nedjelja, 13. listopada 2019.

Moja keva,bomba

Kako bi Freud to rekao, svakome od nas se u nekom dobu zivota pojavi zelja da jebemo svoju
majku, e pa meni se taj osjecaj pojavio u 18. godini, a razlog tome je bila moja ultra, mega
dobra, sexy mama.
Bila je ubjedljivo najsexipilnija zena u nasem kvartu, naravno kao mali nisam shvatao da mi je
keva komad i po, rodila me je kada je imala 16 godina, a cale je otisao kada sam imao dvije
godine. Stara bi stalno dovodila neke svoje momke(kasnije sam shvatio jebace) kuci i uvijek
ih odvodila u svoju sobu...
Nisam shvatao da mi je keva dobra picka, dok jedan haver iz skole nije priznao da bi jebao, u
doslovnom smislu rijeci, moju kevu. Onda sam i ja jebigao poceo da shvatam kakva je ona
picka ustvari bila, duga plava kosa, do ramena, velike zelene oci, napucene sexy usne, a onda
sise, prelijepe velike sise, bila je, po americkim velicinama(jer smo zivjeli u americi), 36e(znaci
negdje oko sestice) i nikada nije bila stidna da ih pokaze, jer koju god je majicu imala, imala bi
UVIJEK veliki dekolte, a dosta puta je hodala po kuci i bez grudnjaka, imala je uzak struk, vrlo,
a onda njeni guzovi, mmmm, prelijepa guza oblika jedne velike jabuke, naime, po am. mjerama
imala je struk 26, guz 38, pa vi sami skontajte, znaci bila je 38e-26-38 . Kako me samo znala
izludjivati, npr. dok je cistila kucu, oblacila bi neke mini suknjice, hotpantse, uske sorcice,
obavezno sa tangama, ili bez ikakvih gacica, i stalno bi se naguzivala, a kao sto sam vec rekao
nosala je neke oskudne kosuljice i majicice, tako da se i cesto naginjala dohvacajuci nesto i
pokazivala mi(vjerovatno nesvjesno) svoje predivne sise, a ja bih i po 10 puta dnevno trcao u
wc da se olaksam misleci na svoju kevu...
I tako sam drkao i drkao na nju, izmisljao sam mnoge HOT scene sa njom, prvo sam, pa su se
u kreacije mojih zelja pridruzili i moja 4 naj frienda, John, A.J., Phillip i Harry, ja se usput
zovem Vedad, a keva Ana... i tako smo mi mastali i mastali i mastali o predivnom tjelu moje
mame...
Jednu noc keva se spremala za izlazak, i kada sam je vidio oci su mi ispale, kosu je ispeglala,
obukla je crnu haljinu, dekolte izrazito dubok, bez grudnjaka, a sise otkrivene skoro do
bradavica, haljina je bila daleko iznad koljena, sa prorezom do njenog kuka, i vidljivi su bili
vrhovi njenih sexy crnih cipkanih haltera i najlonki, koje su bile negdje malo iznad sredine
njenih bedara, nosila je crvene sandalice sa stiklom od otprilike 10-ak cm, koje su izrazavale
njene duge noge... Ja sam samo balio i gledao u nju kao u boga... Rekoh:"Mama izgledas
super sexy", kaze ona"hvala duso", ja opet reko" Mama mogul te par puta uslikat na onom
svom didgitalcu?", kaze ona"Zasto da ne", ja sam tada najbrze trcao u svom kratkom zivotu
do sobe i uzeo digitalac, poceo sam da je slikam, prvo su bile normalne slike, onda sam
rekao"Napuci malko usne mama", ona se nasmija i uradi to ,vrlo napaljujuce, ja reko"okreni
se meni ledjima", ona se okrenu, a prorez na haljini skoro do guze, rekoh"sada se nagni, kao
da hoces da zaveze? vezice na sandalama" na moje iznenadjenje ona to uradi, a kada sam
vidio onaj predivni supak, kurac mi se automatski nadigao i napravio obscenu ispupcinu na
mojim hlacama, nakon par takvih slika, ja reko"e sada lezi na kauc, i savij jednu nogu u
koljenu u drugu ispruzi", klik,"sada isto samo sa drugom nogom", klik, "sada sjedi i prekrsti
noge koji put", i dok je to uradil uhvatio sam par slika njenih crnih cipkanih gacica, a ahaljina
joj se uzdigla skoro do kukova,rekoh"napuci usne", ona to uradi, nisam mogao da vjerujem,
tada samo sto nisam svrsio u gace...

U tom trenutku neko zatrubi ispred kuce, ja pogledam kad tamo crni BMW, sa zatamljenim
staklima, a keva ce"eh, bilo je zabavno, ali moram ici", nasmijesi se i pogleda u moje prepone,
gdje je vidjela jasno ocrtanu liniju mog nabreklog kurca, koji je usput tada imao 18 cm, pride
zagrli me pritisnu svoje velike sise na moja prsa, a svoje prepone na moje, moja kita ju je
ubadala odmah iznad njene pice, i tada me poljubi u usta, nista perverzno samo mali cmok, ali
to nije uradila od moje 10. godine, okrenu se i vrckajuci guzovima izade, a mene je bas
zanimalo gdje ce to ona sad, i odlucim da je pratim...

Nema komentara:

Objavi komentar