nedjelja, 13. listopada 2019.

Majka U Ulozi Mamice - NOĆ BEZ SNA

Sutra veče – četvrtak. 19 časova je prošlo a Marko još nije bio na vezi. Bila sam uplašena da neće da razgovara samnom nakon što sam mu poslala snimak. Možda je onaj naš razgovor, njegova poruka… možda je to sve bilo nevino i slatko
flertovanje. Bojala sam se da će pomisliti da sam neka dronfulja, ispičutura… ko zna šta sve.
Uveliko sam ispijala drugu čašu vina kada sam uzela mobilni u ruke. Morala sam da ga pozovem da vidim gde je i zašto me ne zove.
Marko: “Halo mama?”
Ceca: “Sine, nema te na vezi pa sam pomislila da te nazovem na mobilni… gde si? Jel sve u redu?”
Marko: “Izvini što ti se nisam javio, zadržao sam se na faksu, kopiram neke silne skripte. Biću u stanu za nekih pola sata pa te zovem.” – odahnula sam kada sam čula ovo objašnjenje.
Ceca: “Važi sine. Pomislila sam da si možda ljut ili…”
Marko: “Zašto bih bio ljut?”
Ceca: “Pa… znaš… zbog snimka od sinoć… jesi ga video?” – prekinuo me je.
Marko: “Ljut??? Jedino mogu biti ljut što me je držao budnim celu noć pa sam jedva ustao i skoro zakasnio na predavanje.” – rekao je uzbuđeno.
Ceca: “Hahahaha… joooj ne znaš kako mi je drago što to čujem, mislila sam da sam preterala… da sam prešla granicu.”
Marko: “Ne brini mama ništa… ali ne zameri mi sad, moram ovo da završim, vidimo se i čujemo za satićak maksimum. Ljubim te!”
Uhhh vratilo mi se srećno osećanje i sada sam mogla da se opustim i sačekam mirno tih sat vremena.
Ponovo sam samo bila u gaćicama, i to onim istim providnim, i majici na bratele bez grudnjaka. Osećala sam se veoma seksi nakon snimka i isplanirala sam da sutra posle posla odem do centra kako bi kupila sebi još seksi rublja. Taman ću to da obavim pre nego Marko sutra stigne kući. Znala sam da neće doći pre osam uveče, tako da bih imala vremena da sve kupim, i da mu spremim neku finu
večeru.
Smestila sam se u fotelju, sipala omiljeno vince i Marko je ubrzo bio na vezi.
Marko: “Zdravo mama. Evo preživeh nekako. Pričaj, kakav ti je bio dan?”
Ceca: “Dugačak i radan dušo. Uhhh da mi nije ove dve-tri čaše vina i tebe da te vidim… poludela bih.”
Marko: “Da, i meni je drago da mogu da te vidim nakon fakulteta i svih obaveza. Imam sutra predavanja do 5 tako da hvatam bus u 6. Verovatno sam oko pola 8 kući. Hoćeš mi spremiti nešto lepo i fino za večeru?”
Ceca: “Baš sam razmišljala šta bi mogla. Čega si se uželeo?”
Marko: “Pa hrana u menzi je stvarno korektna, ali voleo bih tvoje famozne gomboce.”
Ceca: “Hahahaha… može gomboci ali za desert. Šta bi konkretno za večeru?”
Marko: “Šta god ti odlučiš.”
Nakon ovog kratkog dogovora nastupila je nešto duža pauza. Osećala se mala napetost u vazduhu.
Ceca: “Marko? Mislim da je očigledno da neko mora da spomene moj… snimak, zar ne? Po tvojoj reakciji preko telefona, rekla bih da ti se svideo?”
Marko: “Mama? Jel smem da budem potpuno iskren?”
Ceca: “Naravno dušo, volela bih da si uvek iskren prema meni.”
Marko: “Tvoj snimak je bio nešto najjebozovnije što sam ikada video! Hvala Bogu što sam slučajno upalio laptop da proverim mejl pred spavanje, pa sam video da si mi poslala snimak. Ti si apsolutno seks bomba!” – govorio je tako glasno da sam morala da mu pokažem da se stiša.
Ceca: “Hahahahah… pssst… ne želiš valjda da te komšije čuju. Drago mi je da ti se svideo, stvarno sam se trudila. A sada da te pitam otvoreno, jesi svršio jako kao i ja?” – rukom sam sklonila gaćice u stranu i mazila se čekajući njegov odgovor.
Marko: “Znaš da ja mama nemam iskustva i… kada sam pustio snimak izdržao sam jedva do onog dela kada si raširila nogice i kada sam po prvi put video tvoju lepu pičkicu iza tih seksi gaćica. Uhvatilo me je toliko iznenada da sam morao posle da spakujem posteljinu za pranje koliko sam je isprskao. Biće dosta veša za pranje sutra kada dođem.” – smejao se dok je pričao.
Ceca: “Opraćemo, ništa ne brini. Nego to je praktično prvih par minuta snimka, jel to znači da si svršio više puta?” – ruka mi je sve više gnjavila crveni klitoris.
Marko: “Trebalo mi je tri puta da svršim da bih došao do kraja snimka. Bio sam potpuno iscrpljen kada sam legao. Onaj kadar tvoje vlažne pice na kraju mi je ceo dan u glavi.”
Trljala sam se jako i sada je i njemu postalo jasno šta radim. Videla sam tada da i njegova ruka ponovo počinje sumnjivo da se pomera.
Ceca: “Znaš, ako ti se toliko svidela moja mokra pička, mogla bih ponovo da ti je pokažem. Jel bi voleo to?”
Nisam ni sačekala da mi odgovori nego sam uhvatila malu kameru i usmerila je na svoje međunožje.
Marko: “Uhhh mama… jako je lepa. Jel bi htela kao i onda, samo malo da je… raširiš.”
Ceca: “Naravno dušo.” – raširila sam usnice, i počeo je sada već vidno i brzo da ga drka.
Snimila sam tada kako guram svoj prst duboko u mokri kanal i potom ispratila kamerom prst koji je ubrzo završio u mojim ustima.
Ceca: “Mmmm… Šta misliš? Jel bi mogao ponovo da svršiš na mene?”
Marko: “Uhhh… još pitaš… evo… sad ću mama…”
Ceca: “Nemoj da mi uskratiš taj prelepi prizor. Usmeri kameru na svoj kurac Marko, želim da gledam dok prskaš svuda.”
Marko je tada usporio ritam drkanja, za razliku od mene koja sam se sve brže jebala. Nakon par sekundi spustio je laptop niže i njegov prelep potpuno tvrd i blago crven kurac je ispunio moj ekran.
Začula sam njegovo uzdisanje kada je ponovo počeo da masturbira. Stisak ruke oko njegovog organa je bio zaista jak i bilo je pitanje sekunde kada će da pukne.
I ubrzo, na moje oduševljenje počeo je da prska. Gusta sperma je u dva mlaza odletela van kadra a ostatak se sporo spuštao niz njegovu ruku koja je i dalje bila čvrsto stisnuta oko kurca.
Uz taj prizor sam i ja zajecala i svršila snažno na svoje prste. Prosto taj prizor je bio previše za mene.
Dolazili smo sebi par sekundi. Nismo govorili, samo smo sedeli, čekajući da uzbuđenje splasne.
Marko: “Mama, nemoj da se ljutiš ali… uhhh morao bih da se malo… sredim i operem.”
Potpuno sam ga razumela nakon što sam videla koliko je svršio.
Ceca: “Naravno. Hvala Marko na sjajnom prizoru, zaista sam uživala. Ljubim te i jedva čekam sutra da te vidim.”

Nema komentara:

Objavi komentar