nedjelja, 13. listopada 2019.

Tek vratila kuci iz skole

Nismo imali puno vremena. Moja mala seka se tek vratila kuci iz skole i mama se vracala kuci za samo nekoliko minuta. Utrcala je u kucu, proletevsi pored mene u dnevnoj sobi, viknuvsi, "Dodji u moju sobu." Znao sam sta je zelela, i bacio sam daljinski na kauc i potrcao za njom.

Usao sam u njenu sobu, i cekala me je. Lezeci na ledjima, sa farmericama spustenim do kolena i nogama u vazduhu. Stajao sam tu na trenutak, gledajuci je, topeci se koliko je bila seksi. "Hej hoces li molim te da pozuris i kresnes me? Mama ce se vratiti kuci." Trgnuvsi se iz svoje omamljenosti, otkopcao sam svoj kais i prisao do nje. Izvadivsi svoj kurac i povukavsi njene slatke, roze gacice u stranu, stajao sam nad njom, dok je ona posegla rukom gore i poravnjala me sa njenim procepom. Brzo sam ga gurnuo u nju.

Zabacila je glavu i izvila svoja ledja, stenjuci glasno dok sam punio njenu malu pickicu. Noge su pocele da joj drhte, kada je rekla, "Hajde, jebi me, svrsi brzo ili ce mama da nas uhvati." Poceo sam da se zabijam u nju, ocajno zeleci da ispraznim svoje punjenje u nju pre nego sto me provali. Jebao sam je u dugim, brzim naletima. stenjala je dok sam jebao njenu malu pickicu, i sagnuo sam se dole da je poljubim. Moji kukovi su nastavili da se zabadaju u nju dok je moj jezik skliznuo kroz njene usnice. Obavila je ruke oko mog vrata, drzeci me cvrsto, ne odvajajuci svoje usne od mojih.

U istom momentu, tela su nam se zgrcila. Mogao sam da osetim da joj se pickica stisnula oko mene, i disanje joj je postalo tesko. Osecao sam kako mi se muda skupljaju, pocevsi da prazne moj semen direktno u sekinu rupicu.

Dok smo uzdisali usiljeno, oporavljajuci se od naseg uzajamnog orgazma, napokon smo primetili nasu mamu koja je stajala na vratima, drzeci jednom rukom svoju tasnu, i drugom sakrivenom u njenim gacicama sa prednje strane.

Nema komentara:

Objavi komentar