nedjelja, 13. listopada 2019.

Moja keva, bomba 3

U narednih par dana, nista neuobicajeno se nije desavalo, naravno keva mi je i dalje dizala
kurac kad god bi je pogledao, jer je i po kuci uvijek nosala neku odjecu koja bi me izludjivala,
jer ipak njeno tijelo je bilo stvoreno za jednu stvar, a to je kurac, i ona je to dobro znala.
Jednom prilikom zovne me Phillip da izadjem sa njim da on kupi nesto, mjesto gdje smo
trebali ici je poprilicno van grada, tako da sam kevi rekao da me nece biti duze kuci, i da cu
doci za jedno 3-4 sata. Nasao sam se sa njim i on mi rece kako mu se auto pokvarilo, pa cemo
ici po to sutra ili prekosutra i sjedosmo da popijemo kafu, pa svako svojim putem.
Znaci kuci sam se vratio za jedno sat. Pred kucom vidim poznato auto, i neki momak kuca na
vrata kuce, pogledam bolje kad ono Honda jednog mog prijatelja sa koledza. I bas kad sam
mu se htio javiti, keva otvori vrata, bila je u jednom bikiniju koji je vise otkrivao nego sto je
pokrivao, na gornjem djelu su bili mali djelovi tkanine koji su pokrivali bradavice i vrlo malo
sise, dok su dole bile tange sa vrlo tankim vezicama, vidim izbezumljenost na njegovom licu, i
rekoh sebi "e bas da vidim kako ce se ovo odigrat", i sakrijem se na cosak od kuce, kaze on
"Dobar dan gospodjo Ana, jeli Vedad tu"(naravno pricali su na engleskom), "nije duso otisao
je sa Phillipom, ne znam kad ce se vratiti, 'oces da udjes nesto popijes, da ga malko
sacekas?", "moze sto da ne, bas sam zedan", i tako ga ona uvede u kucu. "Cudno jebote, pa
rek'o sam joj kad cu se vratit", i tad je vec moj mozak poceo da razvija razne scene u glavi,
dobro sam znao da se Chris, kao i svi moji poznanici lozio na moju kevu.
Pogledam ja kroz prozor njih nigdje u kuci, "Sigurno su na bazenu", pomislih. Nas bazen je
bio dobro ogradjen, tako da se nije moglo vidjeti sta se desava unutra, ali sam ja vec odavno
nasao tu jednu rupu u ogradi koja je odma uz lezajke, i fino se moze vidjeti sve sta se tamo
desava, pa cak i cuti. Pogledam tamo, on je sjedio na jednoj lezaljci, a keva je upravo izlazila
sa picem, "Izvoli maleni", "Hvala gospodjo Ana", "Ajde nemoj da me persiras, zovi me Ana",
"O-ok, gosp.., hocu reci Ana", "E tako vec valja", i namignu mu, zatim je legla na lezaljku do
njegove, uzela losion za suncanje, i pocela da se maze po tijelu.
Prvo je krenula od onih savrsenih, dugih, nogu, po listovima, pa polako po butinama, a Chris
ju je gutao pogledom, zatim je stavila malo na stomak, i onda uzela onu bocicu i pospricala
malo po sisama, i onda i njih pocela da mazi, Chrisu se bala otegla do poda, namazala je vrat i
tako lagla da se sunca, i on onda leze na svoju lezaljku. "Pa izgorices mi tako, uzmi malo
losion, namazi se" on ga uze drhtavim rukama, i poce da se maze, par puta mu je bocica
ispala, valjda od nervoze, a kurac mu se odavno poceo ocrtavati u gacama.
Ona se nasmija,"Daj ja cu da te namazem, bas si mi nesto nespretan" i on tako leze na
lezaljku, ona uze losion nasprica na ruke, i poce da mu maze prvo noge, listove, pa gore
prema butinama, do njegovog sorca, pocela je malo po stomaku, pa rece "ovako ne mogu sa
strane, drugu stranu da ti dohvatim...znam, sta cu, ovako ce biti mnogo brze" ustade, i sjede
mu na listove, opkoracivsi ga, i poce da ga maze po stomaku, njena faca se spustila i samo je
centimetrima bila udaljena, od njegovog kurca, koji se po izgledu, borio da izadje iz svog
zatvora, i pravio je pozamasan sator u gacama, ona se pravila kao da ga ne vidi, i nastavila je
da ga maze, u jednom trenutku je bradom dodirnula kurac, malkice se smjesnula i nastavila sa
radom, kada je trebala da mu maze prsa, malo se pomjeri naprijed, i sada je sjedila na
njegovim butinama, i sada joj je picka bila samo par cenata udaljena od kurca, a Chris je bio
na sedmom nebu, i moj kurac je bio poprilicno nadignut, poce ona tako da ga trlja po prsima,
"Pa mali jel ides ti u teretanu, bas si mi fino gradjen", "p-p-pa, po nekkad, odem, nista

ozbiljno", "Ma daj, ti cure sigurno moras palicom od sebe da odbijas kako si sladak, koliko
sada imas djevojaka?, "Iskreno, n-nijednu, sve su mi nekako nezrele, ja bih malo stariju", "Pa
nikad ne znas maleni, mozda ti se i posreci kod neke starke", nasmija se ona i rece, "E jos vrat
i gotov si", kad je to rekla, pomjeri se, i sjede mu direktno na kurac, na sta su oboje tiho
uzdahnuli, a ona se pravila kako i dalje ne primjecuje, brzo mu je zavrsila sa vratom, i polako,
vrlo polako ustade sa njega, i leze na svoju lezaljku. On je ondje lezao bez rijeci.
Onda se ona okrenu na ldja i rece, "Jel mi mozes ledja namazati, molim te", on ustade kao
metak, "Naravno", uze losion i poce da joj maze po stopalima, pa po listovima, polako se
priblizavajuci butima, prvo je odradio vanjsku stranu onda unutrasnju poceo, ona malko rasiri
noge da mu da bolji pristup, isao je sve blize i blize picki, a ona jos malo rasiri noge, vrhovima
prstiju bi joj svako malo doticao picu, a ona bi tiho uzdahnula, "Nemoj da mi guzu zaboravis,
nemoj se stiditi, pa ipak sam stara da ti mama mogu bit", a on automatski poce da joj stisce,
savrsenu guzu, a tange su bile tako oskudne da je samo jedna tanka linija isla preko njenog
cmara, a on je vec poduze masirao njen guz, a svako malo bi mu koji prst pobjegao do picke.
"Ajde malo ledja sada duso", on se nevoljko poceo prebacivati na donji dio ledja, u stom
trenutku primjetim da mu je kurac pobjegao ispod sorca, koji je bio, porilicno kratak, a ovaj to
nije ni primjetio, koliko je bio zadubljen u tijelu moje mame, lagano joj sjede ispod huze, na
butine, i poce da joj masira ledja, kurac mu je polako nasao put do guze, i smjestio se izmadju
maminih guzova, on je to tada i primjetio ali je bilo prekasno da ista uradi, tako da je samo
nastavio da joj trlja ledja, "Ovo ti samo smeta", i jednim potezom odveza mama vezice na
ledjima, i strane njenih sisa bile su slobodne, izgledala je bozanstveno, kurac mu je sada poce
da pritisce na ulaz kevine picke, a ona je zatvorenih ociju uzivala.
Svako malo je rukama dodirivao strane njenih sisa, u jednom trenutku ona je podigla guzu i
kukove, na sta je Chris jos jace pritisnuo kurcem na njenu picku, ona tad malo glasnije
uzdahno, i na laktovima se podize, dajuci mu prilaz njenim sisama, on je odma uhvatio priliku,
i polako poceo da joj trlja bradavice, ona tad glasno uzdahnu," Mislim da je bilo dovoljno"
rece ona, zaveza nazad bikini, i leze opet na ledja, duboko disuci, on nije sakrio svoj kurac,
cak sta vise, ustao je, pravio se kao da mu je i dalje u sorcicu, i otisao da uzme pice koje se
nalazilo pored kevine glave, i dok ga je lagano pijuckao, polako je gurao kukove i kitu prema
kevinom licu, a ona je lezala sa zatvorenim ocima.
U jednom trenutku kurac joj dotace facu, a ona nista, kao da se nije ni desilo, i on tako ostavi
kurac da "odmara" na njenom licu, sada je vec otvorila oci pomjerila glavu prema njemu, i
otvoreno buljila u kurac, koji je sada, bio samo 1-2 centimetra, od njenih usana, "O ovome,
nikome ni rijeci", on klimnu glavom, a ona polako poce da mu ljubi kurac, on skida gace, a
ona se vraca sada ga lizuci od glavica do jaja, pa opet, i onda ga polagano stavlja usta, licka
jezikom ispod glavica, imao je povelik kurac, negdje oko 18cm, ali ne pretjerano debeo, ona
ga je pocela uvlaciti dublje i dublje u svoja mocna usta, on je samo stenjao, onda ju je on
uhvatio za glavu i poceo polako da je gura sve vise i vise na kurac, dok je bukvalno nije poceo
jebati u usta.
Ona je jednom rukom otkopcala topic, i pocela je stiskati i maziti svoje divne sise, koje su
opet bile tako savrsene, sada se sjajeci na suncu, dok je drugom rukom pomjerila gacice na
stranu i trljala klitic, "Jao koliko sam samo puta sanjao o ovome", ona se odvoji od kurca, "A
jesi li?, jesi li ikda sanjao da me jebes medju sise?", on klimnu glavom, ona ga uze za ruku,
namjesti ga iznad sebe, i stavi mu kurac medju prekrasne sise, stisnu rukuana sa strana, i
gledajuci ga u oci, onim premocnim plavim ocima, "Ajde mali, jebi mi sise", na sta on poce da
silno pumpa, a kad god bi mu glavic dosao iznad sisa, docekao bi ga mamin jezik, "To mali,
jacee, jace, da sam znala da si ovako ukusan, vec bi te odavno ja pojebala".

Ja sam vec 2 puta svrsio gledajuci ovo, jenostavno je u meni bilo probudjeno nesto ludo,
nesto bolesno, nesto premocno, i nastavio sam da drkam, gledajuci boginju kako zadovoljava
jednog od mojih prijatelja, izvadi mu kurac iz sisa, i nastavi da mu ga ludjacki pusi, "E sad
hocu da me jebes", "MMMM sa zadovoljstvom", okrenu je na stomak podize je, tako da je bila
u doggy style polozaju, stavi kurac na ulaz na picku, i poce lagano da ulazi u nju, onda je
uhavti za kukove i poce divljacke da je jebe, "MMM, daaa, tooo, jace, jebi me jaceee", vrsitala
je, zatvorenih ociju, onda joj on nesto sapnu, ona ustade, on leze na pod, a ona sjede polako
na kurac, i poce da se ludjacki nabija na njega.
On je uhvatio za sise i stiskao ih, stipao, mazio, gnjavio, a ona je opet vristala dok je po ko zna
koji put svrsavala, onda on rece"uuuh Ana svrsicu", "mmm daj da te progutam"; na sta skoci
sa njegovog kurca, i poce da mu gu pusi, progudala je sve do zadnje kapi. Ja sam gledao
ondje sa i dalje nadignutim kurcem, i otisao malo da prosetam. Kada sam se vratio, Honda je
otisla, udjem u kucu mama je bila u svom Bade mantilu, koji joj je bio tik do ispod guze, a
naravno pokazivala je i svoje sise, skoro do pola, sa polu otvorenim manntilom.
Sjeo sam na kauc a ona je nesto cistila, "Jel me neko trazio mama?", "Nije duso, niko", dodje
ispred mene i sage se meni okrenuta ledjima da nesto pokupi sa stola, nije savijala koljena,
tako da joj se mantil zadigao daleko iznad guze i moga sam vidjeti bijele tange, koje su
pokrivale savrsenu picku, onda se okrenu, "Odo ja da se obucem, idem veceras malo u grad",
sage se da me poljubi u obraz, ali joj se onaj mantil malo opustio tako da sam izbliza vidio
kompletne sise moje keve, poljubi me u obraz, i onda opet cmoknu u usta, i ode u svoju sobu.

Nema komentara:

Objavi komentar