiklicama, ona dvojica su vec bili goli i drkali su kurceve, onda je slijedio njen grudnjak, a
kada je pokazala svoje sise, ja sam ga jednostavno morao izvadit iz gaca i poceti drkati, bile
su tako savrsene, tako oble, ni sekunde nisu visile, bile su joj kao kod tinejdzerke, samo vece,
ona dvojica su sada vec gledala izbezumljeno, onda im se okrenu ledjima naguzi i lagona
poce da skida one cipkane, crne tangice, i pokaza svoju obrijanu picu.
Spusti se na koljena, pridje onima na kaucu, oni ustadose, i ponudise joj kurceve, ona uze po
jedan u ruju, i poce da ih lagano drka, onda, gledajuci onog sa lijeve strane u oci, poce lagano
da mu prilazi ustima kurcu, kada je stavila svoje divne, mocne, napucene usne na nabrekli
kurac onog sretnika, ja sam svrsio po zidu one kuce, ona je onda pocela tako zeljno da ga
guta i sas zadovoljstvom, da joj je u nekim trenutcima citav stajao u grlo, vidjelo se da zna sta
radi, onda bi malo presla na onaj drugi, pa tako naizmjenicno, dok u jednom trenutko onaj sa
desne strane ne ode iza nje, kleknu, uhavti je za kukove, ona rasiri malo noge, uze mu kurac
jednom rukom, i namjesti na ulaz u svoju picku, onda je onaj poceo divljacki da je jebe, cuo
sam je kako stenje cak i napolju, nastavila je da pusi onom drugom, nakon par minuta,
ustadose stavise je na kauc na ledja, i onaj sto mu ga je pusila sad poce da je jebe, dok je
drugom nastavila da doji kurac, tada je on poceo da svrsava, i prvi mlaz sleti po njenim
sisama, usmjerio je kurac u njena otvorena usta i ona ga radi uze u njih i poce da mu guta
spermu, vidjevsi to i onaj drugi ga izvadi iz nje i poce da svrsava po njenom stomaku i sisama.
Ja onako sav izbezumljen se udaljim prema autu i krenem prema kuci, kurac mi je jos bio
nadignut, bio sam napaljen do bola, u tom trenutku zvoni mobitel, bilo je negdje 1-1.30 ujutro,
pogledam, kad ono keva, "Molim mama", "sto se ne javljas na kucni duso", "ma nisam ga cuo,
spavam", "aha, reko samo da ti javim da cu malo doc kasnije, malo se provodim sa Vesnom",
al u kurcu pomislih u sebi, "ok mama nema problema, vidimo se ujutro". Utisao sam tako kuci
i bacio ga jedno 5 puta, bio sam budam kad je keva dosla, oko 5 ujutro u onom istom Fordu
od maloprije. Odma je legla spavati, ja sam znao tada da to nece biti zadnji put da je negdje
pratim.

Nema komentara:

Objavi komentar