nedjelja, 13. listopada 2019.

Mogu li, tata

"Mogu li, tata?" Molila me je. Mogao sam da vidim po izrazu u njenim ocima i njenoj rucici na izbocini u mojim pantalonama da je bila ocajna za tim. Da budem iskren, i ja sam bio prilicno raspolozen takodje. Mozda je ipak to zasluzila. Bila je dobra devojcica u zadnje vreme. I njena majka svakako nije bila tu.

Prosao sam rukom kroz kosu moje male devojcice. "Mislis da si zasluzila to za danas?" Poigravao sam se malo sa njom. Hteo sam da joj ga dam, pa mogao bih prvo da se malo zabavim.

"Oh, da, jesam tata! Zavrsila sam sve svoje obaveze, i uradila sam sav domaci za danas. Ocistila sam cak i svoju sobu i namestila krevet." Bila je tako dobra cerka. Prosto sam je obozavao. Savio sam svoju glavu dole, ljubeci njene usnice nezno i osecajuci kako joj telo drhti dok sam je ljubio.

"U redu, dusice. Hajde" Oci su joj zasvetlucale, i siroko se osmehnula. Prsticima je uhvatila moj slic i lagano ga povukla na dole...

Nema komentara:

Objavi komentar