nedjelja, 13. listopada 2019.

Majka U Ulozi Mamice - MOGU I JA TO

Sve svoje obaveze sam obavila do nekih 11 uveče. Bilo mi je teško da se skoncentrišem na posao ali sam dala sve od sebe da makar na tih nekoliko sati sklonim iz misli događaje od tog poslepodneva.
Spremala sam se za spavanje kada sam se zagledala u malu kamericu koju sam koristila za video-razgovore sa sinom. Neverovatno kako su mi brzo pristizale prljave misli, i plan mi se polako razvijao u glavi. Skinula sam sve sa sebe i uzela svoj najprovokativniji donji veš koji sam imala. Potpuno beli čipkasti grudnjak u kojem su moje velike sise stajale veoma visoko i snažno pritisnute, a gaćice – bela providna tanga kroz koji se jasno videla moja pičkica.
Upalila sam kameru i videla sebe na ekranu. Kamera je postavljena tako da se lepo vidi ceo moj krevet i ja na njemu. Pritisnula sam REC dugme i kamera je počela da snima.
Ceca: “Znaš Marko, razmišljala sam i odlučila da ti dokažem da ovo nije tako teško kao što misliš. Svaka napaljena mamica to ima u sebi. Ipak, ne zaboravi da je ovo
novo za mene i da nisam profi kao ona tvoja omiljena riba sa snimka. Bez obzira na to, daću sve od sebe… nadam se da ćeš uživati.”
Izašla sam potom iz kadra, duboko udahnula da se malo smirim i prebacila se u ulogu pohotne, napaljene mamice.
Ušla sam ponovo u kadar okrenuta leđima. Malo sam se sagnula kako bi moja guza bila još bolje vidljiva. Pravila sam se da sređujem nešto na krevetu.
Ceca: “Juu… uplašio si me sine, nisam videla da si u sobi.” – gledala sam u kameru preko ramena glumeći iznenađenost njegovim prisustvom. – “Da, uzela sam da spremim krevet, baš sam umorna od posla.
Šta kažeš? Sviđaju ti se moje gaćice? Jaoojj Marko, hvala ti ali… nisi trebao da me vidiš u njima.”
Okrenula sam se potpuno ka kameri i sada je moj proziran veš bio vidljiv i s’preda.
Ceca: “Volim da ga nosim ponekad, osećam se seksi u njemu. Jaoj hvala ti što misliš da mi lepo stoji, baš si ljubazan, ali zar ne misliš da je možda malo previše?”
Rukama sam malo nameštala gaćice pa potom i grudnjak.
Ceca: “Nikada nisi video ovakvo rublje? Pa da, verovatno ti se zato i sviđa.” – sela sam na krevet i blago raširila noge.
Ceca: “Molim? Sviđa ti se zato što je na meni? Uhhh, ne bi trebao da gledaš svoju majku na taj način. Ali hvala ti što misliš da na tvojoj matoroj mami lepo stoji.” – usmerila sam tada pogled ispod kamere i blago mesila svoje grudi.
Ceca: “Bogami, vidim da si zaista uzbuđen što si me video u ovakvom izdanju. Mada, ovaj veš više otkriva nego što krije, zar ne?” – nemirnim rukama sam otkopčala brus i bacila ga u stranu.
Ceca: “Sviđaju ti se mamine grudi? Uhhh volim kada se neko ovako igra sa njima. To me uvek jebeno napali.” – čvrsto sam ih stiskala i igrala se sa bradavicama. – “Uhhh taj tvoj drugar u gaćama je baš narastao, jel bi želeo da ga izvadiš za svoju mamicu? Previše je dugo vremena prošlo od kada sam videla… kurac uživo. Hajde, ne bojiš me se valjda… ne brini, ne ujedam.” – i dalje sam gledala niže i oblizivala svoje usne kao da gledam sinov kurac.
Ceca: “Baš si se napalio sine. Inače, moram da ti odam priznanje – imaš prelep kurac. Tako, stiskaj ga slobodno… uhhh volim kada masturbiraš. Videla sam te par puta u sobi dok si ga navlačio i stiskao tim lepim rukama, nisam htela da te prekidam, samo sam te gledala i svršavala sam tobom.
Šta? Želiš da vidiš moju pičkicu? Pa ne znam, bojim se da ne uđeš u iskušenje kada je vidiš. A opet, možda bih baš to i volela.” – ustala sam i počela da svlačim gaćice gledajući sada direktno u kameru.
Prišla sam tada skroz pred objektiv i pokazala gaćice.
Ceca: “Vidi? Pogledaj kako si me navlažio? Bezobrazniče jedan.” – uzela sam unutrašnji deo gaćica i počela da prelazim svojim mokrim jezikom preko njih.
Ceca: “Mmmmm… hoćeš da probaš?” – pružila sam ih kameri i pomerala ih kao da ih on liže. – “Uuuu tako, liži mamine prljave gaćice, tako…”
Otišla sam na krevet, raširila svoje noge i uzela svoj gumeni dildo u ruku.
Ceca: “Jaoj kako si tvrd i topao, vidim da si spreman za mamicu. Ali, budi veoma nežan… mama dugo nije primila kurac u svoju nežnu pičku.” – stavila sam dildo na ulaz i mazila vlažan otvor sa gumenim glavićem.
Ceca: “Uhhh nemoj više da me teraš da čekam, uđi u mene… želim te… izjebi me!”
Pljunula sam na dildo, razmazala rukom pljuvačku po njemu i počela da ga guram u svoj uski otvor. Gubila sam polako fokus na celu predstavu i ubrzo sam počela da ga nabijam u sebe držeći oči zatvorene.
Ceca: “Uhhh uhhh… tako, jebi me sine… jebi me i svrši u mene!” – vrištala sam bližeći se sve više cilju.
Povremeno bih otvorila oči i uputila par jebozovnih pogleda ka kameri, oblizujući svoje usne. Ipak, od siline uzbuđenja nisam mogla da progovorim ni reč.
Uhvatila sam ritam i od jačine nabijanja počela sam polako da klizim sa kreveta. Koliko god se zadovoljavala zadnjih nedelja, nikad se nisam ovako silovito prepuštala užitku. Guzica mi je skliznula sa kreveta i pala sam na pod ali nisam prestajala da se jebem. Kosa mi je prekrila lice i uz jak vrisak sam počela da svršavam na svoju igračku. Skupila sam noge i zabila glavu u stranu kreveta pokušavajući da dođem do vazduha. Bilo je veoma napeto, i sporo sam dolazila sebi.
Ustala sam nakon nestvarnog orgazma, i drhtavim nogama došla do kamere.
Ceca: “Uhhh… evo, pitao si se koliko se navlažim.” – Postavila sam kameru ispred svoje pičke i raširila je prstima koliko sam mogla. Bila je potpuno mokra… sokovi su prosto kapljali iz nje. – “Eto, sada si se i sam uverio. Laku noć sine! CMOK!”
Bila je skoro ponoć i odmah sam mu poslala snimak a potom ugasila računar. Nisam želela mnogo da čekam kako eventualno se ne bih predomslila.

Nema komentara:

Objavi komentar