nedjelja, 13. listopada 2019.

Kci mi drka

Pospano sam otvorio oci, osecaj malene ruke obavijene oko mog kurca budio me je iz mog mirnog dremeza. Pogledao sam dole, trepcuci svojim krmeljivim trepavicama, i video svoju devojcicu kako lezi gola pored mene. Njene oci su bile fiksirane na moj kurac dok ga je drkala svojim malenom rukom.

"Mmmm, dobro jutro, dusice, rekao sam promuklim glasom. Pogledala me je, siroko se osmehnuvsi, i dala mi brzi poljubac u obraz. njena ruka nije prestajala sa njenim obradjivanjem mog kurca. "Znas, mogla si da sacekas da spremim prvo dorucak."

Nisam zelela da cekam, tatice. Cekala sam celu noc!" rekla je, nagnuvsi se dole i pocela da ljubi moje grudi. "Osim toga... ako nisi ovo zeleo, zasto spavas go?"

Nasmejao sam se priguseno, "Mozda si u pravu, dusice." Zakikotala se, i zatim vratila svoju paznju na moj kurac dok ga je drkala. Mogao sam da vidim da je ocajno zelela moju spermu. Njena malena, topla rucica se obavijala oko mene kao rukavica. Drkala mi je kurac jos nekoliko minuta, ljubeci moje grudi i grickajuci mi uvo, sapucuci prljave reci koje devojcica nikada ne bi smela da govori svom ocu. Konacno, nisam mogao da izdrzim. "Duso, uskoro cu da svrsim."

Njeno entuzijasticno drkanje je postalo samo jos energicnije. "Hajde! Svrsi za svoju devojcicu, tatice. Usmericu ga tako da svrsis na svoj stomak, a onda cu da polizem sve sa tebe..." To me je uvek guralo preko ivice, razmiljajuci kakva je kurvica moja cerka postala. Telo je pocelo da mi se grci i disanje mi je postajalo usiljeno. Moji stomacni misici su se stegli kada sam poceo da prskam svoje punjenje svuda po svom stomaku i cerkinoj ruci. "Mmm, bravo tatice," rekla je nestasno, i dalje pumpajuci svojom rukom, cedeci svaku kap iz mene.

Kada sam napokon iscedio poslednju kap, spustila je svoju glavu dole. Odrzavsi svoju rec, Pocela je da lize moju spermu sa mog stomaka, cisteci svoj nered kao dobra devojcica.

Privukao sam njeno lice svom, i strastveno je poljubio. Mogao sam da osetim malo svog ukusa na njenim usnama. "Ok, dusice. Za dorucak ti treba vise od tatine sperme. Hajdemo da spremimo jaja." Nasmesila se i poskocila sa mog kreveta, skakucuci do kuhinje potpuno gola.

Nema komentara:

Objavi komentar