nedjelja, 13. listopada 2019.

Seks sa sestrom u hotelu


Ovo je bilo fenomenalno. Hvala ti na divno provedenom vremenu, mili." rekla je, poljubivsi me u obraz i sisavsi sa kreveta. Pogledao sam je sa zaljenjem. Zeleo sam da ostane. Samo jednu noc, zeleo sam da ostane sa mnom. Srce mi se slamalo svaki put kada bi prisla do onog mesta gde joj je odeca bila bacena. Odeca nemarno bacena u vazduh dok su se nasa tela spajala, hvatajuci i stiskajuci jedno drugo gde god stignemo dok su nam se usta stapala i jezici uplitali.

Posmatrao sam je dok se savijala, pokupivsi svoje gacice sa poda. Pickica joj je jos uvek svetlucala od mesavine njenih i mojih telesnih tecnosti. I dalje je izgledala crveno i nateceno. Moje nemilosrdno tucanje od pozadi i njeno razvaljivanje dok me je jahala, i dalje je bilo veoma ocigledno. Okrenula je glavu i uhvatila me da buljim, i nasmesila se.

"Zelim da ostanes veceras," rekao sam joj. Govorio sam istu stvar svaki put dok se ona spremala da krene. Uvek mi je davala isti odgovor.

Sela je dole, i dalje gledajuci u mene dok je navlacila svoje gacice. "Znas da ne mogu to." To me je slamalo, kao i svaki put. "Moj muz ce se vratiti uskoro, i moja cerka takodje. Moram da idem da im spremim veceru. Imam porodicu kojoj moram da se vratim.

Konacno sam pukao, deruci se na nju, "Hej, i ja sam tvoja porodica, znas. Zasto ne mozes da smislis neki izgovor i ostanes ovde? Samo jednom!" Emocije su me preplavile, gotovo sam plakao. Zbacio sam posteljinu sa sebe i prisao go do nje. Spustio sam se na kolena pred njom, spustivsi ruke na njene noge. "Molim te, Rejcel... ostani... Volim te." Rekao sam to u ocajnom pokusaju da je ubedim da ostane. Ali onda sam shvatio da to i mislim.

Spustila je svoju ruku na moj obraz i nagnula se, pritisnuvsi svoje usne uz moje. Znao sam da je to samo njen nacin da se nezno oprosti.

Iznenadio sam se kada sam osetio da je posegla rukom izmedju mojih nogu, uhvativsi moj kurac, i lagano ga vratila u zivot. Oci su mi se iskolacile u soku. Prinela je svoje usne do mog uveta, i sapnula, "U redu, bato. Pobedio si. Samo jednu noc, imas me."

Nema komentara:

Objavi komentar